To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Sztywne przewody hamulcowe

Al Capone - 26 Lipiec 2016, 20:39

Mam zamiar zamówić przewody hamulcowe miedziane z tej strony http://przewody-hamulcowe.pl/

Pytanie mam takie czy do W202 jest zakucie typu stożek(DF) czy grzybek(SF) ?
Druga sprawa to czy przewód 4.8mm jest ok?
Ostatnia rzecz to czy są jakieś problemy ze zdejmowaniem baku do wymiany przewodu?

wiskontii - 26 Lipiec 2016, 20:45

Robiłem u siebie ,zdjęcie baku w kombi (śruby) masakra 3 godz. wolnego odkręcania ,zakute w grzybek,rozdzielacza nie było szło do pompy besposrednio po drodze koło kierowcy pod spodem masz złączki ,zmień odrazu przewody miękkie,wymiaru rury nie pamietam
Al Capone - 26 Lipiec 2016, 21:28

Przewody elastyczne polecą obowiązkowo bo są w złym stanie. Zastanawiam się jedynie czy jak już się za to zabiore to czy robić też sztywne z przodu mimo ,że wyglądają OK.

Miałeś duże problemy z przeprowadzeniem przewodów od spodu przez komore silnika do pompy?

wiskontii - 26 Lipiec 2016, 21:34

Al Capone, Zadnych to jest pikus a ja mam pompę z ETS i każde koło osobno a dodatkowo mam NiVo i też przewody sztywne idą osobno ,dokupowałem te blaszki co łączą przewód sztywny i mieki bo się rozpadły przy demontażu
Dopowiem bardzo szybko ukrewcaja sie te blaszki co ida po Lewej stronie pod wozem co przytrzymują przewody sztywne po całej karoserii ----uważaj nato

Po wymianie Hamulce brzytwa

mariuszt0 - 26 Lipiec 2016, 21:35

wiskontii, to miałeś pecha ze śrubami coś :) U mnie zero stresu :)

Al Capone, jest dość ciasno przy przekładni :)

wiskontii - 26 Lipiec 2016, 21:41

mariuszt0, Nieruszane od 1996R. :D
mariuszt0 - 26 Lipiec 2016, 21:48

wiskontii, i wszystko jasne :D :D :D
Al Capone - 26 Lipiec 2016, 22:08

Tak sobie czytam temat o zdejmowaniu zbiornika i niefajnie to wygląda. Bez zdejmowania wydechu i wału się nie obędzie. :evil: Tak sobie myśle ,że może by ułatwić sobie pracę i go poprowadzić po wierzchu zamiast pod zbiornikiem? :roll: No bo jaka to różnica dla przewodu którędy sobie będzie leciał :lol:
wiskontii - 26 Lipiec 2016, 22:19

Do tej operacji wału nie trzeba demontować a pod zbiornikiem ma CIEPEŁKO :D :D
perzu126 - 27 Lipiec 2016, 11:03

Al Capone, a którędy bys chciał je poprowadzić? Za bardzo miejsca nie ma. Co do zdjęcia baku to warto to zrobić i ocenić stan blachy bo nad zbiornikiem nie tylko w Mercedesie blacha się sypie...
Al Capone - 29 Lipiec 2016, 16:50

perzu126 napisał/a:
Al Capone, a którędy bys chciał je poprowadzić? Za bardzo miejsca nie ma. Co do zdjęcia baku to warto to zrobić i ocenić stan blachy bo nad zbiornikiem nie tylko w Mercedesie blacha się sypie...


Masz racje to był jednak kiepski pomysł. Trzeba będzie sie pomęczyć. Szkoda tylko ,że nie dysponuje najazdem ani kanałem. :? :(

Cytat:
wiskontii napisał/a:
Do tej operacji wału nie trzeba demontować


Hmmm.. bez tego chyba nie opuścisz zbiornika.. Pojadę na jakiś kanał i sobie zerknę. Przy okazji sprawdzę skąd kapie olej.

Pyra - 29 Lipiec 2016, 18:58

Witam
Al Capone napisał/a:
perzu126 napisał/a:
Al Capone, a którędy bys chciał je poprowadzić? Za bardzo miejsca nie ma. Co do zdjęcia baku to warto to zrobić i ocenić stan blachy bo nad zbiornikiem nie tylko w Mercedesie blacha się sypie...


Masz racje to był jednak kiepski pomysł. Trzeba będzie sie pomęczyć. Szkoda tylko ,że nie dysponuje najazdem ani kanałem. :? :(

Bokiem, wzdłuż zbiornika. Jest tam wystarczająca ilość miejsca.

Pozdrawiam

ellumen - 29 Maj 2017, 14:55
Temat postu: przewody
Odświeżę temat troche. U mnie idzie jeden przewód główny nad lewym bakiem i za wózkiem rozgałezia sie (trojnik) do obydwu zacisków. Czy zeby go wymienic mozna tylko troche opusici Bak czy to wystarczy czy całkiem wyciagnac oba baki. Czy mozna łaczyc przewody stalowe z miedzianym czy tylko miedziane z miedzianym? Teraz bede robił konserwacje to i tak wózek tylni odkrecam to tez przewpdy bym wymienił.
Daniel - 29 Maj 2017, 15:21

ellumen, jak już robisz taką robotę że zdejmujesz tylny wózek, to naprawdę zrzucenie zbiornika paliwa to już jest pestka. Przy okazji zobaczysz stan blachy nad zbiornikiem.


ellumen napisał/a:
Czy mozna łaczyc przewody stalowe z miedzianym czy tylko miedziane z miedzianym?



Co masz na myśli?

ellumen - 29 Maj 2017, 15:57

Miedziene do stalwego bo sobie pomyslałem ze zostawie pod autem za bakiem te przewody stalowe hamulcowe bo sa w dobrym stanie i dalje zrobie miedzine bo wtedy łatwiej mi było by sie dostac i wygiac nad bakiem. Ale jednak wymienie całosc. Kilka dni temu wyciagałem wózek zmieniałem poduszki - juz zmieniłem wszystkie 4. Teraz daje auto do konserwacji (troche sam poczysciłem i podkoserwowałem ale dam by ktos przytulił sie bardziej profesjonalnie. Dopiero pózniej zwróciłem uwage ze przewody na trójniku sa skorodowane i moze by ich wymienił na miedz. Przewód idzie nad bakiem tylko lewym. I to by zobaczyc stan blacharki podsiedzeniowej wystarczy odkrecic bak i opóscic z 10cm. By wyciagnac całkiem to juz duzo wiecej pracy. Bede musił obciac tłumik srodkowy zaspawany do katalizatora ) i wyciagnąć cały wał. I jeszcze te przewody paliwowe odkrecac itp.
Pomyslałem ze ktos juz wymieniał to ten przewód i moze tylko odkrecił bak opuscił go (az sie łacznik wsparł o wał) i wgioł nowy przewód.

[ Dodano: 29 Maj 2017, 16:04 ]
I czy moze ktos wymieniał taki fragment przewodu paliwowego powrotnego (jak sadze) wchodzi on do pływaka lewego baku. Składa sie z przewodu gumowego z 10cm i z 8 cm stalowego i łaczy sie nakredka z przewodem pod podłogą. Ta nakredka od połaczenia jest skorodowana cała. Jak to moze sie nazywac by to dokupic?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group