Nadwozie i wnętrze - TUNING W202
gucionexia - 25 Marzec 2011, 22:52
A no i znajdz , Zreszto kiedys ci to wysyłałem chyba.
Najlepiej wstawić większy silnik o np taki
eldorado - 26 Marzec 2011, 08:52
gucionexia dragster pełną gębą
Linki wysłałeś ale one przekierowały mnie na główną stronę forum
gucionexia - 26 Marzec 2011, 14:45
eldorado, O widzisz
Camel- - 1 Czerwiec 2011, 16:40
Tylny zderzak AMG z progami FL
maurycy - 1 Czerwiec 2011, 19:29
z tego zdjęcia wygląda tak sobie a bardziej z profilu będzie jeszcze gorzej
gucionexia - 7 Czerwiec 2011, 12:38
Hmmm może ktos przerabiał temat wałków z silników M111? Jako,ze nie długo remontuje 1.8 to może by podpasował jakis "lepszy" z np 2.2 albo z kompresora???
Camel- - 7 Czerwiec 2011, 18:05
gucionexia, wydechowy w C180 i C200 jest taki sam. To już sprawdzałem
TraczU - 7 Czerwiec 2011, 18:08
gucionexia, nie wiem czy to ma cos do rzeczy ale wydaje mi się, ze tak, w 2.2 i w kompressorze jest zmienna faza.
[ Dodano: 7 Czerwiec 2011, 18:08 ]
a tak poza tym to nie remontuj SWAP-uj na 2.2
gucionexia - 7 Czerwiec 2011, 22:10
Ja 2 lata już pomykam tym 1.8 i idzie sie przyzwyczaić.A remoncik da pare utraconych km. oraz większą niezawodność.No właśnie Wiem ,że tamte mają zmienne fazy ale czy to wyklucza przekładanie części?Nie wiem czemu mercedes nie dał wymiarów do ogólnego dostępu jak to jest np. u opla.
TraczU - 7 Czerwiec 2011, 22:36
gucionexia, moze ople sie tak psują ze trzeba cały czas kombinować
ale pomyśl czy nie warto nad tym pomyśleć, jakie sa koszty remontu a jakie swapa, zapisz sobie plusy i minusy a potem zdecyduj co jest warte zachodu a co nie.
przyzwyczaic się mozna do wszystkiego ale pomyśl ze masz te 28kM wiecej
gucionexia - 7 Czerwiec 2011, 22:52
Remont, czyli wielka szansa na trzymanie serii, swap nie wiesz co kupisz, i okazać sie może, ze z 150 zostało tam 130km.Czyli czeka remont cie wtedy koszta rosną i lepiej już by było zmienić za tą kase autko na mocniejsze tyle,że było by już po ptakach.
A wałek o który pytam można zaliczyć do remontu.
Czy ople tak sie psują? silniki raczej nie za bardzo a np korzystając tylko z części przeznaczonych do opla można zwiększyć moc silnika 2.0 ze 115km nawet do 150.Czyli mieć zdrowy silnik o podniesionej mocy na częściach fabrycznych.
MICHAL200 - 7 Czerwiec 2011, 22:54
Ciekawe jakby ta lotka na klapie wygladala na zywo http://no1-tuning.de/imag...2e5aab31250.jpg
TraczU - 7 Czerwiec 2011, 23:44
gucionexia, masz racje. najbardziej rozbawiło mnie to jak kupel wyczytal w instrukcji od łopla astry 2 w dizlu ze nalezy zrobic coś z silnikiem jesli bierze powyzej 1l oleju na 1000km czyli mieszanka jak w 2-sówie
Michał_fitness - 9 Czerwiec 2011, 20:35
Ale się temat rozwija
eldorado - 10 Czerwiec 2011, 07:19
gucionexia, najszybciej sportowe wałki to świątek. A co do seryjnych to ciężka sprawa. Szukałeś moze info na zagranicznych forach? Bo kurcze jakby wałeczki podeszły, do tego kolektor ssący z rozwierconą/spolerowaną przepustnicą od 2.0 może coś by tam dało, ale wtryskiwacze i komp.....
|
|
|