Elektryka - grzeje siętunel przy dzwigni zmiany biegów
rafalpre - 30 Czerwiec 2012, 11:37 Temat postu: grzeje siętunel przy dzwigni zmiany biegów dzień dobry mam pytanie czy przy dzwigni zmiany biegów tam gdzie są przyciski do el. szyb i lusterek tunel powinien się tak grzać czy mam jakieś zwarcie na guzikach (instalacji)?
Javoreczek - 30 Czerwiec 2012, 12:49
Nie powinien się grzać. Może słońce na niego swieci i dlatego się nagrzał?
rafalpre - 30 Czerwiec 2012, 12:52
no właśnie nie gdy autko ma wyłączoną stacyjke to jest zimne ale jak odpale i przejade jakiś odcinek to robi się aż gorące
[ Dodano: 30 Czerwiec 2012, 12:54 ]
wyrwałem mieszek i włorzyłem tam ręke to przy el.szybach sątakie długie kostki i to się grzeje.
maurycy - 30 Czerwiec 2012, 13:39
pod auto, brak osłony termicznej
rafalpre - 30 Czerwiec 2012, 13:49
jest osłona dbam o swoją c, podłoga jest zimna przy dzwigni zmiany biegów. grzeją się takie długie plastikowe kostki podłączone do przycisków el.szyb i sterowanie lusterek
[ Dodano: 30 Czerwiec 2012, 13:51 ]
gorące jest drewno plastikowy tunel i te elektryczne zeczy
maurycy - 30 Czerwiec 2012, 14:04
w takim razie wypiąć i przeczyścić styki dobrze nie zwierają
rafalpre - 30 Czerwiec 2012, 14:06
ok dziękuje narazie dziś to sprawdze i odpisze czy poskutkowało
Nex@pl - 30 Czerwiec 2012, 20:04
Zawsze też można zamieścić fotkę, pozwoli to na lepszą ocenę tego o czym mowa
Camel- - 1 Lipiec 2012, 21:53
Nex@pl, jak kiedyś rozbierałeś konsole środkową, poziomą to wiadomo o czym mowa. Kostki elektryczne mogą się grzać tylko z powodu wysokiej rezystancji miejsca gorącego z tego powodu odkładać się tam może dość duża ilość ciepła. Zaśniedziałe styki to dobry trop. O ile np. silniki nie mają ze sobą problemu. Dobrze jest podać date produkcji auta albo najlepiej VIN, żeby uwzględnić ewentualną wersję modułu(ów) komfortu. Też lubią fiksować.
Nex@pl - 1 Lipiec 2012, 22:42
Cytat: |
Nex@pl, jak kiedyś rozbierałeś konsole środkową, poziomą to wiadomo o czym mowa. Kostki elektryczne mogą się grzać tylko z powodu przepływu wysokiej rezystancji miejsca gorącego z tego powodu odkładać się tam może dość duża ilość ciepła. Zaśniedziałe styki to dobry trop. O ile np. silniki nie mają ze sobą problemu. Dobrze jest podać date produkcji auta albo najlepiej VIN, żeby uwzględnić ewentualną wersję modułu(ów) komfortu. Też lubią fiksować. |
Tak, wiem o czym mowa, ale nie uważasz, że zdjęcie od razu pokazuje obrazowo o jakim miejscu mowa?
|
|
|