To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - wyciek ropy

konradkar - 13 Luty 2010, 10:22

wlasnie tylko ze ASO merca w Bialymstoku mi taki sprzedali (cena okolo 50 zl za metr). Wczesniej zakladalem ze sklepu i sie zsuwal. Zalozylem ten- byl trwalszy niestety raz pociagnalem do 5 tys obr silnik i niestety chmura sie pojawila-powiedzialem dosc i takie cos zastosowalem.

A opaski sa bardzo wytrzymale na temperatre.
W Wartburgu (Sw pamieci) urwal mi sie cybant od wez chlodniczego (tuz nad kolektorem wydechowym) i jezdzil az do smierci nie urywajac sie..

Wiec polemizowalbym. Jak zaloze oslone powiem czy cos padlo (i tak woze podstawowe narzedzia wiec naprawa w trasie wezyka (nie pierwszy raz) nie jest dla mnie jakimkolwiek problemem- z tym ze wole go uniknac

123kicek - 15 Luty 2010, 20:05

barnaba, ja właśnie kupiłem takie przewody jakie zamieściłeś na zdjęciu, ale skoro to nie pomogło chyba zdecyduję spróbować sposobu konradkar, i zobaczymy co się będzie z tym działo, dodam że ja swoją gwiazdą przejeżdżam prawie 100 tyś km rocznie więc wole stosować jak najpewniejsze metody
pozdro

mortal - 16 Luty 2010, 23:14

witam,
ja kupiłem take przewody na www.iparts.pl firmy FEBI 38zł; i wszystko działa jak trzeba.

A czy przy waszych Celinkach ropa cofała się z powrotem do baku (gdy silnik nie pracował)? czy w pompie jest jakiś zaworek zwrotny?
pozdro

barnaba - 16 Luty 2010, 23:33

mortal, temat cofania się ropy do baku był poruszany co najmniej kilkanaście razy (polecam wyszukiwarkę, np. hasło "lucas"). W pompie zaworka zwrotnego nie ma. Niektórzy domontowują taki na przewodach paliwowych (działa, ale nie jest to poprawne), inni uszczelniają pompę, wymieniają oringi, przewody paliwowe (poprawnie). Czasem bak "zapowietrza się" i "ssie" paliwo.

p.s. w podpisie wrzuć VIN (numer nadwozia), lub chociaż oznaczenie silnika aby było wiadomo o czym piszemy

jjankiello - 16 Luty 2010, 23:46

Proponowałbym jeszcze uzupełnić tytuł tego tematu o rodzaj silnika, a jakim w nim mowa... Będzie innym łatwiej :idea:
barnaba - 16 Luty 2010, 23:52

jjankiello, ale kto to może zrobić? Chyba tylko autor (123kicek). I jak to opisać? Bo temat dotyczy co najmniej C220D, C250D, C250TD. C200D też się łapie?
jjankiello - 16 Luty 2010, 23:57

Może to zrobić któryś moderator.
Owszem, pozostałe diesle generacji sprzed CDI również się na ten temat łapią, ale tutaj od pierwszego postu do prawie samego końca jest mowa o 2.2D, który jednak się nieco różni od reszty z racji pompy i posiadania elektrycznej pompki paliwa przy baku.
Jak sam zauważyłeś o cofaniu paliwa było juz sporo, więc ten temat mógłby pozostać czysto o tym jednym silniku....

Oczywiście nie chcę tu modów pouczać - zrobią wg własnej koncepcji :wink:

mortal - 17 Luty 2010, 12:30

ok dzięki za odpowiedz, a braki uzupełnię.
pozdrawiam

123kicek - 17 Luty 2010, 14:59

oczywiście chodzi o silnik 2.2 D z 94 roku z pompą Lucasa, która była regenerowana około rok temu i tu jeszcze jedno pytanie czy przyczyną takiego problemu może przestawiona pompa? pytam ponieważ jeden ze znajomych mechaników podsunął mi taki pomysł, dodam jeszcze że problem nie pojawił siępo regeneracji pompy tylko jakieś pół roku później,

[ Dodano: 24 Luty 2010, 20:43 ]
w końcu się udało usunąć problem, rozwiązanie pewnie wszystkich trochę zaskoczy, mianowicie oryginalne i prawie nowe przewody zakupione w aso w lublinie zostały wymienione na uniwersalne zakupione w zwykłym sklepie motoryzacyjnym, przewody cale czarne pokryte gumą, dodatkowo zastosowałem zacisk podobny do tego, który zastosował kolega, problem znikł, nie wiem czy z tymi przewodami z aso było coś nie tak ale jak widać nie zawsze oryginalne jest najlepsze,
pozdrawiam

charwel - 26 Luty 2011, 18:34
Temat postu: Kapie spod klapki
Witam.
W moim samochodzie zauważyłem kapanie ropy spod klapki zaznaczonej na zdjęciu.
Przy zimnym silniku mocniej kapie, przy rozgrzanym nie kapie.
Jakaś uszczelka czy coś poważniejszego?
Gdzie we Wrocławiu mi to zrobią porządnie?

Pozdrawiam
charwel

TM - 27 Luty 2011, 21:52
Temat postu: Re: Kapie spod klapki
charwel napisał/a:
Witam.
W moim samochodzie zauważyłem kapanie ropy spod klapki zaznaczonej na zdjęciu.
Przy zimnym silniku mocniej kapie, przy rozgrzanym nie kapie.
Jakaś uszczelka czy coś poważniejszego?
Gdzie we Wrocławiu mi to zrobią porządnie?

Pozdrawiam
charwel
http://www.w202.pl/viewforum.php?f=38 tu masz propozycje.Zapytaj na Terenowej u braci Wroneckich.
charwel - 27 Luty 2011, 23:25
Temat postu: Re: Kapie spod klapki
TM napisał/a:
http://www.w202.pl/viewforum.php?f=38 tu masz propozycje.Zapytaj na Terenowej u braci Wroneckich.


Dzięki. Wcześniej zapytam w innym warsztacie specjalizującym się w dieslach. Robiłem tam pompę z Mondeo i byłem bardzo zadowolony wykonaną pracą i podejściem do klienta. Jakby ktoś chciał namiary to na priv. bo nie wiem czy mogę tu reklamować jakiś warsztat.
No ale jeżeli oni się nie podejmą to podjadę na Terenową.

Pozdrawiam

TM - 28 Luty 2011, 00:10

Jak naprawiają :mb: to daj namiar tam gdzie dałem Ci linka .
K@MIL - 16 Sierpień 2011, 14:12

Dziś spotkała mnie taka niespodzianka jak na zdjeciach :lol:
Czy weżyki przelewowe są umieszczone odpowiednio ?? :shock:
Czy ten wkręt wkrecony w wtrysk tam musi byc?? :shock:
I czy to musi byc tak upaprane wszystko ? :shock:

mchali - 16 Sierpień 2011, 18:54

to żółte to jakiś stary osad czy świeży wyciek ropy? Jak nie ma wycieku to wszystko dobrze. Z tym na końcu to wszystko jedno czym się zaślepi ost. wtrysk, wkręt to chyba jedna z lepszych opcji, u mnie jest jakiś metalowy kołek.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group