To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Jakie sprzęgło do W202 2,2 Diesel 95KM

maciektor - 6 Lipiec 2009, 12:01
Temat postu: Jakie sprzęgło do W202 2,2 Diesel 95KM
Witajcie koledzy, sprzawa moja wygląda tak. Przez 8 miesięcy moje auto stało w garażu.Kilka dni temu nim wyjechałem i przypomniałem sobie o moim starym problemie. Nie działa mi wiatrak przez co samochód łapie duzą temperature( pow. 90 stopni) w korkach, przy jeżdzie jest ciągle troszke ponad 80 st. Kolejną rzecza jest chyba mocno już zużyte sprzęgło. Samochód na niskich biegach szarpie zaś na wstecznym gdy puszczam sprzęgło samochód tak jakby nie chciał jechać a z tyłu ( tak jakby w moście) słychać głośne uderzenia. Czy wiecie co mojej Celinie może dolegać, jeśli czeka mnie wymiana sprzęgła to na jakie? i czy można wiązać jedna przyczynę z drugą?( wiatrak i sprzęgło)
Z góry dziękuje za porade bo jestem już bezsilny.Maciek

13696 - 6 Lipiec 2009, 12:08

http://ekatalog.intercars.com.pl/
tutaj orientacyjne koszty czesci

Marcin Pop. - 6 Lipiec 2009, 12:14

maciektor napisał/a:
czy można wiązać jedna przyczynę z drugą?( wiatrak i sprzęgło)



nie

P.S. Kup automata (oczywiście dobrego) - i będziesz pan zadowolony :wink:

perzu126 - 6 Lipiec 2009, 12:35

Co do dużej temperatury silnika to masz wisco do wymiany.
aloha1970 - 6 Lipiec 2009, 12:55

Witam .Kolego odnośnie szarpania przy puszczaniu sprzęgła to pewnie masz uszkodzony któryś z przegubów na wale do wymiany ,sprawdz je :D
maciektor - 6 Lipiec 2009, 14:53

"Samochód na niskich biegach szarpie zaś na wstecznym gdy puszczam sprzęgło samochód jedzie wolniej niz powinien i w okolicy tylnej osi ( tak jakby w moście) słychać głośne uderzenia" Wróciłem właśnie od mechanika, który wsiadł, poruszał troche i powiedział że sprzęgło jest ok. Juz mnie telepie jak sobie pomysle ze to cos poważniejszego!! Miał ktoś podobny przypadek??
Camel- - 6 Lipiec 2009, 17:22

maciektor, pewnie było ich mnóstwo. Sprawdzaj od tyłu - półosie, most, wał (łączniki) - to zapewne będzie ich wina.
maciektor - 8 Lipiec 2009, 10:19

Dzis odbieram auto od mechanika-uszkodzony wał na frezie przez co były duze luzy powodujące szarpania, wibracje przy większych predkościach i te niemiłe dla ucha bicia. Koszt to 300 zł za wał-urzywka od anglika z 80 000 przebiegiem + 50 zł robota. Nie jest jeszcze tak zle! Pozdrawiam
BolzZ - 8 Lipiec 2009, 11:03

A orientowałeś się może jaki byłby koszt regeneracji starego wału? Trudno o pewność co do przebiegu używanego a zregenerowany ma wspawany wieloklin zupełnie nowy.
maciektor - 8 Lipiec 2009, 11:11

Niestety tego nie dało się już zregenerować dlategop kupiłem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group