To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Filtr przeciwpyłkowy? parowanie+wilgoć!!!

Anonymous - 19 Styczeń 2007, 18:43
Temat postu: Filtr przeciwpyłkowy? parowanie+wilgoć!!!
Czy/gdzie jest w :mb: C180 '95 rok filtr przeciwpyłkowy i jak się go wymienia? Autko cierpi na strasznie parujące szyby i wilgoć w bagarzniku!!! ...jakie mogą być tego przyczyny?
POMOCY Plisssss!

berserkers - 19 Styczeń 2007, 18:52

witam, filtr przeciwpylkowy jest pod konsola po stronie pasazera. Na stronie www.mercmania.pl w zakladce porady jest szczegolowy opis wymiany filtra.
Kowal - 19 Styczeń 2007, 19:33

Tutaj na forum też było to szczegółowo opisywane wystarczy tylko poszukać
Pozdro

Krzeko - 19 Styczeń 2007, 23:23

2 srubki na krzyzak, przesuwane zabezsieczenie i wklad jest twoj.
simonC180 napisał/a:
Autko cierpi na strasznie parujące szyby

To bedzie wklad.
simonC180 napisał/a:
wilgoć w bagarzniku!!!

To juz grubsza sprawa. Moze masz nieszczelny bagaznik. Sprawdz czy gumy nie przepuszczaja.

Michał_fitness - 20 Styczeń 2007, 09:15

Większość przypadków wilgoci w aucie to brak przewietrzania .
przykład

Oddałem mojej żonie auto nigdy w aucie nie było wilgoci i co po 2 misiącach jest !!!
Okazuje się że wiatrak zawsze na pierwszym biegu czyli jakby stał !!!

Filt oczywiście , ale jak będziemy jeżdzili na niskich biegach wentylatora to i nowy filt nie pomoże :D

Jak kupiłem :mb: to też miała wilgoć po miesiącu na 3 biegu( zawsze )wilgoci brak a i miałem mokro pod wykładziną w aucie .

Wiadomo jak masz zapuszczony wentylator i chodzi głośno to jaet to wk...

powodzenia Michał

C 200 - 20 Styczeń 2007, 18:29

simonC180 napisał/a:
Autko cierpi na strasznie parujące szyby
Witam - przyczyną tej dolegliwości może być również nieszczelna nagrzewnica i jeżeli ubywa Ci płynu to radzę wziąć taką możliwość pod uwagę ja osobiście jeżeli nie ma dużego mrozu jeżdżę zawsze na pierwszym stopniu dmuchawy i nigdy nie ma żadnego parowania szyb z tego tytułu - pozdrawiam.
jacon - 21 Styczeń 2007, 10:00

Ja też mam dmuchawę zawsze na pierwszym biegu i nigdy żadnej wilgoci nie miałem.
A Michał_fitness pisze że tylko na trzecim biegu dmuchawy można uchronić się przed wilgocią :?: według mnie to bzdura, no ale podobno są rzeczy na świecie co się fizjologą nie śniły :mrgreen:

ATLAS - 21 Styczeń 2007, 13:50

wymieniajac filtr kabinowy i odgrzybiajac uklad wentylacji pozbylem sie wszelkiej wilgoci. Zadna nagrzewnica ani uszczelki..poprostu syf na filtrze.
Anonymous - 27 Styczeń 2007, 18:03

Wymieniłem filtr p.pyłkowy i nic się nie zmieniło... czy są jeszcze jakieś otwory/kanały wentylacyjne? Może coś w tylniej części nadwozia?
C 200 - 27 Styczeń 2007, 20:59

simonC180 napisał/a:
Wymieniłem filtr p.pyłkowy i nic się nie zmieniło...
Witam - rozmawiałem ostatnio z właścicielami C-klasy i przypadłość z wilgocią w bagażniku dotyczy dosyć wielu z nich nikt jednak nie potrafi jednoznacznie stwierdzić jakie są przyczyny takiego stanu rzeczy i jeszcze jedna charakterystyczna rzecz a mianiwicie ta wilgoć w bagażniku dotyczy w zdecydowanej większości przypadków okolic akumulatora i nie chodzi tutaj o opary z tegoż akumulatora a swoją drogą ten pomysł z akumulatorem w bagażniku jest moim zdaniem dosyć niefortunny ponieważ akumulator w przedziale silnika jest w czasie ładowania jeszcze dodatkowo podgrzewany co dodatkowo wzmacnia proces ładowania - pozdrawiam.
Lukas - 28 Styczeń 2007, 00:46

Gdy kupiłekm moją :mb: też nie mogłem dać sobie rady z parowaniem szyb i wymiana filtra nic nie dała. Okazało się, że klapa obiegu wewnętrznego została zablokowana i nie było dopływu powietrza. Po odblokowaniu problem zniknał.
jacon - 28 Styczeń 2007, 11:49

C 200 napisał/a:
[quote=" a swoją drogą ten pomysł z akumulatorem w bagażniku jest moim zdaniem dosyć niefortunny ponieważ akumulator w przedziale silnika jest w czasie ładowania jeszcze dodatkowo podgrzewany co dodatkowo wzmacnia proces ładowania - pozdrawiam.


I tu bym się z tobą niezgodził bo podczas procesu ładowania aku sam z siebie wydziela ciepło, a umieszczenie go w bagażniku jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem.

Anonymous - 28 Styczeń 2007, 11:53

Gdzie znajduje się klapa obiegu wewnętrznego??? Jak się do niej dostać???
C 200 - 28 Styczeń 2007, 14:38

jacon napisał/a:
podczas procesu ładowania aku sam z siebie wydziela ciepło, a umieszczenie go w bagażniku jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem.


Witam - to wszystko prawda co piszesz ale czym innym jest temperatura wydzielana z akumulatora a czym innym temperatura otoczenia w jakiej odbywa się ładowanie a jeżeli chodzi o umieszczenie akumulatora w bagażniku to ja dalej uważam że to niefortunny pomysł - pozdrawiam.

Paroxis - 27 Luty 2010, 23:16

Odnawiam temat bo to jest jedyny jaki znalazłem... Gdzie jest ta klapa obiegu wewnętrznego? Czy obieg wewnętrzny włącza się tylko przyciskiem REST? Mam też problem z parującymi szybami


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group