To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Nierówna praca po uruchomieniu

perzu126 - 15 Grudzień 2014, 08:39

r0rk, wtryski należy sprawdzic pod katem kerkt dawek wtrysku.
Jak zwykly diesel pali bez świec to jest juz ciekawostka... :shock:

r0rk - 15 Grudzień 2014, 08:52

perzu126 napisał/a:
r0rk, wtryski należy sprawdzic pod katem kerkt dawek wtrysku.
Jak zwykly diesel pali bez świec to jest juz ciekawostka... :shock:


Ok perzu, a droga jest taka operacja?

barto125 - 15 Grudzień 2014, 14:14

perzu126 napisał/a:
Jak zwykly diesel pali bez świec to jest juz ciekawostka... :shock:
Bardzo dobra kompresja musi być, pewnie przyśpieszony kąt wtrysku i jest szansa, że będzie palić.
Piotrek.sz - 15 Grudzień 2014, 14:18

Jak traktory:P
perzu126 - 15 Grudzień 2014, 18:36

r0rk, trzeba jechac do jakiegooś serwisu zajmującego się układami common rail i wpiąc pod komputer. Ale wymień najpierw czujnik ciśnienia na listwie a nie zawór :idea:
r0rk - 15 Grudzień 2014, 21:24

perzu126 napisał/a:
r0rk, trzeba jechac do jakiegooś serwisu zajmującego się układami common rail i wpiąc pod komputer. Ale wymień najpierw czujnik ciśnienia na listwie a nie zawór :idea:


...ale ja już wpinałem go pod kompa, nie ma błędów na czujniku. To zawór jest przyczyną problemów jeżeli już - a nie czujnik.

perzu126 - 15 Grudzień 2014, 21:29

r0rk, czujnik bedzie dawal nie takie wartości i nie bedzie błedu;) Zawor jak będzie niesprawny to nie odpalisz. Jak sie nie zamknie w czasie rozruchu, to pompa nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia na listwie(chyba 160bar) i komp nie otworzy wtrysku. Podpinajac pod kompa jesteś w stanie zobaczyć wartośc ciśnienia.
paputek11 - 21 Wrzesień 2015, 14:12

mam taki sam problem tylko że w210 2,5d jaka była przyczyna?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group