Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - zbiornik paliwa
Jary - 28 Listopad 2012, 18:13
tomi382 napisał/a: | Gdzie u mnie może być część nr 53? |
Sądzę, że nigdzie, przynajmniej w dieslu, użytkowałem taki model '94 i nic takiego nie stwierdziłem, w młodszych też . Chyba że w benzynie ale tego nie wiem
tomi382 - 28 Listopad 2012, 19:35
więc co może byc przyczyna że przy połowie zbiornika auto sie dławi ale nie gaśnie? jestem zdesperowany. Czasem pomaga przedmuchanie przewodów powietrzem ale na chwilę.
Każdy pisze o pompce ale diesel takiej nie ma. Co moge zrobic ?
perzu126 - 29 Listopad 2012, 01:31
Jary, może w Twoim czegos takiego nie było akurat? Rano sprawdze na kanale z ciekawośc, czy cos takiego jest u mnie.
[ Dodano: 29 Listopad 2012, 01:32 ]
tomi382, moze trzeba przepłukac cały zbiornik paliwa? Przedmuchujesz przewody alwe syf w baku pozostaje.
tomi382 - 29 Listopad 2012, 06:30
@perzu wiadomo że przedmuchanie nie pomoże ale zacząłem od tego.
W mb w210 jest cos takiego na spodzie i wg katalogu także. Na rysunku naszych mb filterek jest niby z tyłu lub u góry. A czy 2.5 td miały bak jedno komorowy? Lub bym założył od wersji 2.0d ? Jakie zbiorniki mają te diesle?. Wiem, najpierw czyszczenie baku ale pytam na zapas bo jakbym miał wymienić bak to na jednokomorowy od w 202 tylko nie wiem jakie wersje silnikowe takowy posiadają
Pioterek - 29 Listopad 2012, 09:42
tomi382 napisał/a: | jakbym miał wymienić bak to na jednokomorowy od w 202 tylko nie wiem jakie wersje silnikowe takowy posiadają |
Jednokomorowy bak posiadają wersje W202 z przednim napędem, wszystkie inne mają dwukomorowy
tomi382 - 29 Listopad 2012, 12:33
dzieki za info. Czyli nic nie wykombinuje .
Pozdr
perzu126 - 30 Listopad 2012, 02:05
Sprawdzałe rano na kanale i znalazłem miejsca, którym mógłby byc wkręcony ten filterek. Ale najłatwiejszym sposobem na wyczyszczenie baku jest odkręcenie tej zaślepki w której siedzą czujniki paliwa
Jary - 30 Listopad 2012, 19:59
perzu126 napisał/a: | Ale najłatwiejszym sposobem na wyczyszczenie baku jest odkręcenie tej zaślepki w której siedzą czujniki paliwa |
Też tak uważam, przy okazji sprawdzisz "transport" paliwa z jednej komory do drugiej
tomi382 - 30 Listopad 2012, 20:01
Ma ktoś może wymiary tego dużego pierścienia który "trzyma" te czujniki?
Muszę coś skomponować w celu odkręcenia.
czy na zdjęciu z tymi dwoma wężykami to zwężka Wenturiego? I jeżeli ją wyczyszczę problem minie?
asasyn18 - 1 Grudzień 2012, 16:51
tomi382 ten pierscień bedzie bardzo cięzko odkręcić. Ja u siebie tylko jeden odkręciłem, a drugi to nawet nie drgną.
W 3 osoby próbowałem, ja trzymalem klucz zeby sie nie ześlizgą a dwie inne odkręcały i nawet nie poruszył się. Dobrze ze pierscień nie pękł.
Póżniej podrzucę fote klucza jaki dorobiłem do pierścienia.
Jary - 3 Grudzień 2012, 18:45
tomi382 napisał/a: | jeżeli ją wyczyszczę problem minie? |
Powinien
tomi382 - 3 Grudzień 2012, 21:57
@Jary też tak myślę. Teraz zimno aż szok włazić pod auto. Kupa roboty bo muszę klucz wymyślić. Bedę kombinować. O efektach napisze napewno. Zabrałbym się odrazu gdybym miał klucz więc czekam na info @assayn18 może poda jakieś wymiary bo nie mam kanału przy domu tylko trochę dalej i po pracy mam tylko godzine światła dziennego. WD 40 też przyda się w dużych ilościach z tego co pisze @Assasyn.
Dzięki za pomocne informacje. Od biedy można kupić cały ten korek z plastikami za 350zł nowy
asasyn18 - 4 Grudzień 2012, 18:30
Niestety ale nie mogę nigdzie znaleźć tego klucza którego dorobiłem do pierścienia. Znając życie to się znajdzie jak już nie będzie przydatny...
Jeśli chodzi o wymiary to mogę podać, tylko mam teraz kanał zajęty u siebie wiec nie pomogę na dzień dzisiejszy.
tomi382 - 5 Grudzień 2012, 15:07
@assasyn nie kłopoć się.
Jakbyś miał klucz to byś mi jego wymiary podał.
Pod auto nie właź
Sam wejdę i pobiorę wymiary tylko teraz nie mam na to czasu.
Zrobie klucz to dam foto wraz z wymiarami.
pozdrawiam
Jary - 5 Grudzień 2012, 21:14
tomi382 napisał/a: | Zrobie klucz ..... |
Z doświadczenia mogę podpowiedzieć że najlepiej egzamin zdaje "ruski Klucz" (młotek i tępy przecinak) zamiast WD użyj innego penetratora, który nie wysusza
|
|
|