To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - ustawienie kierownicy po wymianie drążka

Codina - 4 Listopad 2014, 13:23
Temat postu: ustawienie kierownicy po wymianie drążka
wymieniłem latem drążek kierowniczy i ustawiełem zbieżność, niestety po wielu próbach ustawienia kierownicy, podczas jazdy na wprost kierownica jest lekko skrecona w prawo, dodatkowo samochód ściąga w lewo, do stacji która mi to ustawiała już nie wrócę bo mieli już mnie dosyć gdy po każdej próbie ustawienia kierownicy samochód pojawiał się ponownie i finalnie stwierdzili, że nie da się ustawić dokładnie na wprost.
mam prośbę czy ktoś zna stację w Warszawie lub najbliższej okolicy która będzie w stanie rozwiązać ten problem i zarówno ustawić zbieżność jak i kierownicę?

Lech1939 - 4 Listopad 2014, 16:30

patałachy żla zrobili ustawienia gdyż nie powinien ściągać /cierpią opony/ w ostateczności zdjąć kiere i przestawić o 1 ząbek w lewo
wiskontii - 4 Listopad 2014, 17:47

Codina, Lepiej się nie będę wypowiadał bo kipie ze złości jak widzę takie niechlujstwo Mechaniorów :evil:
Przemek88 - 5 Listopad 2014, 07:06

Codina, ustawiałem zbieżność i geometrię na Błękitnej. po całym zabiegu kierownica wróciła do prawidłowej pozycji
Codina - 5 Listopad 2014, 08:53

Przemek88, dzięki za pomoc wiem gdzie to jest i prawie mi po drodze z pracy :) podjadę do nich w piątek, czy zakładali blokadę na kierownicę?
SiaraC200 - 3 Grudzień 2014, 08:14

Lech1939, kiedyś próbowałem przestawić kierownice na kole kierowniczym i nic z tego :( pasuje tylko w jednej pozycji :)
Lacky - 3 Grudzień 2014, 11:19

A ja mam takie pytanko: czy jest możliwe, że gdy przekładnia kierownicza będzie podłączona do drążka kierowniczego z przesunięciem o 1 ząbek w prawo czy lewo na elemencie przekładni, to auto będzie znosić w którąś ze stron? U mnie ściąga w prawo. Cały przód mam zrobiony, w sensie drążek, końcówki, sworznie. Przy wymianie drążka odkręcałem z przekładni element łączący ją z drążkiem, ale zaznaczyłem sobie wcześniejsze ustawienie. Jednak po pracach i ustawieniu zbieżności (w 2 warsztatach) auto wciąż ciągnie w prawo, tak jak wcześniej. Może ktoś wcześniej ustawił to nieprawidłowo i takie są teraz objawy?
SiaraC200 - 3 Grudzień 2014, 16:51

Lacky, a kierownicy nie masz krzywo ?? tzn koła prosto a kierownica jak??
Lacky - 3 Grudzień 2014, 23:54

Podczas jazdy kierownica jest w miarę prosto, lecz gdy ją puszczę auto od razu ucieka w prawo.
SiaraC200 - 4 Grudzień 2014, 10:20

Lacky, trochę mi to się dziwne wydaje ponieważ łapę łączącą drążek kierowniczy z przekładnią zakładasz na ową przekładnię tylko w jednej pozycji, wchodzi na frezy ale masz jeszcze śrubę zabezpieczającą która przechodzi przez łapę i wyżłobienie na frezach...
na moje to zbierzność masz coś nie tak

[ Dodano: 4 Grudzień 2014, 10:25 ]
zdjęcie podglądowe
http://zapodaj.net/9893ac3d236c1.jpg.html

[ Dodano: 4 Grudzień 2014, 10:27 ]
a w jakim stanie masz tuleję podpory drążka kierowniczego ??

Lacky - 4 Grudzień 2014, 11:41

Tuleja jest w porządku. Hmm no po prostu myślałem, że może być taka możliwość iż przestawiona jest ta łapa i ona wszystko pierdzieli. Na zbieżności byłem 2 razy, za każdym w innym warsztacie. Tylko w 2 powiedzieli mi, że musiałbym powiększyć otwory śrub wahaczy aby idealnie ustawić geometrię. Może to ma jakiś związek?
Abdul - 4 Grudzień 2014, 11:50

Lacky, a masz jakieś wydruki z tej geometrii?
Lacky - 5 Grudzień 2014, 11:02

Tak, mam. Jutro dodam.

[ Dodano: 10 Grudzień 2014, 12:04 ]
http://www.fotosik.pl/pok...c0c99b8e04.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group