To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Nadwozie i wnętrze - TUNING W202

gucionexia - 25 Marzec 2011, 22:52

A no i znajdz :( , Zreszto kiedys ci to wysyłałem chyba.
Najlepiej wstawić większy silnik o np taki :mrgreen:

eldorado - 26 Marzec 2011, 08:52

gucionexia dragster pełną gębą :wink:
Linki wysłałeś ale one przekierowały mnie na główną stronę forum :mrgreen:

gucionexia - 26 Marzec 2011, 14:45

eldorado, O widzisz :(
Camel- - 1 Czerwiec 2011, 16:40


Tylny zderzak AMG z progami FL :)

maurycy - 1 Czerwiec 2011, 19:29

z tego zdjęcia wygląda tak sobie a bardziej z profilu będzie jeszcze gorzej :)
gucionexia - 7 Czerwiec 2011, 12:38

Hmmm może ktos przerabiał temat wałków z silników M111? Jako,ze nie długo remontuje 1.8 to może by podpasował jakis "lepszy" z np 2.2 albo z kompresora??? :roll:
Camel- - 7 Czerwiec 2011, 18:05

gucionexia, wydechowy w C180 i C200 jest taki sam. To już sprawdzałem ;)
TraczU - 7 Czerwiec 2011, 18:08

gucionexia, nie wiem czy to ma cos do rzeczy ale wydaje mi się, ze tak, w 2.2 i w kompressorze jest zmienna faza.

[ Dodano: 7 Czerwiec 2011, 18:08 ]
a tak poza tym to nie remontuj SWAP-uj na 2.2 :D

gucionexia - 7 Czerwiec 2011, 22:10

Ja 2 lata już pomykam tym 1.8 i idzie sie przyzwyczaić.A remoncik da pare utraconych km. oraz większą niezawodność.No właśnie Wiem ,że tamte mają zmienne fazy ale czy to wyklucza przekładanie części?Nie wiem czemu mercedes nie dał wymiarów do ogólnego dostępu jak to jest np. u opla.
TraczU - 7 Czerwiec 2011, 22:36

gucionexia, moze ople sie tak psują ze trzeba cały czas kombinować :P
ale pomyśl czy nie warto nad tym pomyśleć, jakie sa koszty remontu a jakie swapa, zapisz sobie plusy i minusy a potem zdecyduj co jest warte zachodu a co nie.

przyzwyczaic się mozna do wszystkiego ale pomyśl ze masz te 28kM wiecej :D

gucionexia - 7 Czerwiec 2011, 22:52

Remont, czyli wielka szansa na trzymanie serii, swap nie wiesz co kupisz, i okazać sie może, ze z 150 zostało tam 130km.Czyli czeka remont cie wtedy koszta rosną i lepiej już by było zmienić za tą kase autko na mocniejsze tyle,że było by już po ptakach.
A wałek o który pytam można zaliczyć do remontu.
Czy ople tak sie psują? silniki raczej nie za bardzo a np korzystając tylko z części przeznaczonych do opla można zwiększyć moc silnika 2.0 ze 115km nawet do 150.Czyli mieć zdrowy silnik o podniesionej mocy na częściach fabrycznych.

MICHAL200 - 7 Czerwiec 2011, 22:54

Ciekawe jakby ta lotka na klapie wygladala na zywo http://no1-tuning.de/imag...2e5aab31250.jpg :roll:
TraczU - 7 Czerwiec 2011, 23:44

gucionexia, masz racje. najbardziej rozbawiło mnie to jak kupel wyczytal w instrukcji od łopla astry 2 w dizlu ze nalezy zrobic coś z silnikiem jesli bierze powyzej 1l oleju na 1000km czyli mieszanka jak w 2-sówie :)
Michał_fitness - 9 Czerwiec 2011, 20:35

Ale się temat rozwija :D
eldorado - 10 Czerwiec 2011, 07:19

gucionexia, najszybciej sportowe wałki to świątek. A co do seryjnych to ciężka sprawa. Szukałeś moze info na zagranicznych forach? Bo kurcze jakby wałeczki podeszły, do tego kolektor ssący z rozwierconą/spolerowaną przepustnicą od 2.0 może coś by tam dało, ale wtryskiwacze i komp.....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group