LPG - gaz i straty mocy - pomiary na hamowni?
maciek666pl - 2 Marzec 2010, 21:25 Temat postu: gaz i straty mocy - pomiary na hamowni? Witam!
Założyłem wątek (który pewnie zostanie usunięty ;p) w którym chciałbym się dowiedzieć jakie macie straty/zyski"na gazie". Głównie chodzi o pomiary na hamowni, czy ktoś je robił i jakie wyciągnął z tego wnioski.
Z góry dzięki za ochoczą współpracę
Łukasz - 2 Marzec 2010, 21:34
maciek666pl napisał/a: | który pewnie zostanie usunięty ;p |
Jeżeli przejrzałeś dział i nie znalazłeś takiego wątku to ok.
Gorzej było by gdyby taki wątek już istniał a Ty założył byś nowy
13696 - 3 Marzec 2010, 13:12
zapewne niewielu z nas ma wykresy hamowni tylko renomowani profesjonalni i nie tani gaziarze robią pomiary przy zakladaniu instalacji a zwykly zjadacz chleba sam dla siebie nie pcha sie w koszta po to aby wiedziec czy mu przez gaz ubylo czegoś pod maską bo przeciez kazdy robi to aby oszczedzic
espritek - 5 Marzec 2010, 21:49
maciek666pl, moje spostrzeżenia , po montażu instalacji miałem wrażenie że mocy mu przybyło , STAG300 reduktor ZAVOLI listwa MAGIC , jednak z czasem jakby się przymulał , nierówna praca na wolnych obrotach i powolna reakcja na pedał gazu , padłą listwa wtryskowaMAGIC, obecnie RAIL , zdecydowanie czuje spadek mocy i tak przy okazji podłączenia się do tematu jaka listwa wtryskowa najlepsza do silnika M111.920
gucionexia - 6 Marzec 2010, 00:17
maciek666pl, A jaki masz silnik?Bo sie chyba nie pochwaliłeś.
Camel- - 6 Marzec 2010, 09:47
espritek, magici fajne wtryski. Sam używam z dyszą 2,5mm i nie narzekam. Ale mam podwójne filtrowanie fazy lotnej Rail to Valtek - może masz po prostu za słabe wtryskiawcze? Jaki kolorek ich?
espritek - 6 Marzec 2010, 17:56
Camel-, czarne cewki wtryskiwaczy
13696 - 7 Marzec 2010, 09:19
espritek napisał/a: | po montażu instalacji miałem wrażenie że mocy mu przybyło |
czestym zjawiskiem po zalozeniu gazu jest nieco wiekszy moment obrotowy na nizszych obrotach co powoduje uczucie wiekszej elastycznosci silnika lecz przy wysokich obrotach jest nieco gorzej i w ostatecznym wyniku mocy ubywa
rail sa porównywalne z magicami wiec tu wiec tu wymiana jednych na drugie raczej nie zmienia wiele
[ Dodano: 7 Marzec 2010, 09:22 ]
Camel- napisał/a: | Sam używam z dyszą 2,5mm i nie narzekam. Ale mam podwójne filtrowanie fazy lotnej |
tak samo jak i ja
Camel- - 7 Marzec 2010, 10:37
espritek, http://allegro.pl/item936...cz_lpg_gas.html
Takie? Jeśli chodzi o ich szybkość, to są trochę na pograniczu. Nie masz problemu z wolnymi obrotami?
Swoją drogą jaka jest wydajność tych wtrysków, bo nie mogę znaleźć?
13696 - 7 Marzec 2010, 11:04
no z tego co widze to do magicków im troche brakuje
espritek - 7 Marzec 2010, 16:30
Camel-, niestety wyglądają inaczej
camel coś mi podpada z tymi wtryskami bo rzekomo miały być VALTEKA a optycznie wyglądają tak
http://www.drypa.pl/produ...pache_4cyl.html
wcześniej były takie
http://www.drypa.pl/produ..._Jet_4cyl..html
Camel- - 7 Marzec 2010, 19:42
13696 napisał/a: | no z tego co widze to do magicków im troche brakuje |
Magicy to bardzo dobre wtryskiwacze. Już same duże wymiary zapowiadają niezłą bezawaryjnośc, a mimo tego bez problemu otwieraja się przy 2,5ms
espritek, hmm... być może masz źle wykalibrowaną dysze. Ciśnienie Ci nie spada przy wyższych obrotach? U mnie też jest spadek mocy, szczególnie powyżej 4 tys (to co pisał 13696 - mocniej na niższych, słabszy na wyższych), ale żeby narzekać na spadek mocy?
Ja bym je mimo wszystko wymienił poraz drugi na Megic Jety 2,4mm spokojnie powinno starczyć na Twój silnik
|
|
|