To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - 220D zaslona dymna z rury wydechwej

perzu126 - 13 Październik 2011, 17:12

Rozumiem, że glowice zdejmowałeś?
konradkar - 13 Październik 2011, 19:31

nie glowica nie byla zdejmowana... najpierw byla sprawdzona kompresja (oczywiscie na pierwszym cylindrze nie bylo jej wcale...) nastepnie taka mala kamerka z dioda podswietlajaca zajrzelismy do cylindra.... i jest dziuuuura :(
perzu126 - 13 Październik 2011, 19:52

Aha. Myślałem, że może głowica zdjęta, to przy okazji mozna byl dół sprawdzić. Myślę że panewki będą dobre.
konradkar - 13 Październik 2011, 19:59

tak mozna by bylo sprawdzic ale jak oswiadczyl mechanik.. trzeba wyjac caly silnik aby to zrobic... a niewiadomo co z tego moze wyjsc... silnik dostal mocno po tylku w momencie samozaplonu. Gwarancji na naprawe by z pewnoscia nie dal mi... Na allegro jest sporo tych silnikow ale w tej samej cenie z anglii mozna miec cale auto z duza iloscia czesci zamiennych...

[ Dodano: 13 Październik 2011, 20:08 ]
jeszcze mam pytanko czy elektryka w uach rocznik 1993-1997 byla taka sama (oczywiscie w przypadku tych samych wersji silnikowych)?

tom1245 - 13 Październik 2011, 20:21

konradkar napisał/a:
jeszcze mam pytanko czy elektryka w uach rocznik 1993-1997 byla taka sama (oczywiscie w przypadku tych samych wersji silnikowych)?

nie

Pyra - 13 Październik 2011, 20:44

Witam
konradkar napisał/a:
jeszcze mam pytanko czy elektryka w uach rocznik 1993-1997 byla taka sama (oczywiscie w przypadku tych samych wersji silnikowych)?

Znalazłem coś takiego:
do 11.94
12.94 - 08.96
równolegle:
1995 - 05.97

Pozdrawiam

konradkar - 13 Październik 2011, 22:19

szczerze... zbyt duzo z tego co napisales nie zrozumialem..... czyzby do 97 roku byly takie same uklady??? watpie
Pyra - 14 Październik 2011, 06:10

konradkar napisał/a:
szczerze... zbyt duzo z tego co napisales nie zrozumialem..... czyzby do 97 roku byly takie same uklady??? watpie

Napisałem że:
do 11.1994r jedna wersja, potem...
od 12.1994r do 08.1996r kolejna wersja, i...
wersja stosowana częściowo równolegle z poprzednią, czyli..
od 1995 do 05.1997r

Tak wynika ze schematów układu zarządzania mocą, jakie posiadam.

Pozdrawiam

konradkar - 14 Październik 2011, 09:13

szkoda... mam srodek 1994 :(

a moze wiesz czy 220D (4 cylindry) i 250D (piec cylindrow) maja takie same punkty mocowania silnika/skrzyni biegow do podwozia?

Pyra - 14 Październik 2011, 16:48

Niestety dysponuje tylko schematami elektrycznymi i to nie wszystkimi.....
Pioterek - 14 Październik 2011, 18:20

konradkar napisał/a:
a moze wiesz czy 220D (4 cylindry) i 250D (piec cylindrow) maja takie same punkty mocowania silnika/skrzyni biegow do podwozia?

IMO tak: podwozie jest takie same dla różnych wersji silnikowych, mogą się różnić łapy silnika, a skrzynia raczej jest w tym samym miejscu.

madzara31 - 14 Październik 2011, 21:39

Camel- napisał/a:
Ja tylko chcę przypomnieć, że kolega konradkar, chwalił się kiedyś jak to zwiększył moc w 220D na Lucasie - także dziura w tłoku jak najbardziej możliwa.


[ Dodano: 14 Październik 2011, 21:41 ]
konradkar napisał/a:
nie glowica nie byla zdejmowana... najpierw byla sprawdzona kompresja (oczywiscie na pierwszym cylindrze nie bylo jej wcale...) nastepnie taka mala kamerka z dioda podswietlajaca zajrzelismy do cylindra.... i jest dziuuuura


Tuning panie tuning.

konradkar - 18 Październik 2011, 11:34

a niby jaki tuning... wolnossacego diesla??

Lejacy wtryskiwacz ma sie chyba nijak do tuningu silnika :)

tom1245 - 18 Październik 2011, 15:28

Pioterek napisał/a:
a niby jaki tuning... wolnossacego diesla??

tak przestawienie dawki paliwa i katu zapłonu :wink:

konradkar - 26 Październik 2011, 14:04

raczej nie spowoduje to przyczyny calego zamieszania czyli to te wtryskiwacz zaczal lac paliwo :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group