Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - migające diody, immobilizer ?? help...
darek_kielce - 1 Luty 2012, 18:35
hmm mam podobna sytuacje z diodami i EDC
Mechanik sugerowal pompe link do tematu http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=16528
jesli ktos ma jakies sugestie to poprosze o podpowiedz ...
edit :
jest tak : otwieram auto pilotem swieca jednoczesnie diody czerwona i zielona (bateria w pilocie) przekrecam kluczyk i jesli edc sie zaswieci a diody nie migaja naprzemiennie to auto odpali a jesli sie edc nie pali diody mrygaja naprzemiennie wtedy auto nie odpali
i dodatkowa informacja auto ma immobilizer dokladany nie zamontowany w fabrye tak z vinu wyczytalem (dodatkowo ma zamontowane jeszcze cos bo jesli po 30 s od otworzenia auta nie odpale go to miga dodatkowa czerwona dioda i po przekreceniu na rozruch odcina rozrusznik i on nie kreci )
Jary - 1 Luty 2012, 19:52
darek_kielce napisał/a: | Mechanik sugerowal pompe |
Zmień mechanika i zastanów się nad tym co napisałem w linkowanym temacie
michal81g - 9 Kwiecień 2012, 23:34
Podłącze się pod temat. Wczoraj kupiłem mercedesa c180 94. Dojechałem do domu po 250km podróży, zaparkowałem auto pod domem, zgasiłem, otworzyłem piwko i oglądałem sobie auto już na spokojnie. Po kilku minutach, chciałem go odpalić i już się nie udało. rozrusznik kręci, ale tak jakby immobilizer się nie rozłączył. Drzwi się otwierają i zamykają bez problemu tylko przy otwieraniu zamiast zielonej lampki na klamce i lusterku miga czerwona tak ok 20 sekund. Podczas zamykania również miga czerwona. Baterie w pilotach sprawdziłem według testu opisanego na forum i niby są ok. Próbowałem też przeprowadzić synchronizacje pilotów(mam dwa) w taki sposób jak opisał to kolega Camel i też bez rezultatu. Podczas podróży zatrzymywałem się na stacji i podczas otwierania migała na klamce prawidłowo dioda zielona, a teraz czerwona. Co może być przyczyną? myślałem o rozbrojeniu immobilizera już na zawsze, ale to chyba nie jest takie proste w MB. Proszę o pomoc, sugestie co jeszcze mógłbym zrobić zanim zapakuje mojego super mercedesa na lawetę?
Okazało się, że padł immobilaizer. Ominięcie go i zamontowanie emulatora kosztowało mnie 300zł. Teraz muszę tylko zamontować jakieś odcięcie zapłonu
donmarian18 - 16 Sierpień 2012, 13:21
Witam wszystkich, którzy mieli ten problem i tych którzy będą mieli. Trzeba po prostu zakodować kluczyk jeszcze raz.
Na "Elektrodzie" znalazłem rozwiązanie.
1. otwórz auto z kluczyka (jeśli pilot nie działa)
2. wsadź kluczyk do stacyjki i przekręć na 1 stopień I krestka.
3. wcisnij przycisk na pilocie i trzymaj aż automatycznie otworzą sie wszystkie zamki( to jest ok 5sek.)
4 wyciagnij kluczyk lub od razu zpróbuj odpalić. Jak zacznie ci działać centralny z pilota to znaczy że wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam
Javoreczek - 16 Sierpień 2012, 16:20
Odkrywcze
Przecież kolega wyżej napisał, że próbował synchronizacji
donmarian18 - 17 Sierpień 2012, 08:27
Przepraszam. Nie miałem czasu czytać wszystkich 5 stron.
Wiedziałem, że mam w sobie coś z odkrywcy
Pozdrawiam
misiekrdg - 22 Kwiecień 2013, 14:57
Witam . Mam podobny problem. Po powrocie do domu zgasiłem Mietka i zamknąłem drzwi. Po drodze upadł mi kluczyk. W domu po bliższym przyjrzeniu się okazało się że odpadł mi przycisk w pilociku(scyzoryk) . Przylutowałem go . Teraz mogę otworzyć nim drzwi ale nie mogę odpalić auta. Ma ktoś może namiar do kogoś z Łodzi lub Zgierza kto wyłączy albo naprawi mi to za jakieś rozsądne pieniądze? Byłem u paru (speców)w Zgierzu ale czuję że próbują mnie dobrze naciągnąć na kasę bo cennik zaczyna się od 600pln. Za pomoc serdecznie dzieuję
maurycy - 22 Kwiecień 2013, 15:04
ciesz się że tylko 600.... sprawdź czy coś jeszcze nie jest do przylutowania
marcinns1991 - 22 Kwiecień 2013, 17:37
przylutowanie guzika 600 zł ? w tej cenie chyba można nowy pilot zamówić
maurycy - 22 Kwiecień 2013, 22:24
no mi chodziło o nowy pilot
mietek - 16 Maj 2013, 20:47
Panowie, pomóżcie proszę dobrą radą, bo jestem już 1,5 tyg bez auta.
Od kilku tygodniu mój mietek często rozczarowywał mnie migającymi na zmianę diodami w chwili chęci odpalenia - skutkowało to tylko kręceniem rozrusznika. Czasem odpalał za 3-4 razem, aż w końcu spędziłem 40 min na trasie na stacji paliw przekręcając kluczyk ze 100 razy.
W zeszłym tyg zawiozłem go do elektryka i autko stoi już tam 1,5 tyg - facet sobie z nim nie radzi.
Objaw jest taki że po ominięciu imo, trzeba go deaktywować w komputerze. Ale ten oto komputer nie zapamiętuje ustawień. Facet podłącza się kompem, wyłącza imo i auto odpala. ale po wyłączeniu silnika, ustawienia wracają do "fabrycznych" i znów te lampki. Facet mówi że mam kupić komputer -ale czy to to??? Może się do tego koleś źle zabiera? Dajcie znać proszę!
Problem z jest z tym czymś:
http://allegro.pl/mercede...3187996583.html
Lucek - 2 Kwiecień 2016, 17:26
Witam, mam również problem z immobilizerem.
Przy próbie odpalenia samochodu, migają diody, rozrusznik kręci, ale odcina paliwo i nie pali.
Zawsze, jeżeli główny pilot nie ściągał immobilizera (i centralnego), miałem zapasowy klucz (pilot w nim nie działa) który bez problemu odpalał mi samochód.
Wymieniłem wczoraj baterie w pilocie, zrobiłem test, było ok i zdołałem zdjąć immobilaizer. Dzisiaj pilot znowu mi nie działa, cały czas emituje podczerwień (jak na zdjęciu) bez względu na to, czy trzymam przycisk czy nie. Oczywiście w ten sposób nie mogę odblokować immobilizer i jechać w świat.
Dlatego mam pytanie:
1. Dlaczego zawsze w takich sytuacjach, zapasowy kluczyk (bez pilota) mi odblokowywał immobilizer, a teraz nie?
2. Co zrobić z podstawowym kluczykiem (z pilotem), który emituje cały czas światełko? Jakieś zwarcie?
wiskontii - 2 Kwiecień 2016, 20:18
Lucek, Rok wozu
Zdjeć nie widze
Klucz rybka czy scyzoryk
Lucek - 3 Kwiecień 2016, 00:11
Rok 96, scyzoryk.
Zdjęcie pilota z baterią 2032 3V, nie trzymam przycisku.
https://zapodaj.net/26a1ac2473791.jpg.html
edit: teraz podczerwień pojawia się przy naciśnięciu przycisku na pilocie, jednocześnie przy przytrzymaniu przycisku nie pojawia się sygnał (to pojedyncze mrugnięcie).
wiskontii - 3 Kwiecień 2016, 08:39
Lucek, Przede wszystkim stosujesz złe baterie-powinny być 2025
To co opisujesz to masz zwarcie w pilocie,widać ze był otwierany i robiony .trza zaglądnąć i zobaczyć czy wyłącznik w środku nie uległ awari
|
|
|