To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Wymiana zawieszenia, H&R, Koni, Weitec

Mesio_CTD - 26 Grudzień 2010, 23:38
Temat postu: Wymiana zawieszenia, H&R, Koni, Weitec
Witam,

nadeszła ta pora kiedy zawieszenie się skończyło...amory klęska więc czas na zmianę.

Serii mówię basta czas na coś sztywniejszego oraz niższego o te 40mm i z tym właśnie wiąże się mój problem.

Interesują mnie gotowe zestawy zawieszeń.

H&R Cup kit - podobno miękki

Koni - blomby wypadają

Weitec - też do najmiększych nie należy.

Wiem, że to wszystko jest guzik warte bo albo sztywno albo miękko, ale jakieś różnice są na pewno.

Być może ktoś użytkuje taki zestaw i ma jakieś obeznanie jak to wygląda w rzeczywistości.

Naprawdę ciężko wybrać coś na czuja albo ładne foto w internecie.

Jeżeli ktoś z Krakowa lub okolic posiada jakieś sport zawieszenie i odrobinę wolnego czasu, żeby się przewieść i obczaić czym to pachnie to byłbym naprawdę wdzięczny.

Pomóżcie... bo już mi pomysłów brak :)

topol - 27 Grudzień 2010, 01:24

Miałem H&R , sztywno jest ale plomb nie pogubiłem..n
Camel- - 28 Grudzień 2010, 22:15

Jeździłem na H&R Sport Springs (podstawowa wersja) i są miękkie. Pracowały na Octavii z Bilsteinem B4. Topol miał u siebie Super Sport Spring (jedna wyżej) i już podobno beton ;) Szport to dobry kompromis ;) Jest nieco sztywniejszy od Elegance, stoi niżej, fajnie się jeździ. A jak trzeba, to zakładasz twardy amorek i jest :mrgreen:
Łukasz - 28 Grudzień 2010, 22:17

Camel- napisał/a:
i jest :mrgreen:

Betonik :mrgreen:

GroobY - 29 Grudzień 2010, 09:18

ja śmigałem na K&W v2 w golfie 3 zawieszenie było skręcone dosyć nisko ale komfort jazdy był genialny.

kit powertecha = mega beton

ralf - 29 Grudzień 2010, 10:59

Aktualnie jeżdżę na zawieszeniu h&r, i nie mam odniesienia do pozostałych producentów, ale mogę powiedzieć jedno- myślałem, że będzie gorzej :)
A tak na poważnie- wczoraj miałem okazję pojeździć z zawiechą od sporta, i różnica jest naprawdę odczuwalna. Więc lepiej się zastanów, jak bardzo zależy Tobie na obniżeniu.

Mesio_CTD - 4 Styczeń 2011, 19:19

Dziękuję wszystkim za odpowiedz i przepraszam, że dopiero teraz odpisuje.

Wywiedziałem się w fabryce H&R co z czym i do czego odnośnie w202.

Występują dwie wersje Cup kit: Komfort 40/40 i Sport 60/40

Komfort - wyposażone w sprężyny Sport Springs.

Sport - wyposażone w sprężyny Super Sport Springs.

Istnieje możliwość kombinacji amor/sprężyna choć oczywiście nie jest to zalecane.

Cóż..nic ciekawego ani nadzwyczajnego nie powiedzieli.

Do codziennej jazdy po PL "autostradach" polecają komfort. Co oczywiście nie wyklucza subiektywnych odczuć.

Tak więc w przyszły piątek zakładam zawieszenie i zdam subiektywną relacje.


ralf napisał/a:

A tak na poważnie- wczoraj miałem okazję pojeździć z zawiechą od sporta, i różnica jest naprawdę odczuwalna. Więc lepiej się zastanów, jak bardzo zależy Tobie na obniżeniu.


Odczuwalna w którą ze stron :)

Zależy mi na obniżeniu bo zawsze ładniej gdy się zapoda felgen mit Parapet :) :)

[ Dodano: 15 Styczeń 2011, 18:02 ]
Siema!

Zestaw założony do mercedesa.



Autko ładnie przysiadło i co najważniejsze jest sztywniejsze i nadal zachowuje komfortowe właściwości.

Oczywiście są to moje subiektywne odczucia ale mogę polecić cup-kit comfort jako półśrodek pomiędzy betonem a gumą :) .

Poniżej foty jak fura wygląda po zglebieniu.

Podkładki pod sprężyny 8mm.






Camel- - 29 Listopad 2012, 14:24

Jak nie sprzedam CLK to i ja montuję 29749 :mrgreen: :mrgreen:
Kolego bardzo dobre info, ładnie usiadło, oby u mnie było podobnie. Ciekawe jak tam komfort, ale mam już dosyć pontona :P

K_I_K_I - 29 Listopad 2012, 23:53

Mesio_CTD napisał/a:


Zestaw założony do mercedesa.

Obrazek

Autko ładnie przysiadło i co najważniejsze jest sztywniejsze i nadal zachowuje komfortowe właściwości.


Jeśli mogę zapytać to jaki jest koszt takiej przyjemności?

Camel- - 30 Listopad 2012, 10:26

K_I_K_I, ok 2,5 tys. Można było kupić jeszcze do niedawna na Allegro.
ryjek - 1 Luty 2013, 20:17

Witam, w/w auto na zdjęciach już jest po założeniu sportowego zawieszenia -40/40?
Bo zamierzam równiez takie kupić, aktualnie mam podmieniony gumy na sprężynach na najcieńsze w wersji ESPRIT i stoi podobnie...

I czy poniższe sprężyny będą pasowały do mojego w202 1994 esprit?

http://allegro.pl/komplet...2989314334.html

maurycy - 1 Luty 2013, 22:24

poszukajcie sobie vogtland taka firmę na mbworld.com bardzo mocno polecają :)
ryjek - 2 Luty 2013, 18:55

Pytanie, czy od w202 1999r. 2.2 CDI będą pasowały sprężyny sportowe do mojego esprit w202 1994r. 1.8 benzyna/
fallo111 - 10 Luty 2013, 14:43

siemanko, też sie ostatnio zastanawiałem nad obniżeniem celiny, z racji ze założenie amorków i sprężyn to dość duży wydatek to zastanawiałem sie nad założeniem samych sprężyn, co sądzicie o tych - http://www.tuning-studio....c220-c220d.html
jest jakiś sens wymiany na te sprężyny, ktoś miał już takie doświadczenie i co o tym w ogóle sądzicie ? pozdrawiam :)

Ostry - 20 Luty 2013, 23:59

Dołączę się do tematu, ile auto pójdzie w dół po założeniu sprężyn od "sporta" do "classica" 220 CDI 2000r. :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group