To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Elektryka - Schemat wiązki silnika C36 AMG

Camel- - 21 Listopad 2009, 19:10

Jordi napisał/a:
Mylisz się. 3.0-24v to m104

Oczywiście, to M104 na mechanicznym wtrysku. Natomiast M103 to 3.0-12V ;) również na mechanicznym. :)

carlos napisał/a:
Wyjaśnienie prozaiczne wystarczy zaglądnąć w EPC w klasyfikację modeli:

Niestety to o niczym nie świadczy :( 202.028 w W202 to zarówno C280 jak i C36, natomiast w W124 jak widać jeden numer ma E320 i E36.

A uszczelki pod głowicą wg EPC wydają się być takie same :)

Jordi - 21 Listopad 2009, 19:28

Camel-, Opisałem to 2 posty wcześniej :)
wawairliner - 21 Listopad 2009, 23:13
Temat postu: Schemat mojej wersji
Rozrysowany wtyk wkleję do tego postu jutro na razie jest odręcznie sporządzony szkic przedstawiający wtyk od środka. wycięcia na krótszych bokach służą do pozycjonowania obudowy. Rysunek jest autentyczny i nigdzie nie publikowany, jest wart kupę... forsy :D
Widok wtyku od środka
Wysyłam na razie to co udało mi się zrobić zanim przysnąłem :roll: Potem może jeszcze dodam parę brakujących kabli.

misza1 - 22 Listopad 2009, 06:11

ja to bym najpierw elektryka nastawil na rekonstrukcje wiazki elektrycznej :-D

nie wiem jak w AMG ale M104 (i nie tylko) slyna z "kiepskich" wiazek :evil:

tak dla krotkiego wytlumaczenia izolacja wiazki w zwyklych M104 kruszy sie co daje nam gole kabelki-zwarcia-iskierki-plomyczki-pozarki * 8)

*niepotrzebne skreslic ;-)

Matyjas - 10 Grudzień 2009, 18:57

Ja mam coś takiego.... KTO TO ODPALI :?: :?: :!: :!:


























wawairliner - 10 Grudzień 2009, 23:01

Nie rozumieć, jaki masz problem z tą wiązką?
bart1527 - 11 Grudzień 2009, 08:07

M104 to najpierw 2.8, potem rozwiercony do 3.2, a potem do 3.6 AMG.
Wszystkie te silniki (a właściwie cały czas ten sam) są 24V i na elektronicznym wtrysku i mają po 3 cewki zapłonowe. I tak jak napisał misza1 wiązki montowane w tych latach i silnikach były "biodegradalne" i z czasem rozpadała się izolacja. Sam to przerabiałem w W124.
Powodzenia!

Matyjas - 11 Grudzień 2009, 08:30

wawairliner napisał/a:
Nie rozumieć, jaki masz problem z tą wiązką?

Hm... z tą wiązką żaden...
Wrzucę silnik, przypnę wiązkę do niego, wtyczki do ECU i tutaj zaczyna się mój problem...
Kto mi to przypnie do budy? Co muszę dokupić? Kto rozkoduje immo? Kto odpali?

tomekwtf - 15 Sierpień 2011, 19:23

Panowie mam do Was pytanie. A mianowicie- jakiś czas temu kupiłem mercedesa C36 AMG, niestety bez silnika :cry: niedawno kupiłem silnik z E36( taki sam jak wiecie), poskładałem to do kupy i wtedy okazało się że komputer z C36 jest uszkodzony i nie nadaje się do naprawy, mój znajomy elektonik teraz przekłada kabelek po kabelku tak aby włożyć tam ten od E36. Jak sądzicie ma to sens? czy wszystko będzie działać?
Camel- - 15 Sierpień 2011, 19:55

Silniki są takie same, ale ogólnie ten z E36 jest słabszy :mrgreen:
Swoją drogą - zły temat!

tomekwtf - 15 Sierpień 2011, 20:30

Dziękuję za przeniesienie postu. Silnik pochodzi z W210 E36 AMG z 1996r. więc ma jak piszą 280 KM
Camel- - 15 Sierpień 2011, 20:33

tomekwtf, aha. Bo w W124 E36 był 265KM ;)
tom1245 - 15 Sierpień 2011, 20:46

tomekwtf srebrny ten mercedes :?:
tomekwtf - 15 Sierpień 2011, 21:04

tak srebrny, był kiedyś na allegro za przeszło 7tyś. Ja go wziołem za niecałą połowę tej kwoty. ktoś wkładał do niego 3.2 ale im nie poszło, karoseria była w zadowalającym stanie, miał malowany cały jeden bok( dość niestarannie), nie miał oznak jakiegoś większego dzwonu. był kupiony z zamiarem przeznaczenia na części, ale zrobiło mi się go szkoda i chcę aby znowu jeżdził. Jak narazie buda+silnik+robocizna kosztowało mnie niecałe 10k, ale jak już zaczołem go składać to tak naprawdę koszty się nie liczą :D
madzara31 - 16 Sierpień 2011, 09:23

Przyczyna może być błaha.Nie łączy jeden z wielu punktów masowych na karoserii? Myślę że takie składanie musisz podeprzeć SD.Nie jakimś czytnikiem błędów ,ale profesjonalnym programem ,który na bieżąco będzie pokazywał czego "nie widzi".Wytrwałości w pracach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group