Elektryka - Problem z kluczykiem i obrotami silnika W202 1995 r.
norbi20zg - 31 Lipiec 2012, 20:14 Temat postu: Problem z kluczykiem i obrotami silnika W202 1995 r. Witam serdecznie może któryś z użytkowników miał podobny problem do mojego i będzie w stanie mi pomóc w dwóch sprawach. W202 1995r. 2.0 Pb 136 km
Sprawa pierwsza przestał działać mi kluczyć scyzoryk w moim W202 1995 r. elektromechanik stwierdził że nie ma sensu rozbierać pilota tylko przydał by się nowy. Nowego to ja nie zamierzam kupować i tutaj moje pytanie. Znajomy który prowadzi auto złom ma do sprzedania w cenie 30 zł sprawny kluczyk scyzoryk do W202. Czy jeżeli go kupię przełożę grot i zaprogramuję kluczyk z moim mercedesem czy taka operacja się powiedzie?
Sprawa druga temat nie równa praca silnika. To może na początku objawy. Odpalam zimny motor obroty delikatnie skaczą i czuć szarpnięcia na kabinę. Po chwili jeżdzenia gdy temperatura przkroczy 80 C praca silnika staje się coraz bardziej uciążliwa. Obroty coraz mocniej falują a szarpnięcia na kabinę są coraz mocniejsze. I tak ze wzrostem temperatury jest coraz gorzej. Rady mechaników co wymienić
- kable zapłonowe NGK
- świece zapłonowe NGK
- czyszczenie przepustnicy
- czyszczenie silniczka krokowego
- wymiana wszystkich filtrów łącznie z olejem na mobil 1 półsynt.
- wstawiony katalizator firmy Bosal dobrany do pojemności
- diagnostyka komputerowa Bosch-KTS nie wykazała żadnych błędów
- czujnik temp
I tak kółko się zamyka jeszcze podjadę w tygodniu zmierzyć ciśnienie jakie ma na cylindrach i ewentualnie cewki. Znajomy mechanika mówił żeby jeszcze raz świece wymienić ponieważ przez wcześniejszy brak katalizatora nowe mogły dostać po tyłku?
Jeżeli ktoś miał podobny problem to bardzo proszę o pomoc ponieważ zastanawiam się już nad kupnem drugiego motoru lub ewentualnie ściągnięcie głowicy. Przez nie równą pracę silnika już lekko nadpaliłem sprzęgło i podejrzewam że zaraz się spali całkowicie..
g4jo5 - 31 Lipiec 2012, 23:02
Kluczyk można kupić jedynie w ASO.
Co do drugiej kwestii, to zacząłbym jeszcze raz od podstawowych rzeczy. Skoro kable i świece masz nowe, to sprawdź jeszcze cewki. No chyba że kable masz pozamieniane i nie pali na wszystkie gary.
Ja na początku posiadania swojego też miałem problemy z obrotami, ale wymiana świec, porządne czyszczenie przepustnicy pomogły. Nie mam katalizatora i nie mam problemów ze świecami.
|
|
|