To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - zbiornik paliwa

asasyn18 - 11 Grudzień 2012, 17:38

Zgodzę się czasami przecinak i młotek to uniwersalny klucz ale nie zawsze ;)

znalazłem klucz do pierscienia który dorobiłem, co prawda wizualnie nie zachwyca ale za to spisał sie i odkrecilem pierscień :)








tomi382 - 13 Grudzień 2012, 20:05

@ Assasyn czy mógłbym pożyczyć od Ciebie ten klucz? oczywiście odpłatnie.
A mam pytanko bo może jak chłopaki zakładali pompe w sztumie to może źle podłączyli do pompy zasilanie i pomylili zasilanie z powrotem?

Jary - 13 Grudzień 2012, 21:07

tomi382 napisał/a:
..... pomylili zasilanie z powrotem?

Raczej na pewno tam nie zaglądali, bo nie ma takiej potrzeby :idea:

tomi382 - 13 Grudzień 2012, 22:37

ale w komorze silnika mogli pomieszac przewody paliwowe. Jak rozbebeszyli wszystko to mogli się pomylić. Jeżeli to nie możliwe to ok. Czekam na odp @assasyn w sprawie klucza
asasyn18 - 13 Grudzień 2012, 22:39

Będzie klucz ;)
tomi382 - 13 Grudzień 2012, 22:45

asasyn18 napisał/a:
Będzie klucz ;)

Poszło PW z danymi do przesyłki
pozdrawiam

Richard0302 - 14 Grudzień 2012, 17:45

ja już drugi raz stanolem na drodze aby potwierdic mój problem :oops: 2.5 D

wygląda to tak:
1. samochod zatankowany pod sam korek
2. wskazówka zaczyna opadać po 200 km
3. gdy dochodzi do przedostatniej kreski przed rezerwą auto staje
(po przejechaniu od tankoania ok 680 km co daje spalanie 7,2 l/100km)
4. wlewam paliwo pod sam korek wchodzi 49 litrów

zabieg taki zrobiłem dwa razy nie wspomne o problemach z odpowietrzeniem i odpaleniem do baku wchodzi 49 litrów. I teaz pytanie czy moj bak jest w jakiś sposób pomniejszony o 13 litrów czy też nie wysysa do końca paliwa co może być przyczyną że być możę 13 lirow zostaje w baku.

Co o tym myslicie?

tomi382 - 14 Grudzień 2012, 19:55

standart baki 60L. na początku też tak miałem że przy ost kresce auto zgasło. Coś widocznie przytyka Ci przelew między komorami. Nie ma u mnie reguły ale staram sie nie dopuścić do połowy baku bo auto przerywa i szarpie. Jak wyczyszcze wszystko to dam Ci znać czy problem minął. U Ciebie może byc ten sam problem
Darek51085 - 16 Grudzień 2012, 18:19

Do baku w W202 pod sam korek wchodzi około 68 L, były już takie rozmowy Najlepszy dowód zajrzyjcie u mnie w statystykach tankowania do pełna, rzadko jeżdżę na rezerwie, a raczej staram się unikać.


Richard0302 napisał/a:
ja już drugi raz stanolem na drodze aby aby potwierdic mój problem 2.5 D

wygląda to tak:
1. samochod zatankowany pod sam korek
2. wskazówka zaczyna opadać po 200 km
3. gdy dochodzi do przedostatniej kreski auto staje
(po przejechaniu od tankoania ok 680 km co daje spalanie 7,2 l/100km)
4. wlewam paliwo pod sam korek wchodzi 49 litrów

zabieg taki zrobiłem dwa razy nie wspomne o problemach z odpowietrzeniem i odpaleniem do baku wchodzi 49 litrów. I teaz pytanie czy moj bak jest w jakiś sposób pomniejszony o 13 litrów czy też nie wysysa do końca paliwa co może być przyczyną że być możę 3 lirow zostaje w baku.

Co o tym myslicie?



Przypuszczam że po prostu smok nie ściąga do końca paliwa, ew przelew trochę przytkany, ew dużo syfu w zbiorniku??

tomi382 - 17 Grudzień 2012, 06:32

@darek to masz większy bak 70L skoro tankujesz unikając rezerwy i tyle :wink:
jak nigdy nie doszedłem do 60L przy tankowaniu. Maksymalnie miałem 58L pod korek przy głębokiej rezerwie gdzie strach było robić dalsze metry :lol:

Darek51085 - 18 Grudzień 2012, 02:03

Nie mam większego baku, mam normalny, może Wy macie gdzieś zapchany i wchodzi mniej paliwa. Pozatym najpierw spuście paliwo do zera, i dopiero zatankujcie do pełna, może poprostu nie zbiera wam do końca i tyle.



Edit:

Teraz się upewniałem wg instrukcji zbiornik paliwa ma 62 litry + przewody, to może przesadziłem z 68 litrami ale około 65 litrów powinno wejść do suchego zbiornika. Skoro staram się nie jeździć na rezerwie, to chyba powinno się zgadzać, skoro mam tankowania w okolicach 60 litrów??

Jest jeszcze jedna ewentualność, jak to kiedyś Gomezio powiedział, może kantują mnie na każdej stacji na ilości paliwa :) .

tomi382 - 18 Grudzień 2012, 15:42

Może :lol:
Już nie raz miałem sytuacje że ledwo dojechałem do stacji bo przejechałem dobre 80km na rezerwie. A wskazówka bardzo długo była na bezwzględnym "0" i przejeżdżałem 900km na pełnym baku za każdym razem więc wiem co piszę. A wchodziło 58L

Darek51085 - 18 Grudzień 2012, 17:34

No to teraz potwierdziłeś że Tobie wysoko zbiera smok paliwo, i dlatego mniej tankujesz. Powinieneś się cieszyć, bo za mniejszą kasę masz pełny bak :) . Więc nie wiem po co ta dalsza rozmowa.
tomi382 - 28 Grudzień 2012, 17:30

To chłopaki taka sprawa że pierścień od strony wlewu poszedł gładko a ten drugi nie drgnie.
w komorze od strony wlewu nie ma szlamu czy innego dziadostwa. Niestety nie miałem jak dostać się do drugiej komory. Powiedzcie mi z której komory pompa ciągnie paliwo? bo zagmatwana sprawa z tym bakiem. Przy spuszczaniu paliwa z komory z wlewem, ON słabo leciało. Mam na myśli wężyk z tyłu komory który idzie górą do drugiej komory lub do pompy - nie wiem. Przedmuchałem i leciało normalnie czyli musiało być coś większego co zatkało przepływ z baku. Kolejna sprawa :

j/w nie mogłem odkręcić dekielka z rysunku czyli najważniejszego elementu :(
Gdy zdjąłem wężyk z tego króćca (foto) i dmuchnąłem powietrzem to wogóle nie było przepływu - poprostu oddawało powietrze z powrotem. trochę lipa.
Jak ktoś ma coś do napisania to chętnie poczytam. Do ewentualnego ściągnięcia baku wystarczy zdjąć tłumik i wał napędowy. Jeżeli problem po tym dmuchaniu nie ustąpi to czeka mnie wymiana baku

ANGELA_MERC - 9 Styczeń 2013, 14:58

Czy w moim mercedesie c220 diesel 1995r jest smok(pompa paliwa) bo spieram sie z roznymi osobami i niewiem gdzie go szukac dokladnie jezeli jest cos zasysa mi powietrze przewody sprawdzone wymienione nadal zasysa powietrze


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group