Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Poważny problem ze wkęcaniem sie na obroty
maromer - 2 Maj 2007, 18:09 Temat postu: Poważny problem ze wkęcaniem sie na obroty witam wszystkich
od pewnego czasu mam dosć spory problem ze swoją , Problem polega na tym, że jak autko się porządnie rozgrzeje(np jak stoję w korku albo bardzo duzo jeżdze) to zaczyna tak całe autko "wibrować" na wolnych obrotach no i właśnie wtdy wkręca się tylko do 4 góra 5 tyś i dalej juz nie ma siły. Byłem już u tego co mi gaz montował i tak wymienił:
parownik
całą centralkę
silnik krokowy
wiązkę i przelącznik, wszystko na nowe.
W sumie do dnia dzisiejszego było good ale dzisiaj sporo jezdziłem trochę w korkach i problem powrócił. Pan od gazu już rozkłada ręce nie wie co ma wymienić. kiedys wszystko było dobrze.......
pozdrawiam
Camel- - 2 Maj 2007, 18:52
Na benzynie i gazie jest to samo?
Jak dasz mu w palnik, to sie zaczyna mocniej grzać?
maromer - 2 Maj 2007, 23:08
na benzynie jest dobrze ten objaw występuje tylko na gazie, a samochód nie grzeje sie temperatura jest ok. Własnie teraz pojawił sie nowy problem otóż na gazie i na benzynie obroty się podniosły znacznie tzn mają ok 1500-1900 już nie wiem czym to jest spowodowane?? jest jakiś układ czy cus co jest odpowiedzialne za te obroty??
Pozdrawiam
Camel- - 3 Maj 2007, 10:37
Może od tego gazu komputer nałapał błędów...
Za wolne obroty jest odpowiedzialny (jak się okazało) silnik krokowy gdzieś przy przepustnicy.
Anonymous - 3 Maj 2007, 12:19 Temat postu: Gaz Witam
Jestem posiadaczem W202 C180 94r LPG , poprzednio jeździłem hyundaiem pony też na LPG, miałem podobny problem na wolnych obrotach że jak był ciepły to falował na woolnych obrotach problem ten w obu przypadkach rozwiązałem przez przyśpieszenie zapłonu. Orginalnie tym steruje sterownik silnika i reguluje kontem wyprzedzenia zapłonu i dlatego jak jest zimny ma dobry kont wyprzedzenia do gazu a po rozgżaniu kont wyprzedenia malej i silnik się dusi i nie pracuje równo. W hyunaju jest prosty aparat zapłonowy więc nie było problemów z jego przyśpieszeniem po tym zabiegu auto zmieniło się nie dopoznania paloiło mniej i było bardziej zrywne. W Mercedesie był problem bo mimo że gazownik wiedział że trzeba przestawić zapłon to nie chciał w to się bawić bo bał się ingerować w sterownik silnika.
I tak jeździłem przez dwa lata palił 18-20l !!! na 100Km a praca silnika dno !!!. Aż tu nagle padł mi sterownik PMS Simens gówno za 2000zł, konkretnie nie było iskry pozatym chodzi, czytałem na forum że to jest normalne i nie chciałem ryzykować z kupnem drugiego więc zamontowałem sterownik silnika z fiata tempry do którego podłączyłem sam zapłon a czujnik położenia wału zamontowałem do uchwytów przy alternatorze z możliwością przeduwania czujnika względem koła od wału i tym sposobem silniczek pracuje gładko pali po mieście 12l a wolne obroty trzyma jak ta lala A i jeszcze chciałem dodać że koszty części na allegro wyniosły mnuie 80zł z przesyłką plus teraz dokupiłem sobie wtyczke żeby estetycznie wyglądało
maromer - 3 Maj 2007, 21:40
witam wszystkich
Panowie problem z moją polega na tym, że jak autko się porządnie rozgrzeje(np jak stoję w korku albo bardzo duzo jeżdze) to zaczyna tak całe autko "wibrować" na wolnych obrotach no i właśnie wtdy wkręca się tylko do 4 góra 5 tyś i dalej juz nie ma siły.
Dzisiaj przez przypadek dolałem płynu do chłodnicy ok 0.7 litra(niedawno jak mi zmieniał parownik to sporo płynu rozlało się i z tąd ten brak). I tak jezdziłem dzisiaj cały dzień i byłem nad wodą nagrzał sie bardzo mocno no i jak narazie wszystko jest ok. I teraz pytanie czy za mały stan płynu w chłodnicy mógł mieć wpływ na te obroty oczywiście na gazie?
Pozdrawiam
waldek500 - 7 Maj 2007, 22:41
mogł. jak reduktor był zapowietrzony to tak bedzie.
|
|
|