To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zrób To Sam - Zapowietrzony układ paliwowy w 250TD - step by step

Javoreczek - 4 Marzec 2015, 17:57

Johny992 napisał/a:
jesli pompa to urzadzenie czysto mechaniczne to jaka funkcje pelni 5 przewodow wychodzacych z niej? tylko do zwiekszania obrotow?


2 do cewki nastawnika, 3 do cewek czujnika położenia listwy

Johny992 napisał/a:
Czy mozliwe ze cos sie stało z komputerem, sterownikiem silnika? Bo juz nie wiem czy wyciagac pompe czy kupowac drugiego kompa.


Porządna diagnostyka z podglądem parametrów rzeczywistych, a nie tylko kasowanie błędów.

Albo wymieniaj po kolei, w końcu trafisz :mrgreen:

Johny992 - 12 Marzec 2015, 23:15

Dzis mialem chwile zeby sie wziac za tego merca odkrecilem wszystkie sekcje i tam bylo wszystko ok. wymienilem od razu oringi i po skreceniu zabralem sie za odpowietrzanie i ku mojemu zdziwieniu zaczela leciec ropa i jak juz leciala z wszystkich sekcji to przykrecilem przewody i odpalił ale.... wskoczyl od razu na max obroty i kleby bialo niebieskiego dymu jakby mial zaraz odleciec wiec szybko zgasilem i po chwili od przekrecenia kluczyka zgasł, odpalilem go jeszcze z 5 razy ale za kazdym to samo, co mu odbilo? ma ktos jakis pomysł?
diablos29 - 15 Marzec 2017, 11:58

mlody21989 napisał/a:
a czasem poniżej połowy zbiornika paliwa nie masz?

U mnie tak jest ze jak poziom paliwa zejdzie ponizej połowy to sie zapowietrzy po kilkugodzinnym postoju. Oznacza to jakis konkretny element do naprawy?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group