Nadwozie i wnętrze - Podgrzewane fotele
TraczU - 12 Marzec 2012, 00:48
Tadeq, dobrze, ze nie dałeś głowy u mnie wtyczka od maty zajętości fotela jest wieksza i czerwona a kabel w oplocie, wtyczka od foteli podgrzewanych oryginalnie jest czarna i większa, ale możliwe, ze siedzi tam jakas uniwersalna mata grzewcza wtedy nie wiadomo jaki wtyk;)
YOYO - 12 Marzec 2012, 18:00
To by się zgadzało bo faktycznie jest to fotel pasażera, tzn był bo są to fotele od anglika. Musze zobaczyć w swoich oryginalnych siedziskach czy też taki kabel mam no chyba, że nie we wszystkich wersjach był.
Tak na matę grzewczą mi nie pasowało bo z jakiej racji pasażer miał by sobie grzać siedzenie, a kierowca, najważniejsza osoba w samochodzie, by nie miał takiej możliwości
Bo dodam, że w drugim fotelu tego kabla nie ma.
[ Dodano: 12 Marzec 2012, 21:28 ]
Sprawdziłem i w moim oryginalnym fotelu pasażera jest większa czerwona wtyczka od maty zajętości fotela z dwoma kabelkami a w tej żółtej są trzy kabelki.
I w związku z tym nic mi tu nie pasuje
kamil_0793 - 8 Luty 2013, 19:37
Witam. Odkopuję. Mam pytanie odnośnie podgrzewanych foteli w wersji przed liftem. Chcę kupić fotele z podgrzewaniem na przód. Przyciski od sterowania oryginalnie były w panelu przy gałce zmiany biegów, czy w panelu, na którym jest włącznik awaryjnych?
A przy okazji (przepraszam za oftopowanie) w którym miejscu był umieszczony panel sterowania elektrycznych foteli?
MICHAL200 - 8 Luty 2013, 23:15
kamil_0793 napisał/a: | w którym miejscu był umieszczony panel sterowania elektrycznych foteli |
sterowanie fotelami znajduje sie przy miedzy listwa ozdobna boczka a uchwytem do zamykania drzwi.
K_I_K_I - 8 Luty 2013, 23:59
Kolego jeśli chodzi o przyciski do sterowania podgrzewaniem foteli znajdowały się one na konsoli środkowej na wysokości włącznika świateł awaryjnych. Jeśli chodzi o sterowanie położeniem foteli było na panelach drzwiowych.
Pioterek - 9 Luty 2013, 00:06
K_I_K_I napisał/a: | Kolego jeśli chodzi o przyciski do sterowania podgrzewaniem foteli znajdowały się one na konsoli środkowej na wysokości włącznika świateł awaryjnych |
Dopiero po małym lifcie, wcześniej były przy lewarku.
MICHAL200 - 9 Luty 2013, 00:09
K_I_K_I, po malym i duzym lifcie tak, ale przed malym liftem nie jestem pewien ale przelaczniki byly w linii przelacznika sterowania lusterek bocznych, jak zle mowie niech mnie ktos poprawi.
kamil_0793 - 9 Luty 2013, 00:34
No i właśnie mnie interesuje wersja przed liftem małym, mam z 94 roku
MICHAL200 - 9 Luty 2013, 10:31
Teraz zagadka, przykladowo mam fotele z matami. + przelaczniki, czego jeszcze potrzebuje??? sama wiazka?? czy jakies moduly??. Jak wyczytalem na ktoryms z forum steruje nimi panel dlugi co jest razem z awaryjkami??? Wystarczy podpiac 2 kable od kazdego przelacznika do fotela i gotowe????
Mowa o aucie po lifcie.
Camel- - 11 Luty 2013, 21:23
W polifcie jest taka "dokładka", która ma zintegrowanie sterowanie z przyciskami
Jeśli masz ori "panel" tylny z przyciskami to wydaje mi się, że to wszystko.
K_I_K_I - 15 Luty 2013, 21:21
No właśnie sam był bym wdzięczny za podpowiedź w jaki sposób "spłodzić" wiązkę do foteli. Fotele i panel z przełącznikami mam, ale nie mam wiązki. Może ktoś wie które piny za co odpowiadają w siedzeniach i panelu.
polofix - 17 Luty 2013, 20:24
MICHAL200 napisał/a: | Teraz zagadka, przykladowo mam fotele z matami. + przelaczniki, czego jeszcze potrzebuje??? sama wiazka?? czy jakies moduly??. Jak wyczytalem na ktoryms z forum steruje nimi panel dlugi co jest razem z awaryjkami??? Wystarczy podpiac 2 kable od kazdego przelacznika do fotela i gotowe????
Mowa o aucie po lifcie. |
Jest tam jakiś sterownik bo są dwa zakresy grzania. 1 zakres działa na zasadzie przerywacza. Np dwie sekundy podaje napięcie i na dwie nie, i tak w kółko [tryb przerywany]. 2 zakres działa w trybie ciągłym. Podaje napięcie cały czas na maty.
MICHAL200 - 2 Marzec 2013, 19:15
Podrzucam link do instrukcji zrobienia instalacji dla grzanych tylkow.
http://www.mb-treff.de/an...izung/index.php
bart1527 - 5 Marzec 2013, 13:37
Cytat: | Jest tam jakiś sterownik bo są dwa zakresy grzania. 1 zakres działa na zasadzie przerywacza. Np dwie sekundy podaje napięcie i na dwie nie, i tak w kółko [tryb przerywany]. 2 zakres działa w trybie ciągłym. Podaje napięcie cały czas na maty. | - guzik prawda! Przeczytaj drugi post tego tematu autorstwa kolegi "noc"
MICHAL200 - 5 Marzec 2013, 22:00
bart1527, prawda, tzn w polifcie jest modul sterowania w tym panelu, natomiast w przed lifcie tego brak
|
|
|