To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Mercedes W210 (okularnica) - MB 210 2.9 TD pracuje w trybie awaryjnym max 3 tyś obrotów

KKKamilw - 23 Sierpień 2009, 14:44
Temat postu: MB 210 2.9 TD pracuje w trybie awaryjnym max 3 tyś obrotów
Mercedes 210 98rok 2.9 td skrzynia automatyczna

Problem pojawiał się od jakiegoś czasu, najpierw czasami blokowało się i wystarczyło ponowne włączenie samochodu ale teraz problem jest już całkowity.

Samochód od razu przechodzi w tryb awaryjny i nie pozwala na więcej niż 3 tyś obrotów, można rozpędzić się do normalnej prędkości 90 czy 100km/h ale tylko przyśpieszając bardzo powoli. Jeżeli silnik zbliży się do 3 tyś kompletny brak przyśpieszenia.

Gdzie szukać problemu czy ktoś się z tym spotkał. Sporo osób mówi o jakiejś płytce w komputerze skrzyni i na wejściu każe wymieniać skrzynie ale to koszt skrzyni 3000 + olej + wymiana itp .... więc koszty nie są małe. Na razie chcę poszukać czegoś na własną rękę.

MikiPOZ - 23 Sierpień 2009, 15:15

Kamil nie słuchaj Tych fachowców co w du*** byli i gó** widzieli. Powtarzających tylko jeden przez drugiego. Najllepiej wymienić skrzynie, olej, i wszystko co z tym związane.
Kompterów skrzyni jest masa więc w razie czego idzie go dostać . cale szczeście widzialem w dobrych pieniądzach max do 600zl z tego co się orientowalem.

Jedź na komputer i się wszystko wyjaśni. Tryb awaryjny to nie tylko skrzynia tylko 3/4 elementów mechanicznych i elektycznych auta . :mb: Daj znać co wyjdzie po diagnozie

Adaśko - 23 Sierpień 2009, 19:59

Może być też przepływomierz jak u wielu z podobnym problemem, koszt też zbliżony jak MikiPOZ, podawał ok 600 zł oryginał i tylko taki proponuję wziąć.
-==PEGAZ==- - 23 Sierpień 2009, 22:30

U mnie w C200 CDI uszkodzony był regulator podciśnienia. Też chodził na awaryjnym. Jedź na komputer i sprawdź błędy. Wszystko się wyjaśni. I wcale nie muszą to być duże koszty. Nie stresuj się, tylko jedź na komputer.
MichalZSlupsk - 3 Wrzesień 2009, 12:12

oczywiscie z tą skrzynią to naprawdę chyba ostateczność, sprawdziłbym jeszcze węże od podcisnienia, często przy pękniętym wężyku ciśnienie ucieka i samochód wchoodzi w tryb awaryjny.
Mila odpowiedz - 6 Wrzesień 2009, 21:07

panowie są 2 tryby awaryjne:
jeżeli się silnik nie wkręca powyżej 3 tys. obrotów to mamy tryb awaryjny silnika
jeżeli skrzynia ma jeden bieg do przodu 3(startuje z 3 i na tym pozostaje) to mamy tryb awaryjny skrzyni biegów
:!: :!: :!: :!: :!:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group