To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Samochody sprawdzone - WDB2102351A822936 1998 E 200 Classic Kombi

Camel- - 26 Marzec 2012, 14:15
Temat postu: WDB2102351A822936 1998 E 200 Classic Kombi
Cześć
Byłem oglądać tego



vin wdb2102351a822936
chassbm 210235
chass_ident 1a822936
type 210
subbm1 235
engine 111942 10 061961
front_axle2 BE3200W1114207714324
interior 008A
lights HELLA
order_num1 0821742012
paint1 366
retarder 1 981201
transmission 717417 07 623587

Code
059 modyfikacje luty 98
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) - działa, kompletny
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB są, niezły stan, lewarek już trochę zmęczony
304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
480 SELF-LEVELLING SUSPENSION
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER nie mogłem się dogadać z trybem serwisowym
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
753 RADIO MB AUDIO 10 CC WITH VK/RDS
809 AEJ 06/1/M/X
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
923 Unknown
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
000A FABRIC, ARISTA / CARUSO
366 Lakier zgodny
008A Wnętrze zgodne

Zdjęcia z aukcji:









Na zdjęciach było widać, że auto malowany przedni lewy błotnik, maska uniesiona do góry. Wiadomo co tam robiony.
Podchodzę: błotnik malowany, zmieniony, źle spasowany zderzak-reflektor-błotnik maska :shock:
Błotnik i maska malowane. Chyba szprajem. Bardzo zapylone elementy, lakiernik lipa, do poprawki
Zderzak OK, może nie zmieniony, PTSy kompletne i sprawne, trzeba spasować.
Reflektor DEPO nowy - właściciel się zarzeka, że zmieniony w Niemcowni i nic tu nie robił (blachy niemieckie są świeże).
Tylne prawe drzwi i błotnik pod listwą przetarcie, szpachlowane na szybko i przemalowane z przejściem. Bardzo nieładne wykonanie.
Kilka bąbli rdzy, a to na ramce drzwi, tylny błotnik itp. Ogólnie bez tragedii.
Lakier na większości elementów oryginalny.

Pod maską wszystko w porządku, silnik prawdopodobnie podmyty, bez większych wycieków.
Praca: grzechocze amortyzator napinaczka paska (podobno już kupiony, tylko wymienić trzeba - lol); olej wg kartki 5W40. I dobrze.
Pod silnikiem brak jakichkolwiek osłon plastikowych, pod zderzakiem resztki przednich nadkoli.

Wnętrze: zanim zacząłem oglądać to już słyszałem katarynkę "fotel do przeprania bla bla bla". Oczywiście się okazało, że wnętrze jest całe do wyprania bo syf to tam był nieziemski. Szary to on powinien być jak na zdjęciach, a w rzeczywistości było ciemne jak tło naszego forum (te marginesy po bokach ;) ). Lewarek już spore luzy, skórki nie takie wymęczone przesadnie, ale już pomału, pomału. "Żel" na lewarku już zniekształcony i można go zniekształcać. Dobre wyposażenie (kto wie, czy działa).
W przednich drzwiach ograniczniki do wymiany, bo zero trzymania, w tylnych przejadę jeszcze z pół roku mniej intensywnego używania. Dla wrażliwców - wymiana 4.

Klapa widać, że coś była grzebana, dociąganie działa.

Jazda próbna: trwała ok minuty licząc w tym zawracanie na podwórku. Tragedia. Zawiecha cała do remontu a na dodatek ładna dziura gdzieś między silnikiem a kabiną. Wszystko było słychać. Można było liczyć iskry :mrgreen:

Także generalnie potężny wkład w auto, ale jak ktoś szuka i myśli to niech jeszcze pomyśli. Czy wyjedzie z domu :)

Axwell - 26 Marzec 2012, 14:23

bardziej do działu sprawdzone - niepolecane
Camel- - 26 Marzec 2012, 14:24

Axwell, a jest taki? :mrgreen:
Axwell - 26 Marzec 2012, 15:26

warto było by utworzyć


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group