Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Problem z luzem zaworowym po planowaniu głowicy.
macio105 - 28 Kwiecień 2010, 23:31 Temat postu: Problem z luzem zaworowym po planowaniu głowicy. Witam wszystkich
Postaram się szybko opisać swój problem. Miałem oddaną głowicę do planowania(warsztat podobno solidny - robią to od lat) odebrałem, mechanik złożył wszystko do kupy przykręcił wał i co się okazało ,że szklanki opierają się na zaworach i w silniku nie ma kompresji. Do którego mechanika bym nie dzwonił od silników , diagnoza jedna za mocno przeszlifowane gniazda zaworów bo szklanki w tym przypadku nie mają nic do tego. Teraz żebym mógł to udowodnić potrzebuję dokładny wymiar H1(od końca zaworu do piasty łożyska wału rozrządu), który znajduje się w książce sam naprawiam na stronie 51. Niestety tam jest podany przykład dla silnika 2.0 a ja mam silnik OM 604.910 2.2l 95kw. Stąd moja prośba skąd mógłbym ten wymiar wykombinować. W innych warsztatach wszyscy mi mówią, że o ile zplanują głowicę o tyle skracają trzonki zaworowe o ile zachodzi taka potrzeba.
Pozdrawiam i proszę o pomoc
13696 - 29 Kwiecień 2010, 10:03
OT to niezle musieli splanowac jak i gniazda zaworowe robili
gucionexia - 29 Kwiecień 2010, 18:38
0,2mm to napewno nie było.
|
|
|