To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Zerwana blokada kierownicy

Daniel - 13 Styczeń 2016, 09:00

Pioterek napisał/a:
Już w poprzednim poście to napisałem, więc nie ciągnijmy.

Pozdrawiam




Dobrze, masz rację. W każdej powyżej napisanej kwestii. Niepotrzebnie zabrałem głos. Przepraszam zarówno Ciebie jak i tych wszystkich którzy musieli to czytać.


Pamiętaj jednak, że napisałeś:


Pioterek napisał/a:
Po uszkodzeniu stacyjki ma ją odłączoną, gdyż "fachowiec" po naprawie stacyjki tak uczynił dla bezpieczeństwa, aby się przypadkowo nie zablokowała :roll: .


a potem już:


Cytat:
Jest, ale też musi zostać podane do zwolnienia.



Zastanów się w końcu o czym piszesz......

Pioterek - 13 Styczeń 2016, 11:27

Daniel napisał/a:
Pamiętaj jednak, że napisałeś:


Pioterek napisał/a:
Po uszkodzeniu stacyjki ma ją odłączoną, gdyż "fachowiec" po naprawie stacyjki tak uczynił dla bezpieczeństwa, aby się przypadkowo nie zablokowała :roll: .


a potem już:


Cytat:
Jest, ale też musi zostać podane do zwolnienia.



Zastanów się w końcu o czym piszesz......

Zastanów się o czym czytasz i sobie przeanalizuj jak to rozumiesz, bo widzę, że masz z tym problem. Tam nie było nic ukryte między wierszami, nie trzeba się domyślać co "poeta miał na myśli" - wystarczy przyjąć to takim jakim zostało napisane. Już Ci to tłumaczyłem wyżej i jeszcze wyżej.
Ja napisałem w pierwszym cytacie: "aby się przypadkowo nie zablokowała".
Ty chyba przeczytałeś "aby się przypadkowo nie zablokowała podczas jazdy" bo ciągle ja o jednym, a Ty swoje.
W drugim cytacie odniosłem się do Twojej wypowiedzi:
Daniel napisał/a:
po przekręceniu kluczyka w pozycje "zapłon" nie ma możliwości zwolnienia blokady - jest fizycznie odcięte zasilanie.

czyli do tego napisałem:
Cytat:

Jest, ale też musi zostać podane do zwolnienia.


I teraz zastanów się co czytasz, bo już w poprzednim poście Ci to pisałem. Jak stacyjka nie poda napięcia, to się blokada nie otworzy, więc co z tego, że po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon jest fizycznie odcięte zasilanie, jeżeli nie było go aby zwolnić blokadę? Chyba możemy sobie wyobrazić taką sytuację? Blokada nie zwalnia, stacyjka na zapłonie: mamy przypadkowe zablokowanie, czy nie mamy? Możemy założyć w takim przypadku, że lepiej ją odłączyć dla świętego spokoju, niż stanąć gdzieś pod sklepem i nie móc kierownicą obrócić? No już chyba jaśniej nie mogę.
Ja o tym piszę od początku, ale Ty chyba o czym innym czytasz, albo nie rozumiesz co czytasz.
Życzę więcej pokory i nie doszukiwania się problemów tam gdzie ich nie ma.

Daniel - 13 Styczeń 2016, 20:48

Tak to prawda - ja piszę o braku możliwości zablokowania stacyjki podczas jazdy, a Ty o braku możliwości uruchomienia z powodu braku "zdjęcia" blokady. Na tym etapie w jakimś sensie obydwoje mamy rację. Jednak gdy przeczytałem znowu to:


Pioterek napisał/a:
Blokada nie zwalnia, stacyjka na zapłonie: mamy przypadkowe zablokowanie, czy nie mamy?


mam wrażenie, że albo po prostu pomyliłeś się pisząc kolejnego sążnistego posta do mnie, albo po prostu dalej mamy jakieś przekłamanie działania na linii - wykrycie klucza, zdjęcie blokady, możliwość przekręcenia kluczyka.

Pioterek - 13 Styczeń 2016, 23:21

Masz rację, pomyliłem się, przepraszam. Mam nadzieję, że już obydwaj nie mamy przekłamań.
Daniel - 14 Styczeń 2016, 14:42

Spoko :)


Jakby to powiedzieć - lepiej pokłócić się z mądrym niż zgodzić z głupim :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group