Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Polerowane felgi - AMG / Intra
FaZi_Fr - 3 Marzec 2012, 19:49 Temat postu: Polerowane felgi - AMG / Intra Witam
Na poczatku napisze ze szukalem i takiego tematu nie znalazłem.
W tym temacie piszmy wszystko o polerowaniu aluminiowych felg
Ma ktos juz jakies doswiadczenie? jakiej techniki uzyc? Jakich materiałow do polerowania?
W miedzyczasie w tym temacie bede umieszczał przebieg moich prac dzisiaj zaczalem wiec pozniej wrzuce zdjęcia jak to wyglada od podstaw. Z przyjemnoscia poznam opinie i rady od doswiadczonych kolegów
Pozdrawiam
13696 - 4 Marzec 2012, 11:29
bylo kilka tematow poszukaj sam tez polerowalem jeden komplecik wiec w miare mozliwosci cos podpowiem
TraczU - 4 Marzec 2012, 17:27
FaZi_Fr, pisałem o tym juz.
FaZi_Fr - 4 Marzec 2012, 17:36
TraczU, 13696, podeslecie tematy?
to albo to bylo umieszczone w niewlasciwym dziale albo nie wiem co... ja takiego tematu nie znalazłem.
TraczU - 4 Marzec 2012, 23:32
FaZi_Fr, jutro wrzucę poradnik do działu zrób to sam. Wieczorem bedzię
Axwell - 5 Marzec 2012, 18:25
jak by co to również czekam
PLEBSON - 5 Marzec 2012, 18:39
Polerowanie felg AMG Monoblock jest poprostu masakryczne . Felgi te sa zrobione z jakiegos dziwnego stopu metali ze recznie jest je bardzo ciezko wypolerowac na 80% lustro juz o 100% nie wspomne. polerowałem je i nadal poleruje przetestowałem juz praktycznie wiekszosc past i srodków papierów itd. pare groszy juz utopiłem . Wiec jak cos moge pare rzeczy podpowiedziec co z czym jeść
Axwell - 5 Marzec 2012, 19:35
zróbcie know how w oparciu o rózne modele felg - głównie chodzi o doswiadczenia i szybkość prac, no i oczywiście info co kolejno...
maurycy - 5 Marzec 2012, 19:46
panowie bez maszyny proces jest chyba mało opłacalny u mnie polerują felgi na lustro za 600 złotych
same ranty za 200 malowanie kompletu 17" felg to powiedzmy 350 złotych lecz robią tylko rotory i kawałek w głąb felgi jeżeli chcesz całe to trzeba stówkę dorzucić
więc bawienie się samemu w to chyba mija się z celem
TraczU - 5 Marzec 2012, 20:08
maurycy napisał/a: | same ranty za 200 | a mi wypolerowanie rantów w BBS w tym zdjęcie klaru, wszystkie procesy z papierami, pszlifowanie obtarć od krawęzników zajęło 6 godzin. Nic nie kupowałem bo wszystko mam. A rzeczy które sa potrzebne kosztują ok 20-30zl (wiertarkę chyba każdy ma) z tym, że starcza to na jakies 50 rantów
Zgadam się, nie jest to opłacalne... jak się komuś nie chce robić bo ma za cięzkie dupsko.
Axwell - 5 Marzec 2012, 22:07
TraczU, rzucaj know how... bo ja zniecierpliwiony
FaZi_Fr - 5 Marzec 2012, 22:49
Ja wtrące pare groszy bo zaczalem wlasnie polerke
co prawda nie mam oryginalnych AMG ale mam INTRY monoblock.
Teraz juz wiem ze polerka to ciezka sprawa... po zdjęciu farby i podkładu (ktora schodziła niechetnie...) przyszedl czas na polerowanie. Zaczalem od 360 ale niestety to byl za drobny papier na takie "nierownosci". Felgi maja mega kropki w sobie takie minimalne ktore niestety wypadało by zjechac... trzeba bardzo dociskac papier - narazie jade 240 na mokro. Jedna juz prawie zjechałem.
Wrzuce foto supermakro jak to wyglada z bliska.
https://picasaweb.google.com/101188922376541581318/4Marca2012#5716080203306731794 (kliknijce na lupe aby powiekszyc )
A tutaj jak wyglada w całości po gradacji 240:
ogolnie wzrouje się na tym:
http://www.youtube.com/watch?v=5QlapXp0EQY - mistrzostwo!
PLEBSON - 6 Marzec 2012, 07:11
Z tego co ja widze to masz wzery na felgach te czarne pyłki. Musisz tak jechac papierem zeby to usunac w całosci ja zaczynałem pierwsza felge od 360 ale jak dla mnie to jest masakra i 2 juz robiłem 180 . Od tego proponuje zaczynac . No i nikt nie napisał nic o srodku do usuwania lakieru i podkładu .
Miałem 2:
SCANSOL ( moze byc jakas literówka ) i TIROLAK
na komplet felg trzeba 3 opakowania scansolu albo 1,5 tirolaka
Proponuje robic to w masce !!!
Filc z pasta w kostce jak mocniej sie docisnie to przepala ja i wychodzi czarny ulepek wiec trzeba uwazac . Na sam koniec proponuje wszystkim krążek bawełniany i biała paste do koncowego polerowania . Co do opłacalnosci tematu uwazam ze sie nie opłaca tego robic kompletnie. Mi powiedziano ze sie zmieszcze w 100zł to sie skusiłem ale ta kwota urosła X3 napewno .
Ta felga nie jest oryginałem wiec uwazam ze sie napewno lepiej poleruje i napewno nie była robiona recznie bo jak dla mnie jest to niemozliwe. były w uzyciu maszyny na 100%
ps. szacowany czas spedzony przy jednej feldze to około 10 godzin wiec troszke trzeba sie napocic
FaZi_Fr - 6 Marzec 2012, 17:31
PLEBSON, to i tak dobry czas pokazesz foto?
ja polowe tego spedzilem nad samą gradacją 240... :/
własnie kupuje pasty w kostkach. PP50 ? to jest białą pasta do polerowania końcowego.
Na jakiej gradacji papieru skonczyc polerowanie?
i mam jeszcze pytanie ktore znacznie mi ułatwi
przyszedl czas na zakup past polerskich... ile tego wyjdzie na 4 felgi? chodzi mi ile tego zamowic zeby nie bylo za malo i nie za duzo bo jednak troche kosztuje 200g wystarczy?
oczywiscie poprawie to Autosolem a pozniej K2 aluchrom
PLEBSON - 6 Marzec 2012, 19:40
foto bedzie jak uporam sie z całym projektem samochodu.
zielona jest to pasta zdzierajaca wiec w jakims tam stopniu polerujaca .
biała jest to pasta nabłyszczajaca
ja zaczynałem od 180 konczyłem na 2500 ( musisz dawac duzo wody i czesto wycierac felge)
z pasty 200g ( zielona ) jak nakładasz ja na filc czy inne rzeczy ktorymi polerujesz wystarczyła by ci na 10 kompletów napewno haha ja tyle kupiłem i całe gów.. jej wykorzystałem . nie nakładaj jej duzo bo bedzie ci sie mazac po feldze. Kup tirolak albo scansol do usówania lakieru i podkładu . jutro sie zabieram za konczenie 3 felgi
|
|
|