To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Pompa Lukas vs Bosch

wiskontii - 18 Luty 2016, 20:18

Macieyek, Łukasza znam i Sztumska Wieś chodziło mi o cennik obecny, a pompiarza mam swojego do Lukasa :D
Daniel - 18 Luty 2016, 22:33

elegands napisał/a:
I jak już ktoś wspomniał - kangurkowanie - chociaż jest to kwestia przyzwyczajenia się i nauki.



Czy przy tej rzeźbie jest zamontowany amortyzator drgań dźwigienki sterującej?

Macieyek - 27 Luty 2016, 02:26

Daniel napisał/a:
elegands napisał/a:
I jak już ktoś wspomniał - kangurkowanie - chociaż jest to kwestia przyzwyczajenia się i nauki.



Czy przy tej rzeźbie jest zamontowany amortyzator drgań dźwigienki sterującej?


Na prawdę nikt tego nie wie ?

mlodziak81 - 17 Listopad 2016, 23:55

Panowie,

Jestem po wymianie takiej pompy już 2 lata. wszystko działa tylko ten minimalny spadek mocy o którym wszyscy mówią nie jest taki minimalny ... przynajmniej w moim przypadku.

Na pompie lucasa vmax 175 a na boscha 145 km/h (pomiar GPS). czyli duży spadek mocy. A jak to jest u was? Nie będe sprawdzać tego na hamowni bo nie ma to sensu.

Czy można tą moc jakość podnieść bez ryzyka dla silnika i samej pompy?

PS. Pompę wymieniłem w sztumskiej wsi.

matros1 - 22 Październik 2017, 13:56

Witam
Pompę przeszczepiłem u Łukasza - facet zna się na rzeczy i wie co robi pół roku temu. Oczywiście było szarpanie ale dołożyłem Amortyzator tłumik drgań
Febi o symbolu 146.90, Wspornik – uchwyt do amortyzatora na pompie 601 070 23 40 34zł w Aso Sprężyna do pompy 601 993 08 10. ta od Łukasza była trochę wyciągnięta. Podregulowałem pod siebie długość linki gazu i jazda stała się przyjemniejsza. Spalanie kształtuje się 7,1 litra
Pozdrawiam wszystkich

[ Dodano: 22 Październik 2017, 14:00 ]
Obrotomierz odcinało w okolicy 4000 obrotów. Niestety jakiś miesiąc temu przestał działać inne wskaźniki działają. Może ktoś wie skąd bierze sygnał lub próbował podać na obrotomierz sygnał z alternatora z tak zw trzeciego wyjścia które u mnie jest niewykorzystane.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2 Styczeń 2018, 17:14 ]
Witam
Dzisiaj po przeczytaniu chyba wszystkiego o niedziałającym obrotomierzu postanowiłem sprawdzić połączenia w tej skrzynce po stronie pasażera gdzie jest złącze diagnostyki komputerowej. Wyciągnąłem i ponownie podłączyłem wszystkie 4 wtyczki znajdujace się najbliżej szyby. Po tej operacji uruchomiłem silnik i obrotomierz działa. Mam zamiar kupić jakiś preparat np.Kontakt i odswieżyć te połączenia. Nie wiem tylko jak wyjąć te duże czarne wtyczki w drugim szeregu od przedniej szyby.
Pozdrawiam

Ebola88 - 20 Styczeń 2020, 22:43
Temat postu: 2.2D Powrót z pompy Boscha na Lukasa
Cześć i czołem.
Ojciec kupił W202 93r. 2.2D w fajnym stanie blacharsko-lakierniczynm, niestety poprzedni właściciel wymienił pompę Lukasa na pompę Boscha. Silnik pracuje nieprawidłowo, bardzo wolno wkręca się na obroty, szarpie, nie ma mocy.

Pytanie, czy z powrotem do pompy Lukasa będzie dużo zabawy?
To sama pompa, czy osprzęt silnika też trzeba wymieniać?

jacekjjmixer - 23 Styczeń 2020, 12:11

Ebola88, jak coś to ma sprawną pompę na długim kablu i sterownik wrazie czego też powinienem znaleźć.
Musisz zobaczyć czy sterownik miałeś zmieniany czy też nie. Jeśli nie to wymieniasz pompę i powinno wszytko działać.

piotrek8799 - 29 Kwiecień 2020, 05:39

Witam mam taki problem, po wymianie wadliwej pompy lucasa na boscha nie wiem jak do końca ja ustawić. Gdy dałem na 15 stopni po OT nie chodzi silnik za dobrze , to znaczy silnik trzyma równo obroty , ale dziwnie silnik stuka nie za fajnie jak nie merc. Czy pomoże mi ktoś dokładne ustawić tą pompę boscha?
perzu126 - 1 Maj 2020, 01:38

piotrek8799, tutaj raczej nikt samodzielnie tego nie robił


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group