To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - gaz i straty mocy - pomiary na hamowni?

maciek666pl - 2 Marzec 2010, 21:25
Temat postu: gaz i straty mocy - pomiary na hamowni?
Witam!
Założyłem wątek (który pewnie zostanie usunięty ;p) w którym chciałbym się dowiedzieć jakie macie straty/zyski"na gazie". Głównie chodzi o pomiary na hamowni, czy ktoś je robił i jakie wyciągnął z tego wnioski.
Z góry dzięki za ochoczą współpracę :D

Łukasz - 2 Marzec 2010, 21:34

maciek666pl napisał/a:
który pewnie zostanie usunięty ;p

Jeżeli przejrzałeś dział i nie znalazłeś takiego wątku to ok.
Gorzej było by gdyby taki wątek już istniał a Ty założył byś nowy ;)

13696 - 3 Marzec 2010, 13:12

zapewne niewielu z nas ma wykresy hamowni tylko renomowani profesjonalni i nie tani gaziarze robią pomiary przy zakladaniu instalacji a zwykly zjadacz chleba sam dla siebie nie pcha sie w koszta po to aby wiedziec czy mu przez gaz ubylo czegoś pod maską bo przeciez kazdy robi to aby oszczedzic
espritek - 5 Marzec 2010, 21:49

maciek666pl, moje spostrzeżenia , po montażu instalacji miałem wrażenie że mocy mu przybyło , STAG300 reduktor ZAVOLI listwa MAGIC , jednak z czasem jakby się przymulał , nierówna praca na wolnych obrotach i powolna reakcja na pedał gazu , padłą listwa wtryskowaMAGIC, obecnie RAIL , zdecydowanie czuje spadek mocy i tak przy okazji podłączenia się do tematu jaka listwa wtryskowa najlepsza do silnika M111.920 :roll:
gucionexia - 6 Marzec 2010, 00:17

maciek666pl, A jaki masz silnik?Bo sie chyba nie pochwaliłeś.
Camel- - 6 Marzec 2010, 09:47

espritek, magici fajne wtryski. Sam używam z dyszą 2,5mm i nie narzekam. Ale mam podwójne filtrowanie fazy lotnej :) Rail to Valtek - może masz po prostu za słabe wtryskiawcze? Jaki kolorek ich? :)
espritek - 6 Marzec 2010, 17:56

Camel-, czarne cewki wtryskiwaczy :roll:
13696 - 7 Marzec 2010, 09:19

espritek napisał/a:
po montażu instalacji miałem wrażenie że mocy mu przybyło

czestym zjawiskiem po zalozeniu gazu jest nieco wiekszy moment obrotowy na nizszych obrotach co powoduje uczucie wiekszej elastycznosci silnika lecz przy wysokich obrotach jest nieco gorzej i w ostatecznym wyniku mocy ubywa

rail sa porównywalne z magicami wiec tu wiec tu wymiana jednych na drugie raczej nie zmienia wiele

[ Dodano: 7 Marzec 2010, 09:22 ]
Camel- napisał/a:
Sam używam z dyszą 2,5mm i nie narzekam. Ale mam podwójne filtrowanie fazy lotnej

tak samo jak i ja

Camel- - 7 Marzec 2010, 10:37

espritek, http://allegro.pl/item936...cz_lpg_gas.html

Takie? Jeśli chodzi o ich szybkość, to są trochę na pograniczu. Nie masz problemu z wolnymi obrotami?

Swoją drogą jaka jest wydajność tych wtrysków, bo nie mogę znaleźć? :?

13696 - 7 Marzec 2010, 11:04

no z tego co widze to do magicków im troche brakuje
espritek - 7 Marzec 2010, 16:30

Camel-, niestety wyglądają inaczej

camel coś mi podpada z tymi wtryskami bo rzekomo miały być VALTEKA a optycznie wyglądają tak
http://www.drypa.pl/produ...pache_4cyl.html

wcześniej były takie

http://www.drypa.pl/produ..._Jet_4cyl..html

Camel- - 7 Marzec 2010, 19:42

13696 napisał/a:
no z tego co widze to do magicków im troche brakuje

Magicy to bardzo dobre wtryskiwacze. Już same duże wymiary zapowiadają niezłą bezawaryjnośc, a mimo tego bez problemu otwieraja się przy 2,5ms :)

espritek, hmm... być może masz źle wykalibrowaną dysze. Ciśnienie Ci nie spada przy wyższych obrotach? U mnie też jest spadek mocy, szczególnie powyżej 4 tys (to co pisał 13696 - mocniej na niższych, słabszy na wyższych), ale żeby narzekać na spadek mocy?

Ja bym je mimo wszystko wymienił poraz drugi na Megic Jety :) 2,4mm spokojnie powinno starczyć na Twój silnik :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group