Ogólnie o C-klasie - archiwum - Nierówna praca po uruchomieniu
feefee - 12 Październik 2009, 19:14
Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc. Znikam zatem. "Do zobaczenia" i dziękuję:)
madzara31 - 12 Październik 2009, 21:44
1.Znalezienie w City dobrego mechanika-poproś Kostka,Łukasza and Corporation
Co zrobisz sama:
2.Temperatura -Sprawdź czy pod korkiem oleju jest biała maź,a w chłodziwie(zbiorniku,czy nie ma mętów)
3.Suchość silnika-jeżeli mokry to gdzie wysoko czy na dole.Jeśli wysoko to puszcza uszczelka pod głowicą.Mogłaś wykończyć przegrzewając motor.(sprawdzić termostat,visko i ciśnieniowo korek zbiornika z chłodziwem)
4.Obroty Jadąc wolno na zimnym motorze zahamuj-czy obroty wzrosną Jeśli nie pt.5
5.Rosnące obroty jałowe-Nieodpowiednie świece,kiepskie kable WN(oby nie Janmor ),konająca wiązka silnika(natnij żyletką otuline kabli jednego z wtryskiwaczy-sprawdź czy otuliny przewodów w środku nie jest popękane)
6.Listwa wtrysków w/g rady Kolegi str.2-dla uczciwego mechanika
7.Wykręcić i sprawdzić sonde lambda-j/w
8.Jeździł na gazie jak spalał-sprawdzić przepustowość wydech-j/w
9.Wiele razy grzebane przy przepustnicy-czy nic nie uszkodzone czy nie łapie lewego powietrza
10.W jakim stanie jest sprężyna taka cienka i długa obok przepustnicy,przy dźwigni otwierającej przepustnice ble ble
11.Najlepiej znaleźć faceta np sąsiada który pomoże Ci to ogarnąć
[ Dodano: 12 Październik 2009, 21:51 ]
Skąd masz to auto-prezent?
G. - 12 Październik 2009, 21:55
madzara31 napisał/a: | Skąd masz to auto-prezent? |
Po tatusiu, który przesiadł się na Volvo
feefee, jesteś po właściwej (lewej) czy niewłaściwej (prawej) stronie Wisły?
madzara31 - 12 Październik 2009, 22:14
Gomezio napisał/a: | feefee, jesteś po właściwej (lewej) czy niewłaściwej (prawej) stronie Wisły? | Uważaj FeeFee.Na forum krąży mit że Gomez to "pies na baby"
[ Dodano: 12 Październik 2009, 22:17 ]
G. - 12 Październik 2009, 22:18
Plotki.. plotki..
Nex@pl - 12 Październik 2009, 22:21
madzara31 napisał/a: | 2.Temperatura -Sprawdź czy pod korkiem oleju jest biała maź,a w chłodziwie(zbiorniku,czy nie ma mętów) |
Korek, KOREK od chłodziwa! Ważne, tanie i nikt na to nie zwraca uwagi - ja tak straciłem głowicę w Vito.
G. - 12 Październik 2009, 22:22
Nex@pl, przecież madzara31 napisał - patrz pkt. 3
Nex@pl - 12 Październik 2009, 22:40
Cytat: | Nex@pl, przecież madzara31 napisał - patrz pkt. 3 |
O, przepraszam, biję się w pierś i zwracam honor Wracając do tematu, bez zoabczenia auta na żywo możemy gdybać i gdybać.
Javoreczek - 13 Październik 2009, 08:58
znaczy musisz feefee na spot na Torwar przyjechać
marco_tm - 13 Październik 2009, 09:23
Przepraszam ze sie podczepie ale jak sprawdzic korek od chlodziwa??
Nex@pl - 13 Październik 2009, 12:33
Cytat: | Przepraszam ze sie podczepie ale jak sprawdzic korek od chlodziwa?? |
Jest do tego specjalny przyrząd z manometrem, widziałem cos takiego w salonie w niemczech, nie wiem czy nasi to robią, korek kosztował mnie do Vito 40pln (oryginalny), więc odpuściłem sobie skrzynkę piwa, ale mam spokojna głowę.
Camel- - 13 Październik 2009, 14:28
feefee, ja prosiłbym Cię o dokładniejsze dane zachowania auta, może zauważasz coś nienormalnego, a widzę, że źle nie jest, skoro 100*C to dla Ciebie coś znaczy
1. Jaka skrzynia biegów? VIN mile widziany (wtedy będzie można określić czy silnik jest na PMSie czy HFMie, a to dość ważne).
2. Prosze, podaj mi jak zachowuje sie temperatura
3. Upewniłaś się, że masz właściwe świece? Najlepiej podać symbol i po wszystkim
4. Pisałaś coś nt. zapachu niespalonej benzyny. Gdzie ją czujesz? Spaliny śmierdzą benzyną?
5. Co z przyśpieszaniem? Opisz nam jak to wygląda Co się dzieje przy maksymalnie uchylonej przepustnicy, przy średnio i nisko. Jak zachowuje się silnik przy wkręcaniu na biegu jałowym?
Póki co wystarczy
Michu - 13 Październik 2009, 17:49
a co z CDi?
Dziś byłem na wymianie rolek paska wieloklinowego i pompy wody, bo poumierały łożyska..
Mechanik powiedział, żeby się nie stresować drżeniem obrotów, że po ok 200 000km tak już jest w CDi, tym bardziej, że na ciepło chodzi równiutko, teraz dopiero słuchać jak cyka...
Pozdrawiam.
Michu.
feefee - 14 Październik 2009, 12:04
Jejku! Nie spodziewałam się aż takiego zaangażowania! Madzar wszystko sprawdzę dzisiaj wieczorem i jutro napiszę, co wypociłam... Camel temperatura skacze niezależnie od czegokolwiek...czasem się podnosi czasem nie, ale nawet jak sie nie podnosi, to obroty "drżą", a jak się podnosi to jest fatalnie. W zasadzie nie byłam w stanie zaobserwować w jakich syt. to sie dzieje. To się bierze - jak Pływaczki Żółtobrzegi - znienacka. Przyspieszanie jest marne, ale daje radę dopoki temperatura nie skoczy i nie zacznie mi szaleć - wtedy ma 5 min. do setki z górki i przy dobrym wietrze. benzyną śmierdzą spaliny. Czuję je, kiedy parkuję tylem w garażu.
Jeśli ktoś z Was chce być tak miły i zajrzeć do tego samochodu, to będę wdzięczna. Jestem niestety po lewej stronie Wisły - Kabaty/Wilanów....
Nex@pl - 14 Październik 2009, 12:06
Jezeli czuć beznyną, tzn. że nie spala paliwa, ma za dużą dawkę, nie wiem jaki przebieg, i czy prawdziwy ale może coś nie tak z rozrządem? Łańcuch mógł się wyciągnąć poza dopuszczalny zakres?
|
|
|