To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Wymiana filtra paliwa , termostatu i są kłopoty ...

daro28 - 11 Kwiecień 2011, 22:32
Temat postu: Wymiana filtra paliwa , termostatu i są kłopoty ...
Przyprowadziłem z Reichu i zero problemów ale trzeba zrobić serwis wiec u mechanika wymienilem olej w silniku , termostat oraz filtry . Filtr paliwa wymieniony z oringami na przewodach paliwowych . Przyjechałem z warsztatu postawiłem auto i rano chcę odpalić i objaw taki - zakręcił zapalił i po 2 sek. zgasł . Dalsze próby to tylko krecenie . Odkręciłem filtr paliwa było mało ropy , dolałem i zapalił normalnie . Kilka godzin i znowy sie zapowietrzyl . Auto ma 205 tys przelotu . Co moze być . Dodam ze wczesniej nic sie nie dzialo a kilka tygodni jezdziłem .
oliva - 11 Kwiecień 2011, 22:38

Musisz posprawdzać czy wszystkie przewody paliwowe są dobrze pozapinane. Gdzieś łapie powietrze. Sprawdź jeszcze czy filtr paliwa "dobrze siedzi", ja miałem też tak po zmianie i wyjąłem filtr, włożyłem jeszcze raz równo go układając (nie wiem jak to opisać) i problem zniknął.
daro28 - 11 Kwiecień 2011, 22:41

Pierwszy raz ma taką akcję a jest to moje 4 auto z silnikiem cdi . Wczesniej miałem w 210 i dwie w203 . Zastanawiam sie czy nie kupić nowego filtra paliwa ?
G. - 12 Kwiecień 2011, 08:42

Jeśli kupiłeś "po taniości", najmarniejszy zamiennik, to faktycznie może być to trop.
Rafi - 12 Kwiecień 2011, 09:09

Gomezio napisał/a:
Jeśli kupiłeś "po taniości", najmarniejszy zamiennik, to faktycznie może być to trop.

Zgodze sie z kolega. Moj mechanik powiedzial kiedys, zeby nigdy nie zakladac np. filtrona tylko oryginal. Zalozysz tani bubel, auto straci moc, bedzie slabsze. Chodzi tutaj o filtry paliwowe i powietrza.

daro28 - 12 Kwiecień 2011, 09:11

Zawsze wkładam Manna i nigdy nie było problemu . Wymieniliśmy oringi na przewodach doprowaszających i odprowadzajacych paliwo i jeszcze dzis wkładam nowy filtr . Auto nie jezdziło jakies 1.5 miesiąca w Reichu było wyrejestrowane i zapalił na zimnym z 1 . Przed wymianą stał tydzien u lakiernika na zaprawkach i tez odpalalił bez problemu . Jak dalej bedzie to samo to wstawiam do warsztatu . Pierwszy raz mam taki przypadek a od 2005 roku posiadam auta z silnikami cdi . Miałem juz nie kupować cdi , znaleść w dobrym stanie 2.5 td jest już b cięzko . Zły jestem strasznie .
Jaguarro - 12 Kwiecień 2011, 14:54

Przede wszystkim powinieneś sprawdzić szczelność okładu paliwowego po tych wymianach, bo jak po odstaniu masz problem, to może schodzić paliwo. Moim zdaniem to może być przyczyna. Miałem podobny problem po remoncie w Zafirze. Dopóki znajomy magik mi nie doradził co trzeba jeszcze wymienić, to jeździłem... z nożyczkami zaciskowymi. Na noc zaciskałem przewód na odpływie i z rana odpalał ze strzała. :mrgreen:
daro28 - 12 Kwiecień 2011, 15:03

Mechanik zrobił na próbe zrobil obejscie podgrzewacza paliwa podobno czesto padaja a tak naprawde sa zbedne . Oringi powymieniane na oryginały nóweczki .Teraz jakby paliwo sie nie cofało . Auto stoi . Wieczorem próba .
tom1245 - 12 Kwiecień 2011, 16:36

daro28 napisał/a:
Mechanik zrobił na próbe zrobil obejscie podgrzewacza paliwa podobno czesto padaja a tak naprawde sa zbedne

zbędne :?: to nie zdziw się jak po zatankowaniu do pełna w połowie zbiornika zbraknie ci paliwa :mrgreen: po ten powrót jest tak rozwiązany zęby paliwo z jednej do drugiej komory przepompowywało się :wink:
a dlaczego się zapowietrza to mogę ci powiedzieć albo nie :wink: od czego ma mechanik czerep :mrgreen:

Jaguarro - 12 Kwiecień 2011, 19:26

tom1245 czy tak samo powinno przepompowywać się w benzyniaku :?: ponieważ mam taki objaw, że tankuję do pełna(pistolet odbija) a wskazanie mam(ostatnio) na pół zbiornika. Przymierzam się zajrzeć do czujników, ale może masz inną teorię.
tom1245 - 12 Kwiecień 2011, 20:16

Jaguarro napisał/a:
tom1245 czy tak samo powinno przepompowywać się w benzyniaku :?: ponieważ mam taki objaw, że tankuję do pełna(pistolet odbija) a wskazanie mam(ostatnio) na pół zbiornika. Przymierzam się zajrzeć do czujników, ale może masz inną teorię.

wskaźnik idzie tylko do polowy zamiast do końca :?: to będzie winny czujnik albo wypięły się przewody sprawdzić łatwo. Otwórz bagażnik wyjmij wykładzinę pod nial jest taki czarny plastik miedzy kanapa a kołem wyjmij jego tam będą dwie kostki i kilka przewodów tam szukaj swojej odpowiedzi
p.s sprawdź oporność na czujnikach wyjdzie czy któryś się uwalił :wink:

Jaguarro - 12 Kwiecień 2011, 20:38

Bagażnik już przerobiłem. Tam jest wszystko ok.
tom1245 - 12 Kwiecień 2011, 20:54

Jaguarro a oporności czujników :?:
daro28 - 14 Kwiecień 2011, 07:44

Temat do zamknięcia . Wymiana wszystkich oringów w ukladzie paliwowym pomogła .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group