Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Mój temat naprawczy - uszczelka pod głowicą M111 C 200
telewizorek99 - 17 Wrzesień 2010, 14:12
jeżeli to uszczelka pod głowicą!!-to już amen!-żaden środek nie pomoże!
G. - 17 Wrzesień 2010, 14:32
Janao napisał/a: | jest jakis srodek, ktory jakos to uszczelni i gdzie takie cos mozna dostac ? |
Nie ma takiego środka. Jeśli są wycieki na zewnątrz silnika, to niektórzy próbują zalepiać to silikonem. Tylko wymiana uszczelki da gwarancję 100% powodzenia.
Janao - 17 Wrzesień 2010, 14:58
Cytat: | Nie ma takiego środka. Jeśli są wycieki na zewnątrz silnika, to niektórzy próbują zalepiać to silikonem. Tylko wymiana uszczelki da gwarancję 100% powodzenia. |
chodzi o to ze zamieniam w202 na motor i chce zeby koles dojechał z mojego domu do swojego bez problemow (ok 200km)
czy silikon da rade 200km ?
Javoreczek - 17 Wrzesień 2010, 16:13
Janao napisał/a: | czy silikon da rade |
Daj spokój. Butle z wodą na dolewki i ognia
no chyba, że koles nic nie wie
artek88 - 17 Wrzesień 2010, 17:06
jeśli wyciek masz na zewnątrz, to kup sobie uszczelniacz do chłodnic (kilka groszy) na krótką metę pomoże, no oczywiście jesli te wycieki nie sa jakieś duże.
Axwell - 17 Wrzesień 2010, 18:07
artek88, bez jaj... chcesz sobie zarypać cały układ chłodzenia ?
Przerabiałem temat na starej chłodnicy w mondeo i kosztowało mnie to 700plnów wraz z czyszczeniem układu z tego gówna.
polofix - 5 Marzec 2011, 19:17
Camel- napisał/a: | bongorno, oczywiście, że są. Nie wrzucałem na forum? To wrzucę jeszcze raz
Obrazek
Obrazek
Ja nie miałem blokad do wałków to blokowałem to... imbusami. Chyba walczyliśmy z tym z pare ładnych godzin, ale ostatecznie się udało |
witam. myślę że to odpowiednie miejsce żeby napisać o mojej usterce. jak juz wiecie padła mi uszczelka pod głowicą. po rozebraniu osprzętu itp stanąłem w miejscu. poprostu nie zgadzają mi się znaki. na górze mam zblokowane koła zębate,a na dolnym kole od wału wychodzi mi 30' w lewo od znaczka OT. może mi ktoś pomóc w tym przypadku? czyżby ktoś źle kiedyś złożył rozrząd? czy jest możliwość taka że łańcuch jest wyciągniety? proszę o pomoc.
oczywiście auto to w202 2,0 benz. '96
Camel- - 5 Marzec 2011, 21:51
Innej możliwości niż źle złożony łańcuch nie widzę. Nawet gdyby był za długi to kompensuje to napinacz wraz ze ślizgiem. Pamiętaj, że kręcimy wał tylko w prawo W prawo patrząc od przodu silnika, czyli w stronę kierowcy.
polofix - 5 Marzec 2011, 22:59
szperałem i szperałem i znalazłem. to urywek z innego tematu z 25 lutego 2011r.
Witam te 27 stopni to nie jest wyciągnięcie bo w tych silnikach rozrząd ustawia się na 20 po i wynik może wyjść różny w zależności który wałek blokujemy, jak ssący to wynik powinien zawierać się między 20 a 30 a przy zablokowanym tylko wydechowym między 25 a 35 Czyli twój jeszcze jest w porządku . A łańcuch w tych motorach to prędzej się zerwie niż zacznie hałasować , bo napinacz ma dosyć sporo zapasu .
czyli u mnie wszystko ok. bo jak zablokuję ssący to wychodzi 25' a jak wydechowy to 30'.
Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo.
Pioterek - 5 Marzec 2011, 23:04
Cytat: | Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo. |
Rozwalasz mnie Dwie strony wcześniej masz obrazek ze szczegółami, stronę wcześniej też 2 rysunki, na jednym nawet momenty dokręcenia napinacza...
polofix - 5 Marzec 2011, 23:14
Pioterek napisał/a: | Cytat: | Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo. |
Rozwalasz mnie Dwie strony wcześniej masz obrazek ze szczegółami, stronę wcześniej też 2 rysunki, na jednym nawet momenty dokręcenia napinacza... |
wiem.nawet mam wydrukowane. ale słyszałem że jest możliwość odwrotnego założenia i nie wiem o co chodzi i na co zwrócić uwagę.
Camel- - 6 Marzec 2011, 09:52
polofix, to ciekawe. Ja ustawiłem idealnie na 20°. Przy zablokowaniu obu wałków Widocznie mówisz o silnik ze zmiennymi fazami i tam może jest inaczej.
polofix - 6 Marzec 2011, 11:22
Camel- napisał/a: | polofix, to ciekawe. Ja ustawiłem idealnie na 20°. Przy zablokowaniu obu wałków Widocznie mówisz o silnik ze zmiennymi fazami i tam może jest inaczej. |
to zwykły stary 2,0 bez zmiennych faz.
eldorado - 6 Marzec 2011, 14:26
U mnie było leciutko ponad 20stopni jak blokowałem wałki rozrządu, nie mam zmiennych faz.
polofix tak jak ci pisałem, napinacz wykręcasz cały - normalnie, a wkręcasz tak jak opisano na schemacie i tyle.
Wcześniej pisałeś o dolnym mocowaniu kolektora ssącego, zapewne chodzi ci o mocowanie w kształecie literki "V". Pamiętam że z nim mocowałem sie z grzechotką (przedłużka ok 70cm), i kluczem płasko-oczkowym odchylonym lub odgiętym (nie pamiętam)
polofix - 6 Marzec 2011, 16:25
eldorado napisał/a: | U mnie było leciutko ponad 20stopni jak blokowałem wałki rozrządu, nie mam zmiennych faz.
polofix tak jak ci pisałem, napinacz wykręcasz cały - normalnie, a wkręcasz tak jak opisano na schemacie i tyle.
Wcześniej pisałeś o dolnym mocowaniu kolektora ssącego, zapewne chodzi ci o mocowanie w kształecie literki "V". Pamiętam że z nim mocowałem sie z grzechotką (przedłużka ok 70cm), i kluczem płasko-oczkowym odchylonym lub odgiętym (nie pamiętam) |
jakoś z tym poradziłem. najgorzej było rozpiąć przepustnicę. kabel łączony jest pod kolektorem a wchodzi tam tylko jedna ręka, a wtyczka z oringiem ciasno włożona.
po wykręceniu kolektora musiałem go obrócić i wykręcić przewody od cewek.
w razie awarii cewki, to trzeba się namęczyć. są tak umieszczone i żeby je wyjąć to trzeba kolektor odkręcać. a żeby go odkręcić to trzeba tez przepustnicę ,listwę z wtryskami itp.
|
|
|