Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Sztywne przewody hamulcowe
mariuszt0 - 29 Maj 2017, 16:12
ellumen, ale tam nie ma trojnika
ellumen - 29 Maj 2017, 16:20
U mnie jest trójnik. 1.8 silnik. Od pompy idzie jeden przewód hamulcowy sztywny wszodzi na Bak i Wózek i za wózkiem poprzez trójnik rozdziele sie na lewe i prawe koło.
Pyra - 29 Maj 2017, 16:38
Witam
ellumen napisał/a: | Pomyslałem ze ktos juz wymieniał to ten przewód i moze tylko odkrecił bak opuscił go (az sie łacznik wsparł o wał) i wgioł nowy przewód. |
Niestety, nie jest tak różowo. Nad zbiornikiem są uchwyty do przewodów, i trzeba tam się dostać z narzędziem, więc odchylenie zbiornika, nie wystarcza. Ponadto, w CDI tam jest złączka na przewodach.
Pozdrawiam
kriss - 29 Maj 2017, 20:58
ellumen napisał/a: | U mnie jest trójnik. 1.8 silnik. Od pompy idzie jeden przewód hamulcowy sztywny wszodzi na Bak i Wózek i za wózkiem poprzez trójnik rozdziele sie na lewe i prawe koło.
|
Dokładnie w kombi tez tak mam, w tamtym roku zmieniałem obydwa przewody(za trójnikiem lewy i prawy).
mariuszt0 - 29 Maj 2017, 21:03
To chyba nie macie ESP ani ASR, prawda?
ralf - 29 Maj 2017, 21:18
mariuszt0 napisał/a: | To chyba nie macie ESP ani ASR, prawda? |
Ani ETS jeden przewód rozdzielony trójnikiem na oba zaciski występuje tylko przy ABS bez ww systemów
kriss - 30 Maj 2017, 00:18
mariuszt0 napisał/a: | To chyba nie macie ESP ani ASR, prawda? |
ralf napisał/a: | Ani ETS jeden przewód rozdzielony trójnikiem na oba zaciski występuje tylko przy ABS bez ww systemów |
no u mnie bida wersja Choć dziwie się że ktoś nie dobrał tych systemów bo auto pochodzi z Austrii, a wiadomo że tam śniegu kupe
Daniel - 30 Maj 2017, 08:30
kriss napisał/a: | no u mnie bida wersja |
kriss napisał/a: | auto pochodzi z Austrii, a wiadomo że tam śniegu kupe |
W202 w konfiguracji C180 nigdy nie było demonem mocy, to i MB nie pomyślał o zamontowaniu układów wspomagania trakcji.
ellumen - 31 Maj 2017, 12:12
U mnie Lipa bo przy opuszczeiu baku (przy wymianie hamulcowego do pompy) zruszyłem ten kawałek przewodu paliwowego powrotnego co wchodzi w pływak i łaczy przewód pod podłoga paliwowy powrotny. Teraz na tym połaczeniu saczy sie benzyna. Nie wiem jak to uszczelnic. Czy ten fragment przewodu jest tylko z pływakiem. Czy wogóle trzeba wymienic dwa ten od pływaka i drugi cały do silnika?
MateM - 31 Maj 2017, 13:06
ellumen, z tego co wiem, to on od pływaka jest kawałek osobno i tam jest skręcony (łączenie przewody z tworzywa z przewodem metalowym), ale może być tak skorodowany,że już go nie odkręcisz. W serwisie się dowiadywałem to jeden z nich około 200-250pln a drugi koło 150PLN
ellumen - 31 Maj 2017, 13:20
Ten przewód łaczy metal z metal. Z pływaka zaczepiony jest na zacisk jako guma nastepnie sie przepoczwaza w metalowy ze złaczka. W ta złaczke wkreca sie przewód powrotny pod podłoga co idzie i własnie ta złaczka cieknie. Widze ten kawałek przewodu sprzedawany jest z pływakiem (juz wolał bym kupic cały pływak). Złaczka ta sie odkreca. Sa jakies podkładki, uszczelniacze do tych złaczek krócców by tam włożyc i uszczelnic?
Dulson - 16 Marzec 2018, 09:56
Mam pytanie, jakie jest średnica tych przewodów i grubość ścianki tych przewodów? W ogóle przewody które wymieniam ze stalowych na miedziane, muszą mieć te same otwory(przepustowość)?
|
|
|