Ogólnie o C-klasie - archiwum - problem z mechanikiem
Axwell - 21 Wrzesień 2009, 23:45
tako5 napisał/a: | prosze o opinie innych uzytkownikow | napisał bym Ci kilka słów od księdza proboszcza, bo widzę ze zaglądasz na forum jak masz problem, nie pokusisz sie o sprawdzenie czy dany problem nie zaistniał u któregoś z kolegów...
jjankiello - 22 Wrzesień 2009, 01:48
Też stawiam, na rozrząd... niech Ci odda za robotę i jedź do kogoś, kto wie co robi...
mark - 22 Wrzesień 2009, 08:21 Temat postu: Re: problem z ruszeniem
tako5 napisał/a: | witam kolegow mechanik wymienil mi lancuch zle zamontowal napinacz i pekl walek wymienil wszystko na swoj koszt tylko ze teraz autko sie zbiera na starcie jakby mial zapieta przyczepe z 2 tonami wogule sie nie zbiera straszny mul prosze o pomoc gdzie tkwi przyczyna ?
gdzie moze byc jakis blad popelniony autko nie posiada zadnych bledow wszystkie wykasowane po wymianie walka prosze o wszelkie porady i z gory dziekuje dodam ze posiadam c200 1997r 2.0 benzynka w automacie |
Czy mechanik poza samą wymianą wałka rozrządu , sprawdził kompresję na wszystkich cylindrach ? . W momencie pęknięcia wałka silnik się kręcił , natomiast rozrząd zatrzymał i zawory któregoś cylindra mogły ,,się spotkać ,, z tłokiem ( mogły się skrzywić -czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo ) . Rada kolegów , by sprawdzić w pierwszej kolejności ustawienie rozrządu jak najbardziej na miejscu - i lepiej niech to zrobi inny mechanik .
Pzdr.
noc - 22 Wrzesień 2009, 13:56
A wałek na 1000% ten co trzeba.Wyjąłem kiedyś ssący włożony jako wydech.
tako5 - 22 Wrzesień 2009, 14:03 Temat postu: Re: problem z ruszeniem
mark napisał/a: | tako5 napisał/a: | witam kolegow mechanik wymienil mi lancuch zle zamontowal napinacz i pekl walek wymienil wszystko na swoj koszt tylko ze teraz autko sie zbiera na starcie jakby mial zapieta przyczepe z 2 tonami wogule sie nie zbiera straszny mul prosze o pomoc gdzie tkwi przyczyna ?
gdzie moze byc jakis blad popelniony autko nie posiada zadnych bledow wszystkie wykasowane po wymianie walka prosze o wszelkie porady i z gory dziekuje dodam ze posiadam c200 1997r 2.0 benzynka w automacie |
Czy mechanik poza samą wymianą wałka rozrządu , sprawdził kompresję na wszystkich cylindrach ? . W momencie pęknięcia wałka silnik się kręcił , natomiast rozrząd zatrzymał i zawory któregoś cylindra mogły ,,się spotkać ,, z tłokiem ( mogły się skrzywić -czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo ) . Rada kolegów , by sprawdzić w pierwszej kolejności ustawienie rozrządu jak najbardziej na miejscu - i lepiej niech to zrobi inny mechanik .
Pzdr. | tak sprawdzil wymienil szklanki autko pracuje rowno tylko przyspieszenia brak mam juz dosc takich paprakow ktorzy udaja mechanikow
Pzdr.
[ Dodano: 22 Wrzesień 2009, 14:11 ]
Axwell napisał/a: | tako5 napisał/a: | prosze o opinie innych uzytkownikow | napisał bym Ci kilka słów od księdza proboszcza, bo widzę ze zaglądasz na forum jak masz problem, nie pokusisz sie o sprawdzenie czy dany problem nie zaistniał u któregoś z kolegów... | witam kolege zagladam na forum dosc czesto nie udzielam porad bo nie jestem mechanikiem nie chce kogos wprowadzac w jakis blad tylko prosze was o pomoc bo wydaje mi sie ze jak ktos doradza to zna sie na tym a nie pisze jakies bzdury i nikt nie kuma o co chodzi wiec dzieki za wszelkie rady z waszej strony pozdrawiam i licze na dalsza wasza pomoc
jjankiello - 22 Wrzesień 2009, 23:55
noc napisał/a: | A wałek na 1000% ten co trzeba. |
O właśnie - wiele silników MB (a nie wiem czy nie wszystkie) ma wałki oznaczone konkretna liczbą na kołnierzu przy osadzeniu koła zębatego... przy wymianie MUSI być zamontowany wałem z TYM SAMYM numerem...
|
|
|