To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Pomoc w zakupie auta (porady) - Naszło mnie na W203

perzu126 - 24 Luty 2013, 18:18

tomi382 napisał/a:
- jak długo jeździ w rodzinie czy u dziewczyny taki egzemplarz [2.2CDI?]

Aha i jest juz ponad 3lata. Model 200cdi, czyli silnik 2,2 o mocy 120KM

Dżony - 25 Luty 2013, 18:17

Czyli jednak jakość niektórych podzespołów jest niższa niż w W202, choć dużo zależy od sposobu eksploatacji.
atQ - 25 Luty 2013, 18:50

Dżony napisał/a:
potrolowałem ich, że chcę kupić prestiżowego W203 za 15 000zł


Ja właśnie będąc u mechanika dostałem od gościa propozycje cenową 12tys. za 2.2CDI 2002r. gość mówi, że dostał auto w rozliczeniu jutro sobie go obejrzę bo aż mnie ciekawość zżera co tam do roboty jest !

perzu126 - 25 Luty 2013, 18:50

Dżony, 350tys na jednym komplecie amortyzatorów, to chyba głupoty piszesz.... Musiał ktos je kiedys wymieniać już. Co do jakości komponentów to ktos tu kiedys pisał o oryginalnych amortyzatorach do w202, tzw jednorurowych i padały właśnie przebiegi rzędu 200tys km
Dżony - 25 Luty 2013, 18:56

200 000 km(a nawet 202 000 km) to on już u mnie zrobił, przeglądzik tydzień temu, skuteczność 67% :mrgreen:
Zresztą to jakiś wyczyn? u znajomego który ma szkołę jazdy w 207 amortyzatory wymagały wymiany dopiero po 280-320 000km a to mały i tani samochodzik z tanimi częściami, jak w W203 po takim przebiegu to sorry ale to żenada albo ma znacznie więcej.
Co do W203 to najstarsze egzemplarze mają 13 lat więc cena poniżej 20 000zł powinna być normą za auta 10+, sorry ale to nie żaden samochód dla elit tylko zwykły sedan który sprzedaje się lepiej niż Mondeo czy tam Laguna.
aTQ pewnie ex-taksa, za 3 k euro to można nawet 10 letnie W211 z przebiegiem 600-800 tys. km kupić, tyle, że IMO to bez sensu, przebieg jest jednak główną przyczyną zużycia podzespołów.

perzu126 - 25 Luty 2013, 19:13

Dżony napisał/a:
Zresztą to jakiś wyczyn? u znajomego który ma szkołę jazdy w 207 amortyzatory wymagały wymiany dopiero po 280-320 000km a to mały i tani samochodzik z tanimi częściami, jak w W203 po takim przebiegu to sorry ale to żenada albo ma znacznie więcej.

No zdarza się, podobnie jak zdarza się że jakaś Panda robi 400tys km, gdzie w Mercedesie norma jest 500tys km

Dżony - 25 Luty 2013, 19:17

No jak samochód kosztujący jako nowy 3-4 razy tyle ma podobną wytrzymałość to to jest kpina.
Nie jakaś tylko flota 5 aut robiących za eLki po drogach Polski B.

perzu126 - 25 Luty 2013, 19:39

Ale ja o Pandach pisałem, że sie zdarza, podobnie jak zdarzają sie w203 poliftowe na taxi w niemczech co maja nalatane po 700tys km a w okularach norma to niemal milion km. Więc jakość mimo wszystko jakaś jest. Mamy w pracy firmową Pandę- 2007, prawie 100tys km. Może i silnik wytrzyma 300tys km, ale co z tego jak plastiki w środku trzeszczą gorzej niż w moim po 400tys km. Generalnie nie ma porównania do komfortu i jakości w203, które ma przekroczone 200tys km. Tu po prostu wsiadasz jak do nowego auta, nawet charakterystyczny zapach Mercedesa jeszcze unosi wewnątrz
Dżony - 25 Luty 2013, 20:20

No za to się płaci, jakby Mercedesy starzały się tak jak VW, Peugeoty, Fiaty czy inne Toyoty to nikt by ich nie kupował.
A tak np. C5 jest tanie i komfortowe ale wewnątrz zużywa się 3 razy szybciej.

Greg_G - 25 Luty 2013, 22:36

Dżony napisał/a:
200 000 km(a nawet 202 000 km) to on już u mnie zrobił, przeglądzik tydzień temu, skuteczność 67% :mrgreen:
Zresztą to jakiś wyczyn? u znajomego który ma szkołę jazdy w 207 amortyzatory wymagały wymiany dopiero po 280-320 000km a to mały i tani samochodzik z tanimi częściami, jak w W203 po takim przebiegu to sorry ale to żenada albo ma znacznie więcej.

Daj spokój, u mnie od paru lat pokazywały na wyższym poziomie, 2 tygodnie temu, 79%, oryginały 15letnie, H1, kupiłem nowe B4, założyłem, różnica kolosalna. Stare nie ciekły, nie stukały, ale z nowymi nie ma porównania, także tą skuteczność to zachowaj dla siebie, fakt faktem, że wytrzymują, i 'są' na aucie, nie oznacza, trzymają parametry tak jak powinny.
Mojemu Ojcu w nowym aucie (seat) amorki wytrzymały jakieś 12-13 lat, ~150tyś km.
W przypadku W203 po 200tyś to dobry wynik. Przypominam, że po mieście, 50km/h to można i jeździć 300tyś aż amory zaczną stukać - zapraszam na trasę, większa prędkość, otwarta przestrzeń, zobaczymy na którym zakręcie auto wyleci... i czy ktoś odważy się jechać więcej niż 80km/h z 'takimi amorkami'.

Dżony - 26 Luty 2013, 07:49

U mnie 90% przebiegów to trasa :mrgreen: odpukać żyje a i po torze Kielce nim jeździłem jak już pisałem, mam mocno zglebionego i dlatego może mniej się zużywają bo średnio to zawieszenie wybiera nierówności, tyle, że cicho.
koper666 - 26 Luty 2013, 18:40

http://otomoto.pl/mercede...-C27941342.html
Adaśko - 26 Luty 2013, 19:43

koper666 napisał/a:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-200-kompressor-org-102tys-lift-C27941342.html
Generalnie golas jak na 203-kę, mało zdjęć wnętrza, lewa strona jakby w szachownicę, ale to może być złudzenie. Podgrzewana szyba to jest dobre w tych ogłoszeniach :mrgreen: . Za taką cenę to dokupiłby oryginalny kapsel na tylne lewe koło.
jjankiello - 26 Luty 2013, 20:37

Dżony napisał/a:
potrolowałem ich, że chcę kupić prestiżowego W203 za 15 000zł

No i dałeś im powód do śmiechu oraz cytowania obu for, gdzie trollowałeś... :lol:

andref - 26 Luty 2013, 21:06

koper666 napisał/a:
http://otomoto.pl/mercede...-C27941342.html

Nie ma skory, skrzynia manualna, nie ma >190KM.
Ogolnie to nie ma w czym wybierac: http://allegro.pl/c-klasa...%C5%BC%C2%A0%3E



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group