Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie
caliber - 23 Grudzień 2009, 18:30 Temat postu: Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie znalazłem podobny temat lecz o innych objawach proszę więc go nie kasować
czy silnik ciepły czy zimny potrafi zgasnąć
podczas jazdy przy hamowaniu i trzymaniu samochodu na biegu i wdepnieciu pedała sprzegła potrafi z gasnąć
samochód bez gazu manual
pytanie co to może silnik krokowy ?
i jeszcze jedno pytanie związane ze skrzynia wypada 2 , 4 nie pytanie czy to jest naprawialne czy nowa skrzynia ?
gucionexia - 23 Grudzień 2009, 18:35
Chyba ci taniej wyjdzie nowa skrzynia, moja znajoma ma tak w mesiu z piątym biegiem.Niby jej naprawiali ale mało co sie zmieniło nadal na 5 jak odejmiesz gaz to wypada bieg.
caliber - 23 Grudzień 2009, 18:41
hm a co do 1 cześci posta może coś podpowiesz >?
Adaśko - 23 Grudzień 2009, 19:57
caliber, wyczyść przepustnicę, napisz tylko czy masz gaz i jaki?
Kowal - 23 Grudzień 2009, 20:00
Adaśko,
Cytat: | samochód bez gazu manual |
trzeba czytać dokładnie
Adaśko - 23 Grudzień 2009, 20:18
Cytat: | samochód bez gazu manual | Kowal, sorry, masz rację.
caliber, to jeszcze może przepływomierz sprawdzić. Napisz vin w opisie, bo szukać po forum jakie masz auto, z jakiego rocznika po wszystkich postach jest męczące. Się chce pomóc, a brak podstawowych szczegółów.
galczo89 - 23 Grudzień 2009, 20:53
ja pierdziele panowie o co kaman spieracie sie ale zaden nie pomysli ze jak auto moze byc bez gazu jak gosc sie pyta o silnik krokowy od gazu.
caliber :
silnik krokowy to raczej nie jest przyczyna.podejzewam przepustnice by trzeba przeczyscic. a powiedz mi czy jak odpalasz na zimnym silniku masz bardzo niskie obroty a wraz ze wzrostem temperatury sie stabilizuja??
co do biegow przypuszczam ze masz zajechana zembatke od 2 biegu. najczesciej od wrzucania biegow bez sprzęgła albo słabym, ze przy zmiane charczało i sie zdarła podobno sa to drogie rzeczy
pozdrawiam
Adaśko - 23 Grudzień 2009, 21:08
galczo89 napisał/a: | ja pierdziele panowie o co kaman spieracie sie ale zaden nie pomysli ze jak auto moze byc bez gazu jak gosc sie pyta o silnik krokowy od gazu.
caliber :
silnik krokowy to raczej nie jest przyczyna.podejzewam przepustnice by trzeba przeczyscic. | jakby co wyżej zostało to samo napisane, a jeżeli chodzi o wolne obroty, to jak to niektórzy nazywają silniczek krokowy też może mieć wpływ, miałem w poprzednim aucie skopany i po wymianie właśnie silniczka krokowego usterka ustąpiła, bo jak wiadomo, silnik krokowy reguluje wolne obroty przepuszczając odpowiednią dawkę powietrza-w starych autach służyła do tego celu regulacja ręczna taką iglicą ze sprężynką, krótko mówiąc regulacja składu mieszanki.
galczo89 - 23 Grudzień 2009, 21:15
ja tak miałem na śrubie jak i na silniczku krokowym ze jadac naciskajac sprzegło potrafił mi zgasnac a szczegolnie na zimnym silniku
Adaśko - 23 Grudzień 2009, 21:26
galczo89, w starej konstrukcji silnika powiedziałbym krótko, zły skład mieszanki miałeś, czyli w silnikach sterowanych elektronicznie ten sam problem może być, ale tu żadnej regulacji nie wykonasz.
[ Dodano: 23 Grudzień 2009, 21:28 ]
Czasami wina może leżeć w nieszczelnym układzie dolotowym, czyli rura ssąca albo ma dziurę, albo jest pęknięta-przy założeniu że caliber, ma przepływomierz.
[ Dodano: 23 Grudzień 2009, 21:29 ]
i można dodać zapchany filtr powietrza.
jacon - 23 Grudzień 2009, 21:29
Z tego co tu koledzy pisali poprzednio w mercedesie nie ma silniczka krokowego!
Adaśko - 23 Grudzień 2009, 21:40
jacon napisał/a: | nie ma silniczka krokowego! | dlatego napisałem, że niektórzy to tak nazywają
caliber - 24 Grudzień 2009, 00:19
przepraszam ze tak dlugo odp ale jestem zabiegtany w zwiaku z jutrzejszym dniem
numer vin WDB2020281F166477
rok 94 wersja sport w full wypasie
przepływomierz jest no ale nie wiem czy dobry gasnie kiedy mu sie podoba nie ma róznicy zimny czy ciepły choć nie jest częste
samochód w dziale nasze mb pojawi sie w styczniu
ps czy ktoś wie kto spa zderzaki amg ? bo w jednym miejscu jest on pęknienty
[ Dodano: 24 Grudzień 2009, 23:25 ]
nie chciałbym zeby temat odrazu został zapomniany
bo mam nadzieje ze pomozecie w rosszyfrowaniu problemu
Camel- - 25 Grudzień 2009, 10:44
Wolnymi obrotami nie steruje silnik krokowy i osobny obwód przy całkowicie zamkniętej klapie przepustnicy, a klapą przepustnicy steruje dodatkowy silnik uchylając odpowiednio ją (w M104 HFM/ME jak i M111 na ME działa on w całej rozpiętości, w PMS i HFM M111 od 0* do 10*), który z kolei dostaje informacje od komputera. Proponuje sprawdzić luz linki, czystość przepustnicy i przełącznik w przepustnicy dla wolnych obrotów (przy maks. zamkniętej przepustnicy powinno być słychać cichy "klik" po odchyleniu jej ręcznie o pare stopni - proponuje tez go sprawdzić elektrycznie).
Sprawdź jeszcze jak się zachowuje silnik na wolnych obrotach gdy zadasz mu obciążenie: maksymalnie skręcona kierownica, włączona klimatyzacja itp.
caliber - 25 Grudzień 2009, 18:40
aha w poniedizlek na warsztat idze na czyszczenie przpustnicy i zmiana filtra paliwa i powietrza a potem bedziemy patrzeć co dalej oby sie nie skonczylo u elektronika ;/
dzisiaj przy tankowaniu pb na zapalonym silniku przy otwieraniu korka wlewu zrobilo sie takie ps i uciekło powietrze lub cos jakies opary czy to normalne ?
|
|
|