To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Polecane tarcze i klocki hamulcowe

Adam1003 - 16 Listopad 2015, 21:53

maurycy napisał/a:
Adam1003, zimmermann powiadasz? W w210 e55 amg po jednym hamowaniu z 200, tarcze zostaly wyrzucone :) bo się do niczego nie nadawały :)
Ja na swoim zestawie SHW dla AMG z takich prędkości pałowałem już kilka razy do zera i nic dalej sprawne :) a textar robil do w210 AMG i w202 AMG tarcze i klocki na pierwszy montaż :) ale obecnie ich juz nie robią (.


Montujesz Textar lub TRW a Zimmermann nie wytrzymał ? :mrgreen:
Dobre jajca :D Zimmermann to od kilku lat najlepsze tarcze na rynku, na pierwszy montaż stosuje je i Mercedes i Audi i BMW i Porsche, Panamera śmiga na Zimmermannie, wszystkie BMW z serii M (o ile nie mają ceramiki), gro Audi RS i R8 w PL również lata na tych tarczach :D

TRW nie mówię, że dziadostwo bo to dobra marka ale nadaje się do lżejszych aut i raczej nie dla kierowców z ciężką nogą. Textar kiedyś pierwsza liga, tak jak mówisz robili dla Mercedesa na 1szy montaż ale od kilku lat to już nie ten Textar, kupili go Japończycy, produkcje zabrali do siebie, cena spadła ale i po jakości dość mocno polecieli :)

A tak z konkretów to Panamerki Turbo tylko na tym latają, w tym kilka w PL sam w takie tarcze uzbroiłem i zero zarzutów. W ostatnim czasie katowaliśmy S7 ABT na OZ Sport + Ferodo DS, po hamowaniu z lekko ponad 300 do 120 tarcze nabrały barw wojennych ale kilka hamowań i wszystko wróciło do normy :)

lech149 - 16 Listopad 2015, 22:08

"330XD - Tarcze Hamulcowe Zimmermann, ATE, EBC, Mikoda, Meyle

Postprzez Egoxxx » 16 Wrz 2011 16:05

Witam Wszystkich,

Wiem iż temat ten był juz poruszany nie jeden raz i wiele czytalem na ten temat ale jak na chwile obecna opinie sa na tyle sprzeczne ze potrzebuje waszej pomocy.

Powinienem wymienic tarcze hamulcowe przod i tyl wraz z klockami ale nie wiem na jakie, zawsze myslalem ze ATE jest dobre i chciałem kupic ATE Power Disc + Klocki Ate Ceramiczne na przod i tył. Ale widziałem sporo opini negatywnych ze sie strasznie krzywia. Pomyslalem zatem ze moze kupie Zimmermanna Sport Nawiercane + klocki ceramiczne Ate na przod i tył to s :evil: amo. Ale sporo opini mowi iz czesto pekaja. Moze Mikoda ?? ale czesci pisze ze slabo je konserwuja i czesto rdzewieja a ponadto przy ostrzejszym hamowaniu i przypadkowym schlodzenie np w blocie sie odrazu krzywia. Moze wybrac oryginalen BMW ale nic o nich nie wiem ponadto nawiercane sa kosmicznie drogie.
" :D :D
I bądź tu mądry .

maurycy - 17 Listopad 2015, 11:36

Adam1003 napisał/a:
Montujesz Textar lub TRW a Zimmermann nie wytrzymał ?

to akurat nie ja :) ja na przodzie ma oryginał AMG na tył założyłem TRW obecnie
a zimmermanny pokrzywił kolega :) tak więc nie trafisz :)

kamil_0793 - 17 Listopad 2015, 14:16

U mnie w Nissanie X-Trailu TRW pokrzywiły się po pierwszym hamowaniu ze 180. Nie polecam.
Abdul - 17 Listopad 2015, 14:24

lech149, jest wyprzedaż tarcz i klocków na platformie, czasami jest bardzo dobra cena :) Ja bym poszedł w te strone na Twoim miejscu :)

Co do ATE u mnie w dwóch autach jest komplet tarcze + klocki i nie powiem złego słowa, ale u szwagra w C200 kompressor power disk się pokrzywiły chyba po 15 tys. więc ich nie polecę. Teraz założył textar + TRW z tego co pamiętam i jest bardzo zadowolony :)

mrrocky - 17 Listopad 2015, 17:02

Textar dodam ze slabo nadaje sie do dynamicznej jazdy z tarczami nacinanymi. Krawedzie klocka potrafia sie odrywac i zapalac :)
lech149 - 17 Listopad 2015, 17:31

Już pisałem , że w Toyocie (chyba nie ma różnicy) na przód TRW tarcze+ klocki . Po dotarciu,
a nigdy nie przywiązywałem do tego wagi , hamulce są cudowne . Nie jeżdżę rajdowo , już nie te lata, a nie wiem co by było , gdybym musiał hamować , jak niektórzy :D z 200km do 0
Lepsze hamulce miałem tyko w 125 P na początku produkcji :D

zakk87 - 9 Kwiecień 2016, 15:33

Zmieniałem dziś koła w aucie i zastanawia mnie jedna rzecz. Szwagier dał mi klocki TRW na tył zakupione docelowo do W203, jednak ich nie montował przed sprzedażą i mi je dał. Dziś spojrzałem na opakowanie i rzeczywiście jest W124 i W202 na opakowaniu (nie pamiętam już kodu produktu) ale klocki tak jakby są większe od moich tarcz, czy jest jakaś tabela z numerami tych klocków do jakich wersji wyposażenia czy też silnikowych pasują? bo z tego co rozumiem w moim C180 są małe tarcze i nie dopasuję tego?
maurycy - 9 Kwiecień 2016, 19:53

zakk87, no np. u mnie jest odrobinę większa tarcza :)
Weź numer z pudełka i wpisz w katalogu ic :)

BIZONIK5 - 28 Kwiecień 2016, 12:18

Panowie szukam porady wymieniłem z tyłu komplet klocków z prawej strony jest wszystko okej a z lewej piszczą niemiłosiernie ktoś ma jakiś pomysł na to?
lech149 - 28 Kwiecień 2016, 15:06

Jakie klocki i czy sam wymieniałeś ?
kamil_0793 - 30 Kwiecień 2016, 08:51

BIZONIK5, wyczyść i przesmaruj prowadnice jarzma, do tego porządnie wyczyść całe jarzmo z rdzy i nagaru.
lech149 - 30 Kwiecień 2016, 10:01

I pomoże , jak umarłemu kadzidło . :evil:
kamil_0793 - 30 Kwiecień 2016, 12:49

Racja, nie doczytałem, że chodzi o tył. Jednak w przypadku nadmiernej ilości rdzawej zgorzeliny problem piszczących klocków może wystąpić.
w0jta5 - 12 Maj 2016, 08:25

BIZONIK5 napisał/a:
Panowie szukam porady wymieniłem z tyłu komplet klocków z prawej strony jest wszystko okej a z lewej piszczą niemiłosiernie ktoś ma jakiś pomysł na to?
Ustawienie tłoczka prawidłowe?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group