To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - stukanie w silniku

PiotrekM - 9 Marzec 2007, 11:16

I jestem po wymianie popychaczy...

Silnik M111.920 C180

Popychacze zakupiłem firmy Febi 08676 po 32zł w środku INA F-346515
Oryginał 104 050 10 25 niedostępny(104 050 12 25 zamiennik) w serwisie 80 zł,
Jako ciekawostkę dodam, że w jednym ze sklepów w Krakowie popychacze Febi oferowano mi za 85zł :shock:

Płynu chłodniczego wystarczy 6L
Uszczelka pokrywy zaworów Elring nie do końca pasowała 4 uszczelki na około świec były za małe :evil:
Pozostałe dwa ringi do dekla przedniego kupiłem w serwisie ok. 3-5 zł

Przy okazji zostały dokręcone 4 śruby z przodu głowicy (był typowy jak na ten silnik mały wyciek) Jedną z nich można było wykręcić palcami

Stiven - 13 Luty 2019, 21:58

odgrzewam kotleta.
Slychac u mnie cykanie typowo od listwy wtryskiwacza i po dotknięciu przewodu doprowadzającego paliwo czuć jakby było powietrze w środku.
Na zimnym i ciepłym.
Czasem to znika.
Auto na wolnych obrotach lekko faluje po dodaniu gazu dławi się a na biegu potrafi zgasnąć.
Pomogła wymiana filtra paliwa na 3dni i objawy wróciły.
Wyjmować wtrysk i dać do sprawdzenia ?
Może pompa paliwa daje za małe ciśnienie ?
Kupić używaną listwe ?
Z góry dzięki za pomoc :roll: :D

perzu126 - 14 Luty 2019, 09:37

Stiven, lepiej zacznij od sprawdzenia pompy paliwa. Można uzyć manometru, ale w mojej okolicy żaden mechanik nie wie o co chodzi.
Abdul - 14 Luty 2019, 10:18

Stiven, a pompa nie buczy czasami?
Stiven - 14 Luty 2019, 13:00

No właśnie słychać ja w kabinie i też mnie to wkur...
Dzisiaj na zimnym masakra.
Po10 km przestało stukac i się dusić.
Jakie ciśnienie ona musi podawać?
Myślę czy od razu nie kupić nowej bo i tak ciekawie ona nie wygląda.
Oryginał czy jakiś zamiennik może być?

ralf - 14 Luty 2019, 16:48

Stiven napisał/a:
Pomogła wymiana filtra paliwa na 3dni i objawy wróciły

Przewody gumowe w jakiej kondycji?
Miałem kiedyś sytuację przy 1.8, po wymianie filtra po jakimś czasie kapało na wyjściu z filtra (na zimnym zaraz po odpaleniu). Przewód popękał, z zewnątrz nie było widać.
Przy 3.6 przy wymianie filtra paliwa profilaktycznie zmieniłem przewody, po ponad 20 latach wyglądały tragicznie (jak poprzednio, z zewnątrz ok...)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group