To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Czy wybierak od W208 pasuje do W202?

madzara31 - 19 Sierpień 2009, 14:27

Kolego a czy Ci czasem synchronizator nie padł :wink: Twoje obserwacje są podobne do moich doświadczeń :wink:
korro - 19 Sierpień 2009, 17:53

Nie za bardzo znam się na synchronizatorach.
Czy takie objawy, że dwójka nie wychodzi, to znaczy gałka jest w pozycji luz, a dwójka jest nadal wbita, mogą to sugerować?

madzara31 - 20 Sierpień 2009, 08:02

Mogą :?

[ Dodano: 20 Sierpień 2009, 08:48 ]
To są właśnie manuale w :mb: Ja na twoim miejscu,wymontowałbym skrzynie i poskładał od podstaw.Widać że nie miała skrzynka łatwego życia.Manuale :mb: lubią aby biegi wkładać powoli i z głową.Jak się trafi kierownik co myśli że będzie zapinał biegi szybciutko jak w Hondzie to skrzyneczkę szybko załatwi.
Ja swoją składałem sam i wiem jak licho jest zrobiona.(Jak w Syrenie,tylko ma jeden bieg więcej)
Popieram słowa Kolegi Camela-Mercedes to tylko automat.
Powodzenia w działaniu.
Synchronizatory są tak "twarde" że można obrabiać pilnikiem....do paznokci.

topol - 20 Sierpień 2009, 09:24

madzara31, zawsze to twierdze, automat i :mb: to jest to, najlepsze na świeci,e może teraz Lexus je dogonił, natomiast manualne skrzrzynie od :mb: to przeciętność....
madzara31 - 20 Sierpień 2009, 09:32

Tak czy siak Kolega korro ma problem.Ciekawe czy auto określone było jako "igła".
Korro nie zrażaj się do marki.Powolutku zrobisz z niego igiełkę.Mercedesy są dla ludzi z rozwiniętą przysadką mózgową-Pięknie służą.Nie wymiękaj korro-zainwestuj.

topol - 20 Sierpień 2009, 09:37

korro, ja miałem dokładnie tak - dżwignia chodziła na wszystkie biegi a i tak cały czas była dwójka.
Jeżeli dobrze pamiętam, to mechanik stwierdził, że rozkręcił się element sterujący, czyli to co zamienia ruch linek na ruch wodzików, nie umiem tego inaczej określić, nie pamiętam też fachowego terminu na to.

a miała na liczniku coś koło 150 kkm..... czyżby norma?

korro - 20 Sierpień 2009, 10:00

Heh, nie mam zamiaru wymieniać.
Mam to auto od 1.5 roku i jestem bardzo zadowolony.

Mój plan rozwiązania problemu jest taki:
1. Regulacja wodzików. Jeśli to nie pomorze.
2. Zakup elementów wybieraka.

Ponawiam także prośbę o podpowiedź, które wodziki odpowiadają za jakie biegi.

Będę relacjonował co i jak.

Jeśli chodzi o synchronizator.
Jeśli problem jest z dwójką, to znaczy, że mógł paść synchronizatora drugiego biegu?

topol - 20 Sierpień 2009, 10:06

korro, nie wydaje mi się, żeby to była kwestia synchronizatora, wtedy byłby problem z włączeniem biegu a nie wyłączeniem, tutaj synchronizator to chyba nie ma nic do rzeczy.... :?:
madzara31 - 20 Sierpień 2009, 10:21

topol napisał/a:
a miała na liczniku coś koło 150 kkm..... czyżby norma?

Chyba tak topol,bo u mnie jak było 150 pare :?

topol - 20 Sierpień 2009, 10:24

madzara31 napisał/a:
topol napisał/a:
a miała na liczniku coś koło 150 kkm..... czyżby norma?

Chyba tak topol,bo u mnie jak było 150 pare :?

tjaaaa.... :cry:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group