Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Świece żarowe
Muciek - 15 Luty 2015, 22:20
Ja w 124 2,5 roku temu kupowałem NGK po rabacie za 30-35zł i byłem super zadowolony, ale jak widać wszystko się zmienia...
ssYaa - 22 Luty 2015, 22:22
W ten weekend wymieniłem świece. W moim wypadku wyglądało to tak:
*pierwsze dwie wykręciły się dobrze
*z trzecią był już problem, nie chciała się odkręcić, a jak już odkręcił się gwint to nie dało się jej wyciągnąć. W końcu ją wyjąłem, nową nasmarowałem i zakręciłem, ale nie do końca, bo nie dało się tego zrobić na zimnym silniku. Na drugi dzień zakręciłem ją do końca na ciepłym silniku.
*czwartej nie dało się ruszyć w ogóle na zimnym silniku, na ciepłym silniku udało się ją odkręcić, niestety miałem problem z kluczem i zanim silnik ostygł udało się wkręcić nie cały gwint, więc rozgrzałem auto jeszcze raz i już na ciepłym dokończyłem wymiany.
Dodam jeszcze, że odrdzewiacz to bardzo dobry wynalazek.
Wymieniać Panowie, nic się nie bać.
sEB-q - 26 Styczeń 2017, 07:40
Witam napisałem swoje pytanie i okazało się ze to było archiwum , więc tu powtórzę. W jednym z wątków trafiłem na stwierdzenie że po wymianie świec lub przekaźnika konieczne jest skasowanie z komputera błędu. Po pierwsze czy to prawda ( w W124 wystarczyło tylko wymienić np. świece i kontrolka gasła sama) bo u mnie po wymianie świec na nowe jak i przekaźnika kontrolka dalej się świeci . Po drugie czy ktoś się orientuje gdzie można ww. czynność zrobić w okolicy Wrocławia?
perzu126 - 26 Styczeń 2017, 09:56
Po wymianie świec kontrolka musi gasnąć. Ale czy komputer rejestruje błąd - w CDI napewno tak, w dieslu nie wiem.
sEB-q - 26 Styczeń 2017, 11:21
Dzięki za szybką odpowiedź , zostaje jeszcze sprawdzenie kabli z przekaźnika do świec, bo może na kablu zwarcie lub przebicie się gdzieś zrobiło. Czy kontrolka świec może poza tym oznaczać jeszcze jakiś inny błąd/usterkę ?
Dandiee - 26 Styczeń 2017, 12:33
perzu126 napisał/a: | w CDI napewno tak, w dieslu nie wiem. |
Greg_G - 8 Listopad 2018, 20:26
Witam,
Przy zakupie C250 TD poprzedni właściciel przekazał mi 5szt Iskier żarowych.
8 lat leżały w podłokietniku i dziś kontrolka po odpaleniu ponownie się zapaliła na niecałą minutę
Zakładać te iskry czy kupować co lepszego?
Zakładam, że padła 1, zakładam też, że siedzą tam oryginalne, czyli od 20 lat nikt ich nie ruszał
Wymieniać wszystkie?
PS: a może przekaźnik i na 1 nie idzie napięcie? tylko czy wtedy kontrolka by gasła?
Podobno silnik zapalił gorzej niż zwykle, ale bez tragedii. Zwykle to odpala na widok kluczyka i pół obrotu mu wystarcza.
|
|
|