To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Mercedes W210 (okularnica) - Wtryski

krzemo - 7 Czerwiec 2007, 20:27
Temat postu: Wtryski
Ello,
Dowiedziałem się jeszcze na domiar złego że mam 5 wtrysków od W211 320 CDI i jeden od Sprintera :) Wulgaryzmów staram sie ostatni nie używać ale czysci mnie jak sie dowiaduje takich rzeczy - no co za gnój używał tego auta.
Ktoś może wiec cos na temat wtrysków? Jakie różnice między w210 a W211 występują?
Jakie konsekwencje ich używania mogą byc?
Pozdrawiam,
Krzemo

jjankiello - 8 Czerwiec 2007, 12:11

krzemo napisał/a:
Ktoś może wiec cos na temat wtrysków? Jakie różnice między w210 a W211 występują?
Jakie konsekwencje ich używania mogą byc?

Do niektórych silników CDI występuje katalogowo, aż sześć rodzajów wtrysków, zależnie od wersji mocowej...
Objawy zamontowania niewłaściwych wtrysków pasują do Twoich narzekań z sąsiedniego wątku - mniejsza moc i wyższe spalanie.

topol - 25 Czerwiec 2007, 00:35

Z tego co mi wiadomo to one są słabo zamienne....
Lepiej poszukaj i załóż właściwe wtryski, tylko wolę nie myśleć ile to Cię będzie kosztowało :-(

krzemo - 25 Czerwiec 2007, 09:28

Topol,
Skad wiesz ze sa słabo zamienione?
Z miłą chęcią wydam te 2000 na regenerowane wtryski o ile bede mial pewność że spalanie spadnie. W sumie to juz sam nie wiem czy sie czepiam czy faktycznie jest cos nie tak. Wychodzi mi spalanie po miescie - naprawde w samych korkach mam przyjemność jezdzic z klima ok 13-14l/100km. Teraz zatankowalem pod korek i badam ale zuzycie tez pokazuje ok 13 litrów. Auto nie kopci a ta mułowatość o ktorej pisalem chyba mi sie wydaje. Przez weekend troche pojezdzilem i w sumie nie bylo auta ktore mnie gruchało.
Pozdrawiam,
Krzemo

jjankiello - 26 Czerwiec 2007, 16:55

krzemo, podjedź do ASO, niech Ci podadzą wszystkie typy wtrysków do CDI (jest 6) i porównaj z tymi, które Ty powinieneś mieć i jakie masz faktycznie zamontowane :idea:
topol - 28 Czerwiec 2007, 01:04

krzemo napisał/a:
Topol,
Skad wiesz ze sa słabo zamienione?
Z miłą chęcią wydam te 2000 na regenerowane wtryski o ile bede mial pewność że spalanie spadnie. W sumie to juz sam nie wiem czy sie czepiam czy faktycznie jest cos nie tak. Wychodzi mi spalanie po miescie - naprawde w samych korkach mam przyjemność jezdzic z klima ok 13-14l/100km. Teraz zatankowalem pod korek i badam ale zuzycie tez pokazuje ok 13 litrów. Auto nie kopci a ta mułowatość o ktorej pisalem chyba mi sie wydaje. Przez weekend troche pojezdzilem i w sumie nie bylo auta ktore mnie gruchało.
Pozdrawiam,
Krzemo


Znajomy miał 320CDI i padły mu 4 wtryski (nasz wspaniały ON) kupił okazyjnie ale okazało się potem, że były od 211 i są niezamienne....
Teraz ma 300SDL...

krzemo - 28 Czerwiec 2007, 16:27

Ello,
Co znaczy niezamienne?? Auto mu nie odpalao czy o co chodzi?
Pozdrawiam
Krzemo

topol - 29 Czerwiec 2007, 02:17

krzemo napisał/a:
Ello,
Co znaczy niezamienne?? Auto mu nie odpalao czy o co chodzi?
Pozdrawiam
Krzemo

Szczerze mówiąc to nie pamiętam już dokłanie...

Anonymous - 7 Lipiec 2007, 00:06
Temat postu: wtryski
roznia sie wiec ja polecam dobierac katalogowo
moga miec inne cisnienie rozpylania , inna dlugosc
komory spalania 211 i 210 sa rozne wiec i wtryski sa zmodyfikowane

Macias27td - 8 Lipiec 2007, 02:01

witam wtryski mogą się różnić czasami otwarcia (ciśnienie) i stożkami mgły paliwowej.
ma to wpływ na spalanie,moc i zużycie podzespołów silnika.
jeśli odpowiednio zgramy prace wtrysków i pompy (pompowtryskiwacze) możemy uzyskać równomierną prace, i całkiem bezpiecznie wksploatować silniki,które mają durze rezerwy wytrzymałościowe.
pozdrawiam.

caytol - 10 Lipiec 2007, 15:44

Witam na tym watk wlasnie mam pytanie czym objawia sie to ze siadaja wtryski czy samochod wtedy kopci czy wiecej pali ne ma sily czy zle poprostuodpala ???? bo trudno jest wywnioskowac jaki powd jest siadania wtryskow czy paliwo jednorazowo kupione okazyjnie mozne rozwalc wtryskiwacze????? sa az takie slabe z tych mercedesach???
intel386 - 30 Październik 2007, 18:34

U mnie padł wtrysk na drugim garze. Jak przyspieszałem na autostradzie na czwórce za mną słała się zasłona dymna. Poza tym silnik miał większe wibracje. Dobry wtrysk rozpyla paliwo w mgiełkę przy 12MPa, mój nie miał wybuchu - po prostu lał paliwo kroplami. Obecnie po wymianie auto nie kurzy już przy przyśpieszaniu, slinik mniej wibruje.

Oznaką padania wtrysku jest zwykle padnięcie świecy żarowej na danym garze. Mi się tak stało... Druga świeca mi padła.

uve - 30 Październik 2007, 19:32

intel386, ale piszesz o zwykłym dieslu czy o CDI?
carlos - 30 Październik 2007, 20:09

uve, sądząc po wyrażeniach "mi" "obecnie" itp chodzi zapewne o autko z podpisu czyli zwykły diesel :P
intel386 - 30 Październik 2007, 22:08

Oczywiście piszę o wtrysku w klasycznym dieslu (jako miłośnik silników nie-elektronicznych), czyli moim 75 konnym żółwiu. Pytanie było ogólne... :) Może ktoś z CDI napisze czy jest różnica...?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group