Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Piski pod maska
mlody_lukas - 18 Sierpień 2009, 17:25 Temat postu: Piski pod maska Witam pytalem wczesnie jale nikt nie odpowiedzial ponowilem tamten post ale dalej nic wiec pisze nowy. A mianowicie jak odpale samochod to chodzi cichutko ladnie dopiero jak sie nagrzeje ale to przy mocnym sloncu slychac pisk pod maska i nie moge dojsc z czego. Chyba mozna wykluczyc pompe wodna( wymiana na nowa 15 tys temu) i alternator (wymiana lozysk jakies 10 tys temu ) Po sciagnieciu paska chodzi ladnie patrze czy sa jakies luzy ale wyczuwalne sa minimalne ale na kazdym. WIec moze macie jakis sprawdzony sposob jak to sprawdzic i pozbyc sie tego pisku ??
kostek - 18 Sierpień 2009, 17:31
zobacz czy przy skrecaniu kierownicy też Ci piszczy??
Daniel - 18 Sierpień 2009, 17:51
Pasek masz nowy czy stary? Próbowałeś "testu wodnego"?
mlody_lukas - 19 Sierpień 2009, 13:06
test wodny a co to jest jak sie go robi ? a pasek juz troche ma
madzara31 - 19 Sierpień 2009, 13:14
Moczysz pasek i słuchasz czy piszczy
mlody_lukas - 19 Sierpień 2009, 17:40
jak piszczy to znaczy ze pasek ?
Globek01 - 19 Sierpień 2009, 17:57
Z tego co sie domyślam to chyba jesli pasek jest mokry i nie piszczy tzn. że "to" pasek
mlody_lukas - 19 Sierpień 2009, 19:33
jutro sciagnd pasej i tak zrobie.
Daniel - 19 Sierpień 2009, 21:26
mlody_lukas napisał/a: | jutro sciagnd pasej i tak zrobie. |
Wystarczy polać wodą podczas pracy silnika - oczywiście nie z wiadra
xmichux - 19 Sierpień 2009, 22:24
Globek01 napisał/a: | Z tego co sie domyślam to chyba jesli pasek jest mokry i nie piszczy tzn. że "to" pasek | dokładnie tak:)
markoo2604 - 20 Sierpień 2009, 09:40
pod maska moze piszczeć kilka rzeczy mainowicie: pasek, pompa wody, alternator, pompa wspomagania. jeśli nie był wymieniany płyn w układzie wspomagania a przeważnie nikt nie wymienia to stawiałbym na to, paski tez wytrzymuja bardzo duze przebiegi i jeśli pompa albo alternator stawiały duzy opór mógł się przypalić-to tylko guma, a pompa wody potrafi nawet po przebiegu 20 tyś km paść więc moga to byc oznaki zuzycia.poza tym pozostaje jeszcze sprężarka klimatyzacji, ale nie wiem czy piski z któryś z wymienionych elementów mają coś wspólnego z pogodą
madzara31 - 20 Sierpień 2009, 10:23
Pompa popiskuje razem z grzechotaniem.
[ Dodano: 20 Sierpień 2009, 10:24 ]
markoo2604 napisał/a: | któryś z wymienionych elementów mają coś wspólnego z pogodą |
z wilgotnością powietrza.
perzu126 - 20 Sierpień 2009, 19:11
I ja mam problem z piszczacym paskiem który ma kilka miesięcy i jest firmy Contitech:( Jest to napewno pasek bo sprawdzałem świeczka tzn. przesmarowalem wewnętrzną czesc czyli ta która współpracuje z kołami. Przestaje piszczec na chwilę a potem znowu... Nie ważne czy na wolnych obrotach czy na wysokich. Mechanik powiedzial ze to wina zużytych kół. Ale jakoś mu nie wierze... Gdzie szukać przyczyny? A może pasek jest wadliwy?
Adaśko - 20 Sierpień 2009, 19:18
perzu126, może któraś z rolek napinających kończy się. perzu126 napisał/a: | Mechanik powiedzial ze to wina zużytych kół. | zmień mechanika i pasek
perzu126 - 20 Sierpień 2009, 19:22
W zasadzie to jest tylko jedna rolka napinajaca... Możliwe żeby nowy pasek był wadliwy i piszczal po kilku miesiącach użytkowania?
|
|
|