To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Sztywne przewody hamulcowe

mariuszt0 - 29 Maj 2017, 16:12

ellumen, ale tam nie ma trojnika
ellumen - 29 Maj 2017, 16:20

U mnie jest trójnik. 1.8 silnik. Od pompy idzie jeden przewód hamulcowy sztywny wszodzi na Bak i Wózek i za wózkiem poprzez trójnik rozdziele sie na lewe i prawe koło.
Pyra - 29 Maj 2017, 16:38

Witam
ellumen napisał/a:
Pomyslałem ze ktos juz wymieniał to ten przewód i moze tylko odkrecił bak opuscił go (az sie łacznik wsparł o wał) i wgioł nowy przewód.

Niestety, nie jest tak różowo. Nad zbiornikiem są uchwyty do przewodów, i trzeba tam się dostać z narzędziem, więc odchylenie zbiornika, nie wystarcza. Ponadto, w CDI tam jest złączka na przewodach.

Pozdrawiam

kriss - 29 Maj 2017, 20:58

ellumen napisał/a:
U mnie jest trójnik. 1.8 silnik. Od pompy idzie jeden przewód hamulcowy sztywny wszodzi na Bak i Wózek i za wózkiem poprzez trójnik rozdziele sie na lewe i prawe koło.


Dokładnie w kombi tez tak mam, w tamtym roku zmieniałem obydwa przewody(za trójnikiem lewy i prawy).

mariuszt0 - 29 Maj 2017, 21:03

To chyba nie macie ESP ani ASR, prawda?
ralf - 29 Maj 2017, 21:18

mariuszt0 napisał/a:
To chyba nie macie ESP ani ASR, prawda?

Ani ETS :wink: jeden przewód rozdzielony trójnikiem na oba zaciski występuje tylko przy ABS bez ww systemów

kriss - 30 Maj 2017, 00:18

mariuszt0 napisał/a:
To chyba nie macie ESP ani ASR, prawda?

ralf napisał/a:
Ani ETS jeden przewód rozdzielony trójnikiem na oba zaciski występuje tylko przy ABS bez ww systemów


no u mnie bida wersja :P Choć dziwie się że ktoś nie dobrał tych systemów bo auto pochodzi z Austrii, a wiadomo że tam śniegu kupe :P

Daniel - 30 Maj 2017, 08:30

kriss napisał/a:
no u mnie bida wersja


kriss napisał/a:
auto pochodzi z Austrii, a wiadomo że tam śniegu kupe



W202 w konfiguracji C180 nigdy nie było demonem mocy, to i MB nie pomyślał o zamontowaniu układów wspomagania trakcji.

ellumen - 31 Maj 2017, 12:12

U mnie Lipa bo przy opuszczeiu baku (przy wymianie hamulcowego do pompy) zruszyłem ten kawałek przewodu paliwowego powrotnego co wchodzi w pływak i łaczy przewód pod podłoga paliwowy powrotny. Teraz na tym połaczeniu saczy sie benzyna. Nie wiem jak to uszczelnic. Czy ten fragment przewodu jest tylko z pływakiem. Czy wogóle trzeba wymienic dwa ten od pływaka i drugi cały do silnika?
MateM - 31 Maj 2017, 13:06

ellumen, z tego co wiem, to on od pływaka jest kawałek osobno i tam jest skręcony (łączenie przewody z tworzywa z przewodem metalowym), ale może być tak skorodowany,że już go nie odkręcisz. W serwisie się dowiadywałem to jeden z nich około 200-250pln a drugi koło 150PLN ;)
ellumen - 31 Maj 2017, 13:20

Ten przewód łaczy metal z metal. Z pływaka zaczepiony jest na zacisk jako guma nastepnie sie przepoczwaza w metalowy ze złaczka. W ta złaczke wkreca sie przewód powrotny pod podłoga co idzie i własnie ta złaczka cieknie. Widze ten kawałek przewodu sprzedawany jest z pływakiem (juz wolał bym kupic cały pływak). Złaczka ta sie odkreca. Sa jakies podkładki, uszczelniacze do tych złaczek krócców by tam włożyc i uszczelnic?
Dulson - 16 Marzec 2018, 09:56

Mam pytanie, jakie jest średnica tych przewodów i grubość ścianki tych przewodów? W ogóle przewody które wymieniam ze stalowych na miedziane, muszą mieć te same otwory(przepustowość)?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group