Ogólnie o C-klasie - archiwum - Nierówna praca po uruchomieniu
perzu126 - 15 Grudzień 2014, 08:39
r0rk, wtryski należy sprawdzic pod katem kerkt dawek wtrysku.
Jak zwykly diesel pali bez świec to jest juz ciekawostka...
r0rk - 15 Grudzień 2014, 08:52
perzu126 napisał/a: | r0rk, wtryski należy sprawdzic pod katem kerkt dawek wtrysku.
Jak zwykly diesel pali bez świec to jest juz ciekawostka... |
Ok perzu, a droga jest taka operacja?
barto125 - 15 Grudzień 2014, 14:14
perzu126 napisał/a: | Jak zwykly diesel pali bez świec to jest juz ciekawostka... | Bardzo dobra kompresja musi być, pewnie przyśpieszony kąt wtrysku i jest szansa, że będzie palić.
Piotrek.sz - 15 Grudzień 2014, 14:18
Jak traktory:P
perzu126 - 15 Grudzień 2014, 18:36
r0rk, trzeba jechac do jakiegooś serwisu zajmującego się układami common rail i wpiąc pod komputer. Ale wymień najpierw czujnik ciśnienia na listwie a nie zawór
r0rk - 15 Grudzień 2014, 21:24
perzu126 napisał/a: | r0rk, trzeba jechac do jakiegooś serwisu zajmującego się układami common rail i wpiąc pod komputer. Ale wymień najpierw czujnik ciśnienia na listwie a nie zawór |
...ale ja już wpinałem go pod kompa, nie ma błędów na czujniku. To zawór jest przyczyną problemów jeżeli już - a nie czujnik.
perzu126 - 15 Grudzień 2014, 21:29
r0rk, czujnik bedzie dawal nie takie wartości i nie bedzie błedu;) Zawor jak będzie niesprawny to nie odpalisz. Jak sie nie zamknie w czasie rozruchu, to pompa nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia na listwie(chyba 160bar) i komp nie otworzy wtrysku. Podpinajac pod kompa jesteś w stanie zobaczyć wartośc ciśnienia.
paputek11 - 21 Wrzesień 2015, 14:12
mam taki sam problem tylko że w210 2,5d jaka była przyczyna?
|
|
|