To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Piski pod maska

mlody_lukas - 18 Sierpień 2009, 17:25
Temat postu: Piski pod maska
Witam pytalem wczesnie jale nikt nie odpowiedzial ponowilem tamten post ale dalej nic wiec pisze nowy. A mianowicie jak odpale samochod to chodzi cichutko ladnie dopiero jak sie nagrzeje ale to przy mocnym sloncu slychac pisk pod maska i nie moge dojsc z czego. Chyba mozna wykluczyc pompe wodna( wymiana na nowa 15 tys temu) i alternator (wymiana lozysk jakies 10 tys temu ) Po sciagnieciu paska chodzi ladnie patrze czy sa jakies luzy ale wyczuwalne sa minimalne ale na kazdym. WIec moze macie jakis sprawdzony sposob jak to sprawdzic i pozbyc sie tego pisku ??
kostek - 18 Sierpień 2009, 17:31

zobacz czy przy skrecaniu kierownicy też Ci piszczy??
Daniel - 18 Sierpień 2009, 17:51

Pasek masz nowy czy stary? Próbowałeś "testu wodnego"?
mlody_lukas - 19 Sierpień 2009, 13:06

test wodny a co to jest jak sie go robi ? a pasek juz troche ma
madzara31 - 19 Sierpień 2009, 13:14

Moczysz pasek i słuchasz czy piszczy
mlody_lukas - 19 Sierpień 2009, 17:40

jak piszczy to znaczy ze pasek ?
Globek01 - 19 Sierpień 2009, 17:57

Z tego co sie domyślam to chyba jesli pasek jest mokry i nie piszczy tzn. że "to" pasek :)
mlody_lukas - 19 Sierpień 2009, 19:33

jutro sciagnd pasej i tak zrobie.
Daniel - 19 Sierpień 2009, 21:26

mlody_lukas napisał/a:
jutro sciagnd pasej i tak zrobie.


Wystarczy polać wodą podczas pracy silnika - oczywiście nie z wiadra :mrgreen:

xmichux - 19 Sierpień 2009, 22:24

Globek01 napisał/a:
Z tego co sie domyślam to chyba jesli pasek jest mokry i nie piszczy tzn. że "to" pasek :)
dokładnie tak:)
markoo2604 - 20 Sierpień 2009, 09:40

pod maska moze piszczeć kilka rzeczy mainowicie: pasek, pompa wody, alternator, pompa wspomagania. jeśli nie był wymieniany płyn w układzie wspomagania a przeważnie nikt nie wymienia to stawiałbym na to, paski tez wytrzymuja bardzo duze przebiegi i jeśli pompa albo alternator stawiały duzy opór mógł się przypalić-to tylko guma, a pompa wody potrafi nawet po przebiegu 20 tyś km paść więc moga to byc oznaki zuzycia.poza tym pozostaje jeszcze sprężarka klimatyzacji, ale nie wiem czy piski z któryś z wymienionych elementów mają coś wspólnego z pogodą :mb:
madzara31 - 20 Sierpień 2009, 10:23

Pompa popiskuje razem z grzechotaniem.

[ Dodano: 20 Sierpień 2009, 10:24 ]
markoo2604 napisał/a:
któryś z wymienionych elementów mają coś wspólnego z pogodą :mb:

z wilgotnością powietrza.

perzu126 - 20 Sierpień 2009, 19:11

I ja mam problem z piszczacym paskiem który ma kilka miesięcy i jest firmy Contitech:( Jest to napewno pasek bo sprawdzałem świeczka tzn. przesmarowalem wewnętrzną czesc czyli ta która współpracuje z kołami. Przestaje piszczec na chwilę a potem znowu... Nie ważne czy na wolnych obrotach czy na wysokich. Mechanik powiedzial ze to wina zużytych kół. Ale jakoś mu nie wierze... Gdzie szukać przyczyny? A może pasek jest wadliwy?
Adaśko - 20 Sierpień 2009, 19:18

perzu126, może któraś z rolek napinających kończy się.
perzu126 napisał/a:
Mechanik powiedzial ze to wina zużytych kół.
zmień mechanika i pasek :mrgreen:
perzu126 - 20 Sierpień 2009, 19:22

W zasadzie to jest tylko jedna rolka napinajaca... Możliwe żeby nowy pasek był wadliwy i piszczal po kilku miesiącach użytkowania?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group