Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - bagnet do automatycznej skrzyni biegów
wojo - 24 Kwiecień 2010, 10:46 Temat postu: bagnet do automatycznej skrzyni biegów Witam, czy może ktoś wie czy można i ewentualnie gdzie kupić bagnet do sprawdzania oleju w automatycznej skrzyni biegów w C250 TD 1997. W ASO mi odmówili.
Padre321 - 24 Kwiecień 2010, 11:32
Napewno na allegro, koszt 50zł + przesyłka, napewno jest,wczoraj sprawdzałem ale nie pamiętam nr. aukcji
wojo - 24 Kwiecień 2010, 12:04
Padre321 napisał/a: | Napewno na allegro, koszt 50zł + przesyłka, napewno jest,wczoraj sprawdzałem ale nie pamiętam nr. aukcji |
Dziękuję, zaraz znajdę.
Kruk - 24 Kwiecień 2010, 20:30
wojo, jak chcesz to dam Ci namiar na gościa co sprzedaje takie bagnety.
[ Dodano: 24 Kwiecień 2010, 20:32 ]
Oto nr 502 363 210. Ja sam od niego kupowałem. Pozdrawiam
phan - 11 Lipiec 2010, 09:11
Czy ten bagnet pasuje do skrzyni 5 cio biegowej z W202 ? http://www.sklep-mercedes...1-00-p-258.html niby jest napisane "ZASTOSOWANIE : MERCEDESY ZE SKRZYNIĄ BIEGÓW 722.6xx" ale nie ma wymienionego W202.
Pioterek - 11 Lipiec 2010, 12:09
phan napisał/a: | Czy ten bagnet pasuje do skrzyni 5 cio biegowej z W202 ? http://www.sklep-mercedes...1-00-p-258.html niby jest napisane "ZASTOSOWANIE : MERCEDESY ZE SKRZYNIĄ BIEGÓW 722.6xx" ale nie ma wymienionego W202. |
Pasuje - sam u nich kupowałem taki i się upewniałem, więc jest ok.
phan - 11 Lipiec 2010, 13:26
I tak jak jest napisane, nie można go zostawić na stałe w skrzyni ? jest tylko do pomiaru ?
Pioterek - 11 Lipiec 2010, 20:19
Witam,
No nie można go zostawić bo wystaje jakieś 25 - 30 cm, a nawet jakby był na "styk" to i tak konstrukcja jego główki nie zapewnia szczelności - w końcu to narzędzie warsztatowe. Po prostu wkładasz go do końca jak robisz pomiar, a to co wystaje to pewnie jakiś zapas zapewniający uniwersalność do wykorzystania w różnych skrzyniach.
IMO nie ma takiej potrzeby, żeby tam siedział na stałe.
Pozdrawiam
papas - 13 Lipiec 2010, 14:13
Witam,
Moim zdaniem szkoda pieniędzy (sam taki kupiłem właśnie na allegro za 50 zeta) Jest to po prostu kawałek pancerza linki rowerowej/motocyklowej pozbawiony czarnej osłony z nałożoną na koniec termokurczliwa koszulką (również w kolorze czarnym) mającą stanowić tło do pomiaru poziomu oleju. Taka konstrukcja powoduje że linka ciężko się wsuwa/wysuwa do/z rurki (przynajmniej u mnie) poza tym rozmazuje się stan, w sumie trzeba się dosyć mocno przyglądać gdzie jest właściwy. IMHO lepszy jest kawałek białej/niebieskiej sztywnej (grubościennej) rurki PE (takiej jak używa się do układów pneumatycznych np.) Jeśli wskaźnik wsunięty do oporu to:
Zimny olej: przedział od 8 do 20 mm
Gorący olej: przedział od 50 do 62 mm
Pozdrawiam
Pioterek - 13 Lipiec 2010, 18:29
papas napisał/a: | Moim zdaniem szkoda pieniędzy (sam taki kupiłem właśnie na allegro za 50 zeta) |
No to mnie pocieszyłeś, bo myślałem, że niepotrzebnie przepłaciłem te 100 zł...
Mój bagnet jest pozbawiony wszystkich wad o których piszesz.
papas - 13 Lipiec 2010, 19:01
Czyli znów miałem pecha ;/. Jak możesz to podaj odległości od dołu wskaźnika do poszczególnych punktów pomiaru.
Pozdrawiam
Camel- - 13 Lipiec 2010, 19:07
Myślałem, że to co zamawiacie to oryginalny bagnet, a nie jakiś kawałek rurki/linki. Po co płacić za to więcej jak 10zł?
edit: o przepraszam. To z linku powyżej jest oryginalnym bagnetem i rzeczywiście pozbawiony jest wad z linki z paru postów wyżej
telewizorek99 - 13 Lipiec 2010, 21:27
właśnie przed chwilą czytałem jakieś stare posty o pomiarze olej w asb-wystarczy pancerz od linki rowerowej-a od dołu powinno być -55mm-65mm-ale należy mierzyć na gorącej skrzyni i chodzącym silniku!!-tak dziś czytalem!
Camel- - 14 Lipiec 2010, 09:01
telewizorek99, dobrze czytałeś. Post sewana o wymianie oleju w 722.6
phan - 14 Lipiec 2010, 17:54
Czyli min 55mm a max 65mm ?
Bo na foto tego oryginalnego wygląda to jakby inaczej, tam min wygląda na dużo dużo mniejszy. Chyba że jest do pomiaru na zimnej skrzyni.
|
|
|