Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - SWAP 1.8 na 2.3 wolnossace. Da sie?
Młody - 15 Wrzesień 2013, 14:57
Camel-, P&P M111 i tu i tu żadnych zmian cały osprzęt mam od 1,8 poza alternatorem bo mi padł i wsadziłem 150A od w220 tylko dla tego że mam sprzęt i 115A nie doładowywała ale od 1.8 do 2.3 tez pasi
Camel- - 15 Wrzesień 2013, 14:59
Młody, to wieeem.
Ale chodzi mi o jazdę. Czy warto się w to babrać w ogóle.
Młody - 15 Wrzesień 2013, 15:02
Camel-, moim zdaniem warto bo róznica w mocy jest znaczna a koszta są na prawdę znikome
tom1245 - 15 Wrzesień 2013, 15:02
Camel- a jak myslisz czemu adikis nie zrobil swapa tylko wymieniał cała S202
Młody - 15 Wrzesień 2013, 15:04
tom1245, ze wzgędu na wiązke elektryke itp wychodzi dużo taniej jeśli nie posiadasz gratów i znacznie tatwiej ja mam o tyle dobrze ze w209 służy mi jako dawca
tom1245 - 15 Wrzesień 2013, 15:13
Młody adikis nie mial gratów zeby to zrobic? watpie
Młody - 15 Wrzesień 2013, 15:22
tom1245, Dla czemu Adikis tak zrobił nie mam pojęcia zapytaj jego
TraczU - 15 Wrzesień 2013, 15:31
Młody, bo m112 nie pasuje w nadwozie z m111 tak jak mówi TOM, zresztą sam się przekonasz szukał bym raczej silnika r6
Camel- - 15 Wrzesień 2013, 15:42
tom1245 napisał/a: | Camel- a jak myslisz czemu adikis nie zrobil swapa tylko wymieniał cała S202 |
Nie po to przesuwali przekładnie kierownicza i zmieniali drążek kierowniczy, wózek silnika, żeby mógł sobie jakiś agent z forum M112 wstawić :p
Młody - 15 Wrzesień 2013, 15:55
Camel-, to ja wam pokaże że jakiś agent z forum to zrobi choć nie mowie że o 3.2 r6 nie myślałem
tom1245 - 15 Wrzesień 2013, 16:05
Młody fleksem i migomatem wszystko się da
Camel- - 15 Wrzesień 2013, 19:11
Młody, ja oczywiście trzymam kciuki
duczez - 6 Maj 2014, 00:02
Dobra, czytam, czytam, szukam i nie ma sprecyzowanej odpowiedzi dla mnie. Mam c180 FL i chciałbym 2.3 włożyć. Czy silnik może być sprzed liftu, czy musi być FL? A co z kompressorem? Dużo zabawy z przekładką c180 FL na c230 Kompressor? Co musiałbym kupić z silnikiem żeby zrobić 2.3 kompressor? I czy miałby znaczenie rocznik silnika? Mógłby być ostatecznie 2.0 kompressor. Kluczyk oczywiście rybka.Z góry dziękuję za odpowiedź
reptaill - 6 Maj 2014, 18:25
duczez, zapomnij o kompresorze no chyba że masz na swap-a min. 4tyś zł albo dawce czyli części za free.
W tym poście jest mowa o swap-ie 1.8 na 2.3 ale wolnossące 150KM
Camel- - 6 Maj 2014, 23:01
duczez, jak nie masz automatu, to może być na skrzyni, wale i przekładni z C180.
Słupek wstawiasz z kompressorem, do tego sterownik silnika z wiązką bo musi obsługiwać kompresor.
Sterownik silnika musi być sparowany ze stacyjką i blokadą kierownicy, więc albo przekładasz komplet, albo robisz z dwóch sterowników silnika jeden.
Oprócz słupka przyda się trochę osprzetu, m. in. listwa wtryskowa, świece, alternator z łapą, kompresor, kółka, nowy pasek i kolektor wydechowy jeśli masz kolektor sprzed zmian.
|
|
|