Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - 220D zaslona dymna z rury wydechwej
perzu126 - 13 Październik 2011, 17:12
Rozumiem, że glowice zdejmowałeś?
konradkar - 13 Październik 2011, 19:31
nie glowica nie byla zdejmowana... najpierw byla sprawdzona kompresja (oczywiscie na pierwszym cylindrze nie bylo jej wcale...) nastepnie taka mala kamerka z dioda podswietlajaca zajrzelismy do cylindra.... i jest dziuuuura
perzu126 - 13 Październik 2011, 19:52
Aha. Myślałem, że może głowica zdjęta, to przy okazji mozna byl dół sprawdzić. Myślę że panewki będą dobre.
konradkar - 13 Październik 2011, 19:59
tak mozna by bylo sprawdzic ale jak oswiadczyl mechanik.. trzeba wyjac caly silnik aby to zrobic... a niewiadomo co z tego moze wyjsc... silnik dostal mocno po tylku w momencie samozaplonu. Gwarancji na naprawe by z pewnoscia nie dal mi... Na allegro jest sporo tych silnikow ale w tej samej cenie z anglii mozna miec cale auto z duza iloscia czesci zamiennych...
[ Dodano: 13 Październik 2011, 20:08 ]
jeszcze mam pytanko czy elektryka w uach rocznik 1993-1997 byla taka sama (oczywiscie w przypadku tych samych wersji silnikowych)?
tom1245 - 13 Październik 2011, 20:21
konradkar napisał/a: | jeszcze mam pytanko czy elektryka w uach rocznik 1993-1997 byla taka sama (oczywiscie w przypadku tych samych wersji silnikowych)? |
nie
Pyra - 13 Październik 2011, 20:44
Witam
konradkar napisał/a: | jeszcze mam pytanko czy elektryka w uach rocznik 1993-1997 byla taka sama (oczywiscie w przypadku tych samych wersji silnikowych)? |
Znalazłem coś takiego:
do 11.94
12.94 - 08.96
równolegle:
1995 - 05.97
Pozdrawiam
konradkar - 13 Październik 2011, 22:19
szczerze... zbyt duzo z tego co napisales nie zrozumialem..... czyzby do 97 roku byly takie same uklady??? watpie
Pyra - 14 Październik 2011, 06:10
konradkar napisał/a: | szczerze... zbyt duzo z tego co napisales nie zrozumialem..... czyzby do 97 roku byly takie same uklady??? watpie |
Napisałem że:
do 11.1994r jedna wersja, potem...
od 12.1994r do 08.1996r kolejna wersja, i...
wersja stosowana częściowo równolegle z poprzednią, czyli..
od 1995 do 05.1997r
Tak wynika ze schematów układu zarządzania mocą, jakie posiadam.
Pozdrawiam
konradkar - 14 Październik 2011, 09:13
szkoda... mam srodek 1994
a moze wiesz czy 220D (4 cylindry) i 250D (piec cylindrow) maja takie same punkty mocowania silnika/skrzyni biegow do podwozia?
Pyra - 14 Październik 2011, 16:48
Niestety dysponuje tylko schematami elektrycznymi i to nie wszystkimi.....
Pioterek - 14 Październik 2011, 18:20
konradkar napisał/a: | a moze wiesz czy 220D (4 cylindry) i 250D (piec cylindrow) maja takie same punkty mocowania silnika/skrzyni biegow do podwozia? |
IMO tak: podwozie jest takie same dla różnych wersji silnikowych, mogą się różnić łapy silnika, a skrzynia raczej jest w tym samym miejscu.
madzara31 - 14 Październik 2011, 21:39
Camel- napisał/a: | Ja tylko chcę przypomnieć, że kolega konradkar, chwalił się kiedyś jak to zwiększył moc w 220D na Lucasie - także dziura w tłoku jak najbardziej możliwa. |
[ Dodano: 14 Październik 2011, 21:41 ]
konradkar napisał/a: | nie glowica nie byla zdejmowana... najpierw byla sprawdzona kompresja (oczywiscie na pierwszym cylindrze nie bylo jej wcale...) nastepnie taka mala kamerka z dioda podswietlajaca zajrzelismy do cylindra.... i jest dziuuuura |
Tuning panie tuning.
konradkar - 18 Październik 2011, 11:34
a niby jaki tuning... wolnossacego diesla??
Lejacy wtryskiwacz ma sie chyba nijak do tuningu silnika
tom1245 - 18 Październik 2011, 15:28
Pioterek napisał/a: | a niby jaki tuning... wolnossacego diesla?? |
tak przestawienie dawki paliwa i katu zapłonu
konradkar - 26 Październik 2011, 14:04
raczej nie spowoduje to przyczyny calego zamieszania czyli to te wtryskiwacz zaczal lac paliwo
|
|
|