To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zrób To Sam - Wymontowanie wycieraczki

grzesiu8 - 22 Lipiec 2010, 21:05

jacekjjmixer,
A czy efekt tej poluzowanej śruby był taki, że wycieraczka "stawała" sobie "gdzie chciała"? Ja mam taki przypadek i mam nadzieję, że to tylko ta śruba :)
A czy dałeś dodatkowo jakąś kontrę (podkładkę), aby się nie odkręcała?

jacekjjmixer - 23 Lipiec 2010, 12:47

grzesiu8, żadenej podkładki nie dawałem. Dobrze dokręciłem i jest ok do dnia dzisiejszego :)
Co do twojego przypadku to myślę iż moze to być plastikowa zębatak , która się wyrabia ale to musiał byś jeszcze poszukać. Moja jak przestała działać to tak nagle i już nie chciała ruszyć

Krzysztofor - 24 Lipiec 2010, 16:59

Witam. Ja mam takie pytanko, a nie chce zakładać nowego tematu, mianowicie:
Jak odpalę wycieraczkę to momentalnie pali mi sie bezpiecznik. Czego to może być wina? Podłączona jest dobrze, styki przeczyszczone, wszystko powinno być ok... Może zębatka sie spsuła? Może napotyka jakiś opór(tylko skąd)? Wiem, że nie widząc tego trudno sobie wyobrazić, ale może ktoś ma radę? ;D

Nex@pl - 24 Lipiec 2010, 18:10

Cytat:
Witam. Ja mam takie pytanko, a nie chce zakładać nowego tematu, mianowicie:
Jak odpalę wycieraczkę to momentalnie pali mi sie bezpiecznik. Czego to może być wina? Podłączona jest dobrze, styki przeczyszczone, wszystko powinno być ok... Może zębatka sie spsuła? Może napotyka jakiś opór(tylko skąd)? Wiem, że nie widząc tego trudno sobie wyobrazić, ale może ktoś ma radę? ;D


Czas zajrzeć do mechanizmu wycieraczki :)

Krzysztofor - 25 Lipiec 2010, 14:32

Rozkręciłem go, wyciągnąłem cały i po nasmarowaniu normalnie sie obracał. podłączyłem, odpaliłem - pizd, po bezpieczniku. Ogólnie chodzi normalnie ten silnik tylko w krańcowym położeniu tak jakby był po lewej stronie szyby na dole sie zacina i właśnie wtedy następuje spalenie bezpiecznika...
CZESIO1958 - 25 Lipiec 2010, 14:56

Zobacz dokladnie ślimak na osce silniczka i slimacznicę . U mnie pękla ślimacznica i musialęm cały silniczek wymienić.
bbula - 15 Sierpień 2010, 13:23

od siebie dodam że przy składaniu do kupy najlepiej zacząć od śruby do której jest dostęp od komory silnika,jeśli zostawisz ją na koniec dość ciezko jest trafić w otwór :)

u mnie wycieraczka byla lekko przestawiona i w momencie powrotu do pozycji wyjścia tłukła o zabudowe podszybia :roll: ale już jest pięknie elegancko i działa jak powinno,cała robota zajeła jakieś 20 minut :)

dzięki za poradnik,nie trzeba było samemu dochodzić co i gdzie :lol:

Gwiazdor_69 - 6 Listopad 2010, 15:18

Super poradnik :D jednak podczas pracy nad swoją wycieraczką zauważyłem, że tej śruby do której dostęp jest od komory silnika nie trzeba odkręcac (a przynajmniej tak jest w moim aucie), gdyż śruba ta trzyma u mnie tylko białą "obrączkę" która ma z lewej strony zatrzask dający się bez problemu odpiąc. Uważam że jest to znaczne ułatwienie, gdyż nie trzeba dłubac przy tej śrubie a i cały mechanizm daje się łatwo ustawic w pierwotnej pozycji :D

Dodam jeszcze że auto to C180 automat sedan 1995r.

man212 - 8 Listopad 2010, 17:50

A czy mocno dokręcone śruby od ramienia wycieraczki (co za tym idzie wycieraczka mocno przylega do powierzchni szyby) mają wpływ na rysowanie szyby przez pióro gumowe samej wycieraczki ?
bartosz77 - 9 Kwiecień 2011, 21:46

Świetnie przygotowane bez problemu tez naprawiłem dzieki wielkie i Pozdrawiam Bartosz
ogon1992 - 6 Grudzień 2012, 10:46

Naprwde przydatna ta foto relacja ;) połamałem co prawda 1 plastikowy zaczep ( nie mam pojecia jak tam się miałem dostać ) ale wyszło wszystko idealnie :)

a przypadek miałem taki ze ta śruba od mechanizmu co przekłada cały napęd na wycieraczkę zupełnie mi spadała i całe szczęście ze miałem pełno syfu bo znalazłem ją w kanaliku odpływowym :D

Pozdrowienia dla autora ;)

jacekjjmixer - 30 Grudzień 2012, 08:44

http://www.youtube.com/wa...1&v=7ca6h6HRskU
może się przydać :D

cygan_19 - 14 Luty 2014, 09:48
Temat postu: montaż wycieraczki
Witam W dniu wczorajszym wymieniłem silnik na nowy w mechanizmie wycieraczki. Zrobiłem wszystko jak opisane powyżej ale niestety po złożeniu i wielu próbach i kombinacji z ramieniem i zębatkami nie udało mi się przywrócić efektu z przed wymiany silnika. Czy ktoś wie jak ustawić wycieraczkę niżej na szybie bo po przejściu cyklu zatrzymuje się zbyt wysoko?! Zakres jej pracy na obecną chwilę jest dobry. Może ktoś poda jak powinna wyglądać przy montażu wycieraczka. Poluzowanie śruby w moim przypadku nic nie daje. Jak obniże wycieraczkę to wtedy podczas pracy schodzi poniżej szyby, albo ramie wychodzi na słupek boczny itd. Proszę o informacje czy może to wina silnika czy co bo już sił brak... proszę o jakieś sugestie bądź rady. Proszę o zaznaczenie na fotce które ramię, zębatkę przełożyć i o ile. Z góry dziękuje... Zdjęcie wykorzystałem od kolegi z opisu.

[ Dodano: 14 Luty 2014, 10:24 ]
Sorki załączyłem nie to zdjęcie a tak to wygląda teraz wygląda... Na poprzednim można zaznaczyć co przestawić...

maurycy - 14 Luty 2014, 11:52

odkręć śrubę mocującą "uwolnij" ramię, uruchom wycieraczkę ma zrobić pełnym ruch,
ustaw sobie jak Ci wygodnie i wtedy przykręć, oczywiście wszystko na aucie bez wymontowywania :)

wiskontii - 14 Luty 2014, 11:58

Dodam tylko ze ta dolna


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group