To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Nierówna praca po uruchomieniu

feefee - 12 Październik 2009, 19:14

Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc. Znikam zatem. "Do zobaczenia" i dziękuję:)
madzara31 - 12 Październik 2009, 21:44

1.Znalezienie w City dobrego mechanika-poproś Kostka,Łukasza and Corporation
Co zrobisz sama:
2.Temperatura :!: -Sprawdź czy pod korkiem oleju jest biała maź,a w chłodziwie(zbiorniku,czy nie ma mętów)
3.Suchość silnika-jeżeli mokry to gdzie :?: wysoko czy na dole.Jeśli wysoko to puszcza uszczelka pod głowicą.Mogłaś wykończyć przegrzewając motor.(sprawdzić termostat,visko i ciśnieniowo korek zbiornika z chłodziwem)
4.Obroty :?: Jadąc wolno na zimnym motorze zahamuj-czy obroty wzrosną :?: Jeśli nie pt.5
5.Rosnące obroty jałowe-Nieodpowiednie świece,kiepskie kable WN(oby nie Janmor :evil: ),konająca wiązka silnika(natnij żyletką otuline kabli jednego z wtryskiwaczy-sprawdź czy otuliny przewodów w środku nie jest popękane)
6.Listwa wtrysków w/g rady Kolegi str.2-dla uczciwego mechanika :!:
7.Wykręcić i sprawdzić sonde lambda-j/w
8.Jeździł na gazie :idea: :!: jak spalał-sprawdzić przepustowość wydech-j/w
9.Wiele razy grzebane przy przepustnicy-czy nic nie uszkodzone :?: czy nie łapie lewego powietrza
10.W jakim stanie jest sprężyna taka cienka i długa obok przepustnicy,przy dźwigni otwierającej przepustnice ble ble :mrgreen:
11.Najlepiej znaleźć faceta np sąsiada który pomoże Ci to ogarnąć :wink:

[ Dodano: 12 Październik 2009, 21:51 ]
Skąd masz to auto-prezent?

G. - 12 Październik 2009, 21:55

madzara31 napisał/a:
Skąd masz to auto-prezent?

Po tatusiu, który przesiadł się na Volvo :-)

feefee, jesteś po właściwej (lewej) czy niewłaściwej (prawej) stronie Wisły?

madzara31 - 12 Październik 2009, 22:14

Gomezio napisał/a:
feefee, jesteś po właściwej (lewej) czy niewłaściwej (prawej) stronie Wisły?
Uważaj FeeFee.Na forum krąży mit że Gomez to "pies na baby" :!:

[ Dodano: 12 Październik 2009, 22:17 ]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

G. - 12 Październik 2009, 22:18

Plotki.. plotki.. :mrgreen:
Nex@pl - 12 Październik 2009, 22:21

madzara31 napisał/a:
2.Temperatura :!: -Sprawdź czy pod korkiem oleju jest biała maź,a w chłodziwie(zbiorniku,czy nie ma mętów)


Korek, KOREK od chłodziwa! Ważne, tanie i nikt na to nie zwraca uwagi - ja tak straciłem głowicę w Vito.

G. - 12 Październik 2009, 22:22

Nex@pl, przecież madzara31 napisał - patrz pkt. 3 :P
Nex@pl - 12 Październik 2009, 22:40

Cytat:
Nex@pl, przecież madzara31 napisał - patrz pkt. 3 :P

O, przepraszam, biję się w pierś i zwracam honor :) Wracając do tematu, bez zoabczenia auta na żywo możemy gdybać i gdybać.

Javoreczek - 13 Październik 2009, 08:58

znaczy musisz feefee na spot na Torwar przyjechać :mrgreen:
marco_tm - 13 Październik 2009, 09:23

Przepraszam ze sie podczepie ale jak sprawdzic korek od chlodziwa??
Nex@pl - 13 Październik 2009, 12:33

Cytat:
Przepraszam ze sie podczepie ale jak sprawdzic korek od chlodziwa??


Jest do tego specjalny przyrząd z manometrem, widziałem cos takiego w salonie w niemczech, nie wiem czy nasi to robią, korek kosztował mnie do Vito 40pln (oryginalny), więc odpuściłem sobie skrzynkę piwa, ale mam spokojna głowę.

Camel- - 13 Październik 2009, 14:28

feefee, ja prosiłbym Cię o dokładniejsze dane zachowania auta, może zauważasz coś nienormalnego, a widzę, że źle nie jest, skoro 100*C to dla Ciebie coś znaczy :)

1. Jaka skrzynia biegów? VIN mile widziany (wtedy będzie można określić czy silnik jest na PMSie czy HFMie, a to dość ważne).
2. Prosze, podaj mi jak zachowuje sie temperatura :)
3. Upewniłaś się, że masz właściwe świece? Najlepiej podać symbol i po wszystkim ;)
4. Pisałaś coś nt. zapachu niespalonej benzyny. Gdzie ją czujesz? Spaliny śmierdzą benzyną?
5. Co z przyśpieszaniem? Opisz nam jak to wygląda :) Co się dzieje przy maksymalnie uchylonej przepustnicy, przy średnio i nisko. Jak zachowuje się silnik przy wkręcaniu na biegu jałowym?

Póki co wystarczy :)

Michu - 13 Październik 2009, 17:49

a co z CDi?

Dziś byłem na wymianie rolek paska wieloklinowego i pompy wody, bo poumierały łożyska..

Mechanik powiedział, żeby się nie stresować drżeniem obrotów, że po ok 200 000km tak już jest w CDi, tym bardziej, że na ciepło chodzi równiutko, teraz dopiero słuchać jak cyka... :)

Pozdrawiam.
Michu.

feefee - 14 Październik 2009, 12:04

Jejku! Nie spodziewałam się aż takiego zaangażowania! Madzar wszystko sprawdzę dzisiaj wieczorem i jutro napiszę, co wypociłam... Camel temperatura skacze niezależnie od czegokolwiek...czasem się podnosi czasem nie, ale nawet jak sie nie podnosi, to obroty "drżą", a jak się podnosi to jest fatalnie. W zasadzie nie byłam w stanie zaobserwować w jakich syt. to sie dzieje. To się bierze - jak Pływaczki Żółtobrzegi - znienacka. Przyspieszanie jest marne, ale daje radę dopoki temperatura nie skoczy i nie zacznie mi szaleć - wtedy ma 5 min. do setki z górki i przy dobrym wietrze. benzyną śmierdzą spaliny. Czuję je, kiedy parkuję tylem w garażu.

Jeśli ktoś z Was chce być tak miły i zajrzeć do tego samochodu, to będę wdzięczna. Jestem niestety po lewej stronie Wisły - Kabaty/Wilanów....

Nex@pl - 14 Październik 2009, 12:06

Jezeli czuć beznyną, tzn. że nie spala paliwa, ma za dużą dawkę, nie wiem jaki przebieg, i czy prawdziwy :) ale może coś nie tak z rozrządem? Łańcuch mógł się wyciągnąć poza dopuszczalny zakres?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group