Nadwozie i wnętrze - Jak wyjąć zaślepki w miejscu lewarka?
Sycylek - 25 Sierpień 2011, 15:42 Temat postu: Jak wyjąć zaślepki w miejscu lewarka? Jak wyjąć zaślepki w miejscu lewarka podnoszącego samochód, które są obok każdego koła ? Nie moge ich wyciągnąć, może jest na to jakiś sposób i metoda ?
K@MIL - 25 Sierpień 2011, 16:12
ten rysunek na aukcji powinien pomóc : http://moto.allegro.pl/de...1786703333.html
podważasz srodkową częśc srubokretem i wyjmujesz
Javoreczek - 25 Sierpień 2011, 17:19
Ma fantazje gosciu... 19 PLN w ASO
K@MIL napisał/a: | podważasz srodkową częśc srubokretem i wyjmujesz |
Teoretycznie tak, w praktyce należy przyjąć, że to jednorazówka
mieleo2 - 25 Sierpień 2011, 17:46
Srodkowa część ma taki rowek i najlepiej go podważyć srubokrętem "neonówką" wyciągając go trochę a następnie całą zaślepkę podważamy i wyciągamy.
liser91 - 25 Sierpień 2011, 19:41
Dokładnie jak piszą przedmówcy, spodziewaj się tego, że jak to wyjmiesz to się już do założenia z powrotem nadawało nie będzie, poza tym nowe kosztują naprawdę grosze w ASO - jakiś czas temu sam kupiłem sztukę za 11,27zł A i warto dodać, że było dostępne od ręki.
Camel- - 25 Sierpień 2011, 20:21
Dziwne. Zanim założyłem progi, to ściągałem te zaślepki 10 razy w roku i tylko raz musiałem jedną wymienić.
Tam są takie oringi, które lubią pękać. Jak ktoś to wyciągnął i oring nie pękł, to radze go czymś posmarować - nie trzeba będzie kupować w ASO za 19zł ani na Allegro za 25
Marcin Pop. - 25 Sierpień 2011, 20:36
Camel- napisał/a: | Dziwne. Zanim założyłem progi, to ściągałem te zaślepki 10 razy w roku i tylko raz musiałem jedną wymienić.
Tam są takie oringi, które lubią pękać. Jak ktoś to wyciągnął i oring nie pękł, to radze go czymś posmarować - nie trzeba będzie kupować w ASO za 19zł ani na Allegro za 25 |
Wystarczy wyczyścić otwór na lewarek, nasmarować zykłym smarem ścianki wew. otworu i oringi na zaślepkach i można je wciskać i wyciągać 100x w ciągu dnia i nic nie ma prawa się uszkodzić.
A jak chcę się "jechać na sucho" to oringi szlag trafi po pierwszym włożeniu.
Trzeba trochę pomyśleć "zanim się włoży"
Javoreczek - 25 Sierpień 2011, 20:53
Camel- napisał/a: | Zanim założyłem progi, to ściągałem te zaślepki 10 razy w roku i tylko raz musiałem jedną wymienić. |
No ja nie miałem tego szczęścia. Niestety wiele zależy od ogólnego zaawansowania korozji oraz o ewentualnej zapobiegliwości wcześniejszych właścicieli
Oczywiście w przypadku zniszczenia zaślepek i zakupu nowych warto zadbać wg powyższych wskazówek.
jacon - 25 Sierpień 2011, 21:36
Javoreczek napisał/a: | Ma fantazje gosciu... 19 PLN w ASO |
W dodatku oferuje używane a nie nowe dziad jeden
armar91 - 26 Sierpień 2011, 09:21
ja tam ani nie smarowalem i nie cudowałem, a do napraw, przegladow uzywam oryginalnego lewarka i do tej pory tez mi żaden nie strzelil ^^ chyba nie ma reguly XD
marcin_kasia - 27 Sierpień 2011, 22:32
Ja za taką zaślepkę płaciłem rok temu w ASO w Gdańsku jakieś 6pln dostępne były od ręki
pow - 30 Sierpień 2011, 21:20
Ja również kupowałem jakoś oryginalne nowe po 10 zł. Ale faktycznie nie ma reguły. U mnie 3 wychodzą bez żadnego problemu, a jednej nie mogłem w ogóle wyciągnąć.
krzychu.c180 - 2 Wrzesień 2011, 18:34
Ja musze kupić dwie takie zaślepki.Ale jak już kupie to nie ruszam.
Przy zmianie koła podnosze na trapezowym lewarku podkładam go pod te gumowe okrągłe podpurki tez sa z kazdej strony lewarek idealnie tam pasuje.
perzu126 - 3 Wrzesień 2011, 10:06
U mnie zaślepki są jeszcze oryginalne i przynajmniej ja nie zmieniałem tych o-ringów. A fabrycznego lewarka używam co najmniej dwa razy w roku, przy wymianie kół.
lampartos - 7 Wrzesień 2011, 07:47
Ja przed założeniem zaślepek tylko je posmarowałem i do dziś nie mam żadnych problemów. Wyjmuje je bez wysiłku przy pomocy płaskiego śrubokręta
|
|
|