Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Łancuszek rozrządu
grzesiekx - 16 Maj 2009, 18:01
PawełG napisał/a: | Auto jest z 99r. i ma przebieg 186tyś C220CDi |
Po takim przebiegu łańcuch nie powinien byc zuzyty.
Nex@pl - 16 Maj 2009, 19:03
Jak to jest realny przebieg diesla z 99 roku to ja mam S klasę pod domem.
Daniel - 16 Maj 2009, 19:57
Nex@pl napisał/a: | Jak to jest realny przebieg diesla z 99 roku to ja mam S klasę pod domem. |
Pewno dopiero co kupiony - "typowy" przebieg u handlarza
PawełG - 16 Maj 2009, 21:49
Auto kupione od rodzinki. Oni go ściągali zza granicy. Skąd dokładnie nie wiem. Dzwoniłem dziś do serwisu i dowiedziałem się że ostatnio auto było serwisowane w 2001 we Włoszech i miało wtedy przebieg 83 tyś. Dodam że rodzinka robiła nim od 2006 roku około 10 tyś rocznie. Nie upieram się ale mam cichą nadzieję że jest to realny przebieg...
Daniel - 16 Maj 2009, 22:19
PawełG napisał/a: | Dzwoniłem dziś do serwisu i dowiedziałem się że ostatnio auto było serwisowane w 2001 we Włoszech i miało wtedy przebieg 83 tyś. |
W dwa lata 80 tys., więc przez kolejne pięć lat nabiło jeszcze 200 tys. to już mamy 280. Do tego rodzinka, mówisz 10 tys. rocznie... powiedzmy że 20, więc przez 3 lata nabili 60 tys. Suma wychodzi jak nic 340 tys.
PawełG napisał/a: | Nie upieram się ale mam cichą nadzieję że jest to realny przebieg... |
Wiesz kogo matką jest nadzieja........
Camel- - 16 Maj 2009, 22:25
Daniel, no przy 300-400 tys samochód potrafi naprawdę przyzwoicie wyglądać. Ale nie! 180 tys i kropka
PawełG - 16 Maj 2009, 22:39
Panowie nie upieram się co do przebiegu. Jedynie co zaczyna mnie martwić to to jakie kwiatki mi jeszcze wyjdą... Rodzinka nic przy nim nie robiła oprócz oleju w silniku i dobijaniu klimy... Powoli mnie zaczyna to dobijać.
Daniel - 16 Maj 2009, 22:50
PawełG napisał/a: | Zasugerował mi, że mogło dojść do "rozwarstwienia łańcucha" cokolwiek to znaczy i że będzie trzeba go pewnie wymienić. |
Zacznij od zmiany mechanika.
PawełG napisał/a: | po całej robocie jaką odstawił (czyszczenie klimy ale już nie wymienił filtru p/pyłkowego, |
To tylko potwierdza moją wcześniejszą diagnozę.
PawełG napisał/a: | uszkodzenia kokpitu jakie przy tym mi zrobił) |
Dobrze, że samochód chociaż cały jest....
PawełG napisał/a: | Jakie są szanse, że wystarczy tylko trochę bardziej napiąć łańcuch i wszystko wróci do normy?? |
Po pierwsze nie wiadomo czy to wina łańcuszka rozrządu, po drugie łańcuch ma hydrauliczny napinacz, więc samemu nic nie zrobisz.
PawełG - 16 Maj 2009, 23:14
Czyli najlepiej ASO? Czy kierować się według wskazań na forum na dobrego mechanika...
voshon - 17 Maj 2009, 11:19
Jak szukasz dobrego mechanika to na pewno nie ASO
Jary - 17 Maj 2009, 11:49
PawełG napisał/a: | kierować się według wskazań na forum na dobrego mechanika... |
Może sam spróbuj podmienić napinacz łańcucha i zobacz czy będzie poprawa .
PawełG - 17 Maj 2009, 15:47
Z tego co czytałem to klekot spod maski mogą też powodować wtryski.. Znajomy był w Bosh-u niedaleko nas z Volvem i jest zadowolony może faktycznie tam podjechać.. Może ma ktoś jakieś doświadczenie w związku z ASO w Ociążu (między Kaliszem a Skalmierzycami)??
Daniel - 17 Maj 2009, 16:14
PawelG - klekot spod maski może oznaczać WSZYSTKO!! Dzisiaj jest Niedziela, więc przestań mysleć o samochodzie, odpocznij trochę a w poniedziałek podjedź do warsztatu (może poszukasz w Twojej okolicy polecony warsztat z Forum) a tam na spokojnie zdiagnozują Ci samochód.
Szukanie na ślepo przyczyny jest bez sensu, zwłaszcza że najpierw pisałeś o łańcuchu a teraz stawiasz na wtryskiwacze.......
PawełG - 17 Maj 2009, 17:06
Mówiłem że łańcuch gdyż tak mi zasugerował ten mechanik u którego byłem wczoraj. A czy to na pewno łańcuch to nie wiem. Wiem tylko tyle że klekot pojawia się przy wyższych obrotach
jjankiello - 17 Maj 2009, 23:48
PawełG napisał/a: | Zasugerował mi, że mogło dojść do "rozwarstwienia łańcucha" |
ŁOMATKO A co to za zjawisko...
Temu "mechaniku" chyba się mózg rozwarstwił... nie będę komentował reszty...
|
|
|