To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Ukręcony odpowietrznik w zacisku

godaC - 25 Marzec 2014, 21:41

Dobrym sposobem jest przed odkreceniem odpowietrznika uderzyć go młotkiem by sie ruszył , a co do wykręcania super sprawą nie tylko do odpowietrzników są lewe wiertła .
Choć nie są tanie .

marcinns1991 - 25 Marzec 2014, 21:42

Młody macie u siebie jakieś wykretaki w sklepie w dobrej cenie to bym jutro wpadł;-)
godaC - 25 Marzec 2014, 21:46

Z wykrętakami jest pewien problem maja zbyt duży stożek i gdy śruba nie chce się ruszyć to ją rozgniatają i uniemożliwiają wykręcenie. Ale nie mówię że nie są pomocą.
marcinns1991 - 25 Marzec 2014, 21:57

Myślałem o nawierceniu i nabiciu torxa ale czy się uda to nie wiem z drugiej strony to nie śruba 12 żeby az tak trzymała
godaC - 25 Marzec 2014, 22:28

marcinns1991 napisał/a:
Myślałem o nawierceniu i nabiciu torxa ale czy się uda to nie wiem z drugiej strony to nie śruba 12 żeby az tak trzymała

ale jak się zacisła :evil:

mlody21989 - 26 Marzec 2014, 00:35

marcinns1991, są jakieś ;) tańsze i lepsze od 30 zeta chyba w zwyż
marcinns1991 - 28 Marzec 2014, 01:03

No i tak pozostałe 3 odpowietrzniki odkreciły się bez problemu a tego jednego nie wykrece bo nabilem torxa który się ulamal i został w odpowietrzniku nawet rozwiercic będzie problem, w dodatku z tylu na trojniku gdzie przewód rozchodzi się na 2 koła tylne pocie się łączenie 2 Miedzianych rurek, myślałem rozkręcić to i skręcić w nadzieji że przestanie się pocic ale boję się że. Ukrece mocowanie, to jest miedziana rurka że stalowym okuciem która łączy się z masieznym trojnikiem widać że ten układ był robiony bo obok idą stare pprzewody, dobrze że zostawili zapas rurki, myślę że utna okucia i wstawia nowe i po problemie tylko nie wiem czy w moim mieście ktoś robi takie skretki do przewodów hamulcowych

[ Dodano: 28 Marzec 2014, 00:12 ]
http://abload.de/image.php?img=dsc_0014n3kkn.jpg takie coś mam i poci się to wyjście z prawej nie na gwincie ale wyjściu tej miedzianej rurki z okucia, pytanie jaki koszt okucia tego bo to jedyny wyciek wcześniej aż do pompy idzie rurka bez łączenia

To mokre to nie wyciek tylko psiknalem wd, to pocenie chyba mam od zakupu tzn 2 lata i płynu nie ubywa, jak mocno wcisnalem pedal to pojawiła się mała lezka płynu

wiskontii - 28 Marzec 2014, 09:57

marcinns1991, W takim przypadku zrobiłem tak oczkowy klucz przeciąłem tak aby wszedł na rur kie psikałem odrdzewiaczem poczekałem i szło tylko cierpliwość bo inaczej pospiech lub płaskim kluczem kończy się na wymianie wszystkiego :!:
asasyn18 - 28 Marzec 2014, 13:31

Ja używam takiego klucza kpiłem go (innej firmy) kilka lat temu i do dzisiaj mi służy. Co do zrobienie klucza z oczkowego to też można tylko najlepiej było by aby taki klucz był 6-cio kątny, bo 12 kątny klucz to może się obrócić i później to już ciężko jest odkręcić.
marcinns1991 - 28 Marzec 2014, 18:46

Przewody hamulcowe mają prawy czy lewy gwint? Stwierdziłem że nie będę się bawił tym zaciskiem bo i tak muszę do mechanika z tymtrojnikiem jechać to. powiem zeby płyn wymienili przy okazji i mają frezarki to z odpowietrznikiem też dadzą radę
asasyn18 - 28 Marzec 2014, 19:06

marcinns1991, prawy :P
marcinns1991 - 28 Marzec 2014, 20:47

czyli odkręcam normalnie w lewo ? wiem głupie pytanie ale wolałem zapytać zamiast rwac na siłę nie mając pewnośc czy nie dokrecam :D chociaż teraz stwierdziłęm że zardzewiałą śrubę lepiej najpierw dokręcic a potem dopiero rwać i koniecznie młotkiem puknąć :D użyłem tej metody i 3 odpowietrzniki poszły elegancko


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group