To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Mój temat naprawczy - uszczelka pod głowicą M111 C 200

telewizorek99 - 17 Wrzesień 2010, 14:12

jeżeli to uszczelka pod głowicą!!-to już amen!-żaden środek nie pomoże!
G. - 17 Wrzesień 2010, 14:32

Janao napisał/a:
jest jakis srodek, ktory jakos to uszczelni i gdzie takie cos mozna dostac ?

Nie ma takiego środka. Jeśli są wycieki na zewnątrz silnika, to niektórzy próbują zalepiać to silikonem. Tylko wymiana uszczelki da gwarancję 100% powodzenia.

Janao - 17 Wrzesień 2010, 14:58

Cytat:
Nie ma takiego środka. Jeśli są wycieki na zewnątrz silnika, to niektórzy próbują zalepiać to silikonem. Tylko wymiana uszczelki da gwarancję 100% powodzenia.


chodzi o to ze zamieniam w202 na motor i chce zeby koles dojechał z mojego domu do swojego bez problemow (ok 200km)

czy silikon da rade 200km ?

Javoreczek - 17 Wrzesień 2010, 16:13

Janao napisał/a:
czy silikon da rade


Daj spokój. Butle z wodą na dolewki i ognia :mrgreen:

no chyba, że koles nic nie wie :wink:

artek88 - 17 Wrzesień 2010, 17:06

jeśli wyciek masz na zewnątrz, to kup sobie uszczelniacz do chłodnic (kilka groszy) na krótką metę pomoże, no oczywiście jesli te wycieki nie sa jakieś duże.
Axwell - 17 Wrzesień 2010, 18:07

artek88, bez jaj... chcesz sobie zarypać cały układ chłodzenia ?

Przerabiałem temat na starej chłodnicy w mondeo i kosztowało mnie to 700plnów wraz z czyszczeniem układu z tego gówna.

polofix - 5 Marzec 2011, 19:17

Camel- napisał/a:
bongorno, oczywiście, że są. Nie wrzucałem na forum? To wrzucę jeszcze raz ;)

Obrazek

Obrazek

Ja nie miałem blokad do wałków to blokowałem to... imbusami. Chyba walczyliśmy z tym z pare ładnych godzin, ale ostatecznie się udało :)

witam. myślę że to odpowiednie miejsce żeby napisać o mojej usterce. jak juz wiecie padła mi uszczelka pod głowicą. po rozebraniu osprzętu itp stanąłem w miejscu. poprostu nie zgadzają mi się znaki. na górze mam zblokowane koła zębate,a na dolnym kole od wału wychodzi mi 30' w lewo od znaczka OT. może mi ktoś pomóc w tym przypadku? czyżby ktoś źle kiedyś złożył rozrząd? czy jest możliwość taka że łańcuch jest wyciągniety? proszę o pomoc.
oczywiście auto to w202 2,0 benz. '96

Camel- - 5 Marzec 2011, 21:51

Innej możliwości niż źle złożony łańcuch nie widzę. Nawet gdyby był za długi to kompensuje to napinacz wraz ze ślizgiem. Pamiętaj, że kręcimy wał tylko w prawo :!: W prawo patrząc od przodu silnika, czyli w stronę kierowcy.
polofix - 5 Marzec 2011, 22:59

szperałem i szperałem i znalazłem. to urywek z innego tematu z 25 lutego 2011r.

Witam te 27 stopni to nie jest wyciągnięcie bo w tych silnikach rozrząd ustawia się na 20 po i wynik może wyjść różny w zależności który wałek blokujemy, jak ssący to wynik powinien zawierać się między 20 a 30 a przy zablokowanym tylko wydechowym między 25 a 35 Czyli twój jeszcze jest w porządku . A łańcuch w tych motorach to prędzej się zerwie niż zacznie hałasować , bo napinacz ma dosyć sporo zapasu .

czyli u mnie wszystko ok. bo jak zablokuję ssący to wychodzi 25' a jak wydechowy to 30'.
Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo.

Pioterek - 5 Marzec 2011, 23:04

Cytat:
Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo.

Rozwalasz mnie :mrgreen: Dwie strony wcześniej masz obrazek ze szczegółami, stronę wcześniej też 2 rysunki, na jednym nawet momenty dokręcenia napinacza...

polofix - 5 Marzec 2011, 23:14

Pioterek napisał/a:
Cytat:
Dajcie mi jakieś wskazówki jak trzeba wykręcić napinacz, i jak go potem prawidłowo wkręcić żeby był prawidłowo.

Rozwalasz mnie :mrgreen: Dwie strony wcześniej masz obrazek ze szczegółami, stronę wcześniej też 2 rysunki, na jednym nawet momenty dokręcenia napinacza...

wiem.nawet mam wydrukowane. ale słyszałem że jest możliwość odwrotnego założenia i nie wiem o co chodzi i na co zwrócić uwagę.

Camel- - 6 Marzec 2011, 09:52

polofix, to ciekawe. Ja ustawiłem idealnie na 20°. Przy zablokowaniu obu wałków :roll: Widocznie mówisz o silnik ze zmiennymi fazami i tam może jest inaczej.
polofix - 6 Marzec 2011, 11:22

Camel- napisał/a:
polofix, to ciekawe. Ja ustawiłem idealnie na 20°. Przy zablokowaniu obu wałków :roll: Widocznie mówisz o silnik ze zmiennymi fazami i tam może jest inaczej.

to zwykły stary 2,0 bez zmiennych faz.

eldorado - 6 Marzec 2011, 14:26

U mnie było leciutko ponad 20stopni jak blokowałem wałki rozrządu, nie mam zmiennych faz.
polofix tak jak ci pisałem, napinacz wykręcasz cały - normalnie, a wkręcasz tak jak opisano na schemacie i tyle.
Wcześniej pisałeś o dolnym mocowaniu kolektora ssącego, zapewne chodzi ci o mocowanie w kształecie literki "V". Pamiętam że z nim mocowałem sie z grzechotką (przedłużka ok 70cm), i kluczem płasko-oczkowym odchylonym lub odgiętym (nie pamiętam)

polofix - 6 Marzec 2011, 16:25

eldorado napisał/a:
U mnie było leciutko ponad 20stopni jak blokowałem wałki rozrządu, nie mam zmiennych faz.
polofix tak jak ci pisałem, napinacz wykręcasz cały - normalnie, a wkręcasz tak jak opisano na schemacie i tyle.
Wcześniej pisałeś o dolnym mocowaniu kolektora ssącego, zapewne chodzi ci o mocowanie w kształecie literki "V". Pamiętam że z nim mocowałem sie z grzechotką (przedłużka ok 70cm), i kluczem płasko-oczkowym odchylonym lub odgiętym (nie pamiętam)

jakoś z tym poradziłem. najgorzej było rozpiąć przepustnicę. kabel łączony jest pod kolektorem a wchodzi tam tylko jedna ręka, a wtyczka z oringiem ciasno włożona.
po wykręceniu kolektora musiałem go obrócić i wykręcić przewody od cewek.
w razie awarii cewki, to trzeba się namęczyć. są tak umieszczone i żeby je wyjąć to trzeba kolektor odkręcać. a żeby go odkręcić to trzeba tez przepustnicę ,listwę z wtryskami itp.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group