To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - Ubywanie Płynu Chłodniczego + Wyciek w Silniku

asziatko - 10 Luty 2015, 10:23

perzu126, póki co jeżdżę. Olej miałem wymieniany 300 km temu i stan jest taki jak był. Nie mam jak dokładnie sprawdzić bo zawsze stoję pochyło nie na równym po nocy żeby mieć dokładniejszy pomiar.
perzu126 - 10 Luty 2015, 11:33

Jak będziesz miał minimum to zaswieci Ci się kontrolka poziomu oleju. Dla pewności miej tylko litra w bagażniku na dolewke i ciesz się jazdą :wink:
kamil_0793 - 10 Luty 2015, 12:09

asziatko, u mnie też jest takie pocenie jak u Ciebie. Od wymiany do wymiany ubywa może pół litra oleju, a przyznam, że zdarza się dokręcić silnik do czerwonego pola. Nie ma co się tym przejmować :)
wiskontii - 10 Luty 2015, 12:21

kamil_0793, Tak Getki bo wałki przeszkadzają
kamil_0793 - 10 Luty 2015, 13:35

wiskontii, dziękuję, dobrze wiedzieć. Sam chciałem spróbować dokręcić głowicę, a tak to nie chce mi się obecnie bawić w wyjmowanie wałków :)
wiskontii - 10 Luty 2015, 13:40

kamil_0793, Moim zdaniem to nic to nie da Po-prostu uszczelka swoje wysłużyła,ja próbowałem i zmarnowałem czas na Ta robote
perzu126 - 10 Luty 2015, 16:35

wiskontii, chodzi o to, że przednie śruby są słabiej dokręcone od pozostałych. Przynajmniej tak w dieslu jest, ale w dieslach nie cieknie.
wiskontii - 10 Luty 2015, 16:44

perzu126, Wypowiadam się o benzynie Mojej starej Gwiazdeczce
asziatko - 11 Luty 2015, 00:12

kamil_0793, a ile ma Twój MB latek?. Robiłeś coś przy tym, dokręcałeś śruby/szpilki jak koledzy pisali?. Dolewasz olej czy zostawiasz jak jest po ubytku?.wiskontii,

perzu126, jak już się zaświeci kontrolka oleju na minimum to niezbyt dobrze to wróży dla motoru. Zawsze mam w zapasie w bagażniku 1 l oleju tego co jest zalany silnik.

wiskontii, domyślam się że Ty też masz takie pocenie?.

Zapytam jeszcze odnośnie płynu chłodzącego, czym to jest ukierunkowane że w MB temperatura górna silnika jest ustawiona na 80 stopnie C a nie np. na 90 stopni C?.

Przynajmniej ja tak mam zgodnie z tabliczką



. Mając poprzedni samochód Daewoo Lanos temperatura była prawie 90 stopni C.

kamil_0793 - 12 Luty 2015, 14:10

asziatko, mam dokładnie ten sam model i rocznik, co Ty. Nic nie ruszałem, jest fabryka. Oleju też nie dolewam, bo na bagnecie różnicy praktycznie nie widać. Jedyna irytująca rzecz to plama na parkingu w bloku.
asziatko - 13 Luty 2015, 01:09

kamil_0793, czyli temperaturę silnika masz na poziomie nie co powyżej 80 stopni C, tak?.

Uuu a tą plamę na parkingu to skąd masz, właśnie spod tej uszczelki?. Nie masz osłony plastikowej?.

kamil_0793 - 13 Luty 2015, 12:02

Temperatura minimalnie ponad 80 stopni. Plama prawdopodobnie spod uszczelki, osłona jest ale z niej właśnie kapie. Latem zaplanowałem wymontowanie silnika i będę dokładnie wszystko sprawdzał. Więc jeśli Twoje auto nie znaczy terenu, to tym bardziej nie masz się czym przejmować :)
asziatko - 13 Luty 2015, 14:29

Skoro tak to wygląda nie będę na razie tego ruszał. Póki co nic nie kapie i nie ma znaczenia terenu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group