To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - SWAP 1.8 na 2.3 wolnossace. Da sie?

MICHAL200 - 16 Sierpień 2015, 10:12

celedrin, sprzedaj i kup cos innego ;)
celedrin - 16 Sierpień 2015, 12:41

chodzi o to ze mam wszystko w bardzo dobrym stanie jak podwozie itp i wydaje mi sie ze ciezko bedzie znalesc cos podobnego, do tego automat i wyposazenie mi odpowiadaja
MICHAL200 - 16 Sierpień 2015, 12:43

Swap ok, ale jedyna osoba, ktorej zlecilbym takie zadanie to Adikis, chociaz spalbym spokojnie ;)
celedrin - 16 Sierpień 2015, 16:47

no dobra ale na benzyne tez jest opcja?
soromoto - 16 Sierpień 2015, 19:10

celedrin, jak chodzi o swapy to w szczecinku jest osoba którą moge Ci śmiało polecić.
Ma na koncie już setki wykonanych SWAPów , zmiany z benzyny na diesele i odwrotnie.
Kilka z jego ciekawszych projektów to na przykład W140 320 CDI , 190E 3.6 AMG , W210 polift z silnikiem 2.9 Turbodiesel i skrzynią 6-biegową, G-klasa oryginalnie z silnikiem 2.3 benzyna zeSWAPowana na 2.9 Turbodiesel z 6-biegowym manualem. Możnaby tak wymieniać i wymieniać. Generalnie gość robi to z pasją i SWAPY to w zasadzie jego specjalizacja. Gdybyś chciał namiar to odezwij sie do mnie na PW
pozdr

asasyn18 - 16 Sierpień 2015, 20:32

celedrin, a powiedz co tam się dzieje z twoim 2.2d ?
Swap zawsze jest opcją, co prawda nie jest tani i może lepiej było by usprawnić to co masz.

Muciek - 16 Sierpień 2015, 20:47

asasyn18, ja Ci powiem - brak mocy pewnie :D
perzu126 - 17 Sierpień 2015, 09:06

Brak mocy,czy kwiatki z pompą wyszły?
Generalnie takie SWAPy są w pełni możliwe. Ale najtaniej wychodzi przekładka na diesla, bo masz diesla. Do benzyny musisz przerobić cały układ zasilania w pierwszej kolejności.

[ Dodano: 17 Sierpień 2015, 09:10 ]
W ogóle jeśli chcesz to komuś zlecić to weź pod uwagę ogromne koszty robocizny. Dla mnie temat trochę bez sensu, bo napewno nie robisz tego z pasji, żeby z auta zrobić mega rodzyna.

celedrin - 17 Sierpień 2015, 17:37

generalnie wyszly kwiatki z pompą, niby wszystko gralo, gdy nagle wracajac z trasy zapaliła mi sie kontrolka epc i zaczal niesamowicie dymić. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko juz grało. nastepnie nic sie nie działo dopoki nie wymieniłem termostatu - niestety w owy dzien bylem bardzo rozkojarzony i wlalem przez przypadek okolo 3l benzyny 98, po skonsultowaniu ze znajomymi dolałem do tego 40l ropy i było cacy, po kilku kilometrach aż sie nagrzał do temp ponad 80 stopni(dodam że nie miał takiej temperatury odkad go miałem - uszkodzony termostat) 2 razy sie nagle wylaczyl silnik z bledem EPC, i znowu było dobrze. dzisiaj rano jeszcze go normalnie uruchomilem wszystko gralo, wracajac z pracy troche go rozgrzalem i tez było ok, dopoki go nie uruchomilem 20 minut po przyjezdzie - najpierw 2 razy sie uruchomił na chwile, sam przygazował i zgasł, za 3 razem wszystko normalnie, przejechalem 20km i znowu po godzinie probowalem uruchomic - znowu dopiero za 3-4 razem sie normalnie uruchomił. więc poprostu szukam wyjscia awaryjnego W RAZIE CZEGO, nie mówie ze odrazu to zrobie, tylko lubie mieć pare wyjść z kazdej sytuacji. a co do mercedesa którego kupiłem, nawet jak sie okaże że wtopiłem 2-3 tysiace zlotych to przynajmniej znalazłem auto ktorym bede przez jakis czas jezdzil - kupie nastepnego w202:) bo mi i żonie mega przypasował- to tak żeby nie było ze kupil i wielce narzeka na lucasa ^^
magicwojtek - 17 Sierpień 2015, 18:03

Celedrin, a może jedź uszczelnić pompę? niedaleko trójmiasta jest dobry pompiarz (o szczególy pytaj Wiskontiego)
perzu126 - 17 Sierpień 2015, 18:53

Jak bys poszukał w necie to znalazłbyś coś o czujniku temperatury w pompie. Niektórzy odcinają kabel i auto hula
celedrin - 18 Sierpień 2015, 20:48

juz nie ogarniam tego auta, dzisiaj bez zadnych problemow i uruchamianie na cieplym silniku tez bez problemowo, dzisiaj trasa 100km rowniez wszystko grało :P po tym baku zmienie filtr paliwa znowu, moze to od tych 3 litrow benzy co wlalem przypadkowo. Gubie sie juz z tym wszystkim, chyba na kompa trzeba bedzie podjechać :)
perzu126 - 19 Sierpień 2015, 15:28

Nie ma większego sensu na kompa jechać bo w naszych niewiele pokaże. Jak juz to tylko na SD, KTÓRE NAPEWNO POKAŻE JAKIŚ BŁĄD. Jednak nic z niego nie będzie wynikać. Tankowałeś do pełna przed wyjazdem? I co z tym paliwem?
celedrin - 19 Sierpień 2015, 15:33

zatankowane mialem na 3/4, No wlalem przypadkowow 3l benzyny 98 i dolalem do tego ponad 30litrow ropy. a moze wtryski powinienem sprawdzic?
magicwojtek - 19 Sierpień 2015, 16:40

3 l benzyny nie powinno stanowiść problemu dla starszych silników. Ba nawet w zimę polecają niektózy że do iluś tam litrów ropy dolać trochę benzyny :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group