To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - problem z zatankowaniem

piotrek1 - 5 Kwiecień 2007, 12:45
Temat postu: problem z zatankowaniem
Witam wszystkich i pozdrawiam z okazji Świat Wielkanocnych.

Mam problem z zatankowaniem swojej Gwiazdy.
Tankując ropę do W 202 kombi po włożeniu pistoletu do
otworu tankowania pistolet samoczynnie się wyłącza
pewnie przelew jest zatkany?
Czy ktoś miał podobne objawy?
Jak poradziliście sobie z tą usterką.

[ Dodano: 5 Kwiecień 2007, 12:46 ]
Mam problem z zatankowaniem swojej Gwiazdy.
Tankując ropę do W 202 kombi po włożeniu pistoletu do
otworu tankowania pistolet samoczynnie się wyłącza
pewnie przelew jest zatkany?
Czy ktoś miał podobne objawy?
Jak poradziliście sobie z tą usterką.

WasilieW - 5 Kwiecień 2007, 13:20

Miałem tak, ale po prustu za dalego włożyłem. Spróbuj nie dociskać do końca.
piotrek1 - 5 Kwiecień 2007, 13:52

he no probowałem i tak tankuje
ale coś jest nie tak bo wywala bezpiecznik pistoletu i tao na różnych satcjach

Anonymous - 5 Kwiecień 2007, 16:44

Mam tak samo, zwyczajnie nie wsadzam pistoletu za głęboko do baku, a tylko lekko i nie dociskam spustu na maxa.
djmantis - 5 Kwiecień 2007, 19:25

ja lekko przekrecam i idize dobrze a jak trzymam pistolet wlozony prosto to czasami co kilka sekund mi odskakiwał... przekrec go troche i powinno byc po problemie
makawel - 5 Kwiecień 2007, 20:02

ja juz opracowałem jak wlewac normalnie wkładajac na maxa po prostu pistolet trzeba przekrecić wkladajac do baku o 90 stopni w lewo i bedzie ok
Zbroja - 23 Październik 2010, 18:19

mam podobnie. wypróbuję dzisiaj motyw z przekręceniem pistoletu.

[ Dodano: 24 Październik 2010, 12:54 ]
narazie metoda z niewkładaniem do końca :) jest najlepsza. Zastanawiam się jedynie co będzie jak spróbuję zatankować do pełna...

puras - 24 Październik 2010, 16:27

Nie tylko w dieslach tak jest, ja w benzynie miałem to samo i po prostu nie wkładałem do końca całego pistoletu tylko zostawiałem kilka centymetrów luzu i tyle.
Pioterek - 24 Październik 2010, 17:04

Zbroja napisał/a:
Zastanawiam się jedynie co będzie jak spróbuję zatankować do pełna...


Nic nie będzie - pistolet się po prostu wyłączy. Ja nie wkładam pistoletu za daleko do wlewu, blokuję go i łapki w kieszeń, żeby nie marzły, a jak się naleje pod korek to pstryk i się wyłącza. Dolewam do równej sumy i idę płacić :mrgreen:

G. - 24 Październik 2010, 17:33

Proponuję zerknąć na pierwsze z moich postów na forum, borykałem się z tym samym 'problemem'. Rozwiązaniem jest wieszanie pistoletu na pierwszym ząbku - nie wypadnie ;-)
Zbroja - 24 Październik 2010, 19:55

Ok, spróbujemy 8)
krzychu.c180 - 16 Lipiec 2012, 18:24

Witam.Mam identyczny problem przy tankowaniu.Dzisiaj tankowałem gwiazde od dłuższego czasu na BP oczywiscie i patent z przekreceniem pistoletu po włożeniu do wlewu zdaje egzamin.Widac nie tylko ja tak mam ze pistolet odbija co kilka sekund.Musze pilnować poziomu paliwka w baku bo mojej gwiezdzie paliwo konczy sie juz przy całej przedziałce do lampki rezerwy.Niestety nasze W202 tak mają z tymi wskaznikami paliwa i ogolnie układem paliwowym ja staram sie od dłuzszego czasu nie schodzic ponizej 1/2 wskaznika bo mialem przypadek we wczesniejszym :mb: C180 95 ROK ze pompka nie zasysała paliwa juz przy polowie zbiornika.
Po wymianie pompki paliwa zewnetrznej problem znikł i jezdzilem spokojnie prawie do lampki rezerwy nigdy na glebokiej rezerwie i tak juz sprzedalem wczesniejsza gwiazde.Teraz C180 94ROK ELEGANCE ASB.Wdzieczne auta jak sie dba i wie sie jak do gwiazdy podejsc :D Pozdrawiam wszystkich :mb: maniaków.

Jaguarro - 17 Lipiec 2012, 16:27

Ten tym tak ma i to bez względu PB czy ON. Ja już się nauczyłem z tym życ i podobnie jak koledzy wyżej, nie wkładam pistolecika do końca :oops:
marcinns1991 - 17 Lipiec 2012, 19:30

U mnie wkładam do końca bez przekręcania i tankuję normalnie, zobaczymy co będzie gdy zatankuję do pełna (jeszcze nie poznałem uczucia tankowania do pełna) Tankuję tylko na bliskiej :D

PS: tez tak macie że np od połowy baku do pierwszej kreski od dołu wskazówka paliwa wam spada dość szybko, a potem na tej kresce dosyć długo się trzyma?

lukaszstas - 17 Lipiec 2012, 19:58

marcinns1991 napisał/a:
tez tak macie że np od połowy baku do pierwszej kreski od dołu wskazówka paliwa wam spada dość szybko, a potem na tej kresce dosyć długo się trzyma?


Normalne zjawisko raczej. Zobaczysz co będzie jak do pełna zatankujesz - u siebie (co prawda w201) po przejechaniu 250km od tankowania wskazówka przesuwa się na przedostatnią kreskę, a od tej krechy do połowy baku robię ~100km - trochę to denerwujące, ale kwestia przyzwyczajenia



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group