Zrób To Sam - Zapowietrzony układ paliwowy w 250TD - step by step
Javoreczek - 4 Marzec 2015, 17:57
Johny992 napisał/a: | jesli pompa to urzadzenie czysto mechaniczne to jaka funkcje pelni 5 przewodow wychodzacych z niej? tylko do zwiekszania obrotow? |
2 do cewki nastawnika, 3 do cewek czujnika położenia listwy
Johny992 napisał/a: | Czy mozliwe ze cos sie stało z komputerem, sterownikiem silnika? Bo juz nie wiem czy wyciagac pompe czy kupowac drugiego kompa. |
Porządna diagnostyka z podglądem parametrów rzeczywistych, a nie tylko kasowanie błędów.
Albo wymieniaj po kolei, w końcu trafisz
Johny992 - 12 Marzec 2015, 23:15
Dzis mialem chwile zeby sie wziac za tego merca odkrecilem wszystkie sekcje i tam bylo wszystko ok. wymienilem od razu oringi i po skreceniu zabralem sie za odpowietrzanie i ku mojemu zdziwieniu zaczela leciec ropa i jak juz leciala z wszystkich sekcji to przykrecilem przewody i odpalił ale.... wskoczyl od razu na max obroty i kleby bialo niebieskiego dymu jakby mial zaraz odleciec wiec szybko zgasilem i po chwili od przekrecenia kluczyka zgasł, odpalilem go jeszcze z 5 razy ale za kazdym to samo, co mu odbilo? ma ktos jakis pomysł?
diablos29 - 15 Marzec 2017, 11:58
mlody21989 napisał/a: | a czasem poniżej połowy zbiornika paliwa nie masz? |
U mnie tak jest ze jak poziom paliwa zejdzie ponizej połowy to sie zapowietrzy po kilkugodzinnym postoju. Oznacza to jakis konkretny element do naprawy?
|
|
|