To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Zapowietrzenie układu paliwowego

asasyn18 - 24 Sierpień 2013, 14:13

Ja u siebie wymieniałem wszystkie jakie tylko były na przewodach (od podgrzewacza, filtra, pompy).
Tam gdzie idzie paliwo i jest oring to nic tylko wymieniać na nowy :P

mateusz_kr - 24 Sierpień 2013, 15:21

a jak ominąć podgrzewacz, od niego wychodzi przewód już z plastikowymi kroćcami - w sensie w jaki sposób podłączyć butelkę z ropą bezpośrednio do filtra?
u mnie jest takie coś, no wymieniłem oba wężyki na nowe, z nowymi gumkami wiadomo.


Padre321 - 7 Październik 2013, 14:52

Proszę państwa, a takie coś.
Motor tak, jak w podpisie...
Zawór stop delikatnie spocony, oringi zrobione, przewody ok., zasilający i powrót pod autem ok.
Brak powietrza w przewodach, nie zapowietrza się, po tygodniu postoju odpał od pierwszego...
Ale wyciek z układu następuje tylko i wyłącznie na postoju ( plama pod autem ) ...
Sciągnołem dolną osłonę, bo myślałem że się na na niej gromadzi, a potem dopiero wypływa, ale nie,,,
Po trasie siedziałem w kanale 3 godz i sucho, nie widać ani kropli..
Minoł dzień i plama..
Zaznaczam, że wszystko umyte, możecie nie wieżyć ale wytarte ręcznikiem papierowym do suchutka..
Czy jest taka możliwość, że zawór stopu po paru godzinach postoju poprostu sobie popuści nie tracąc przy tym ciśnienia w przewodach............

ssYaa - 22 Grudzień 2013, 13:16

Samochód zaczął gasnąć, a następnie przestał odpalać. Wymieniłem filtr paliwa i nadal to samo. Wyczytałem, że trzeba popuścić nakrętkę na pierwszym wtryskiwaczu i kręcić, aż poleci paliwo i zająć się następnym wtryskiwaczem. Tak też robię, ale szkoda mi trochę akumulatora, bo jest już na wymarciu. Na tę chwilę nie widać żeby paliwo wyciekało z przewodu. Przy odpalaniu z gazem widać, że do filtra paliwa lecą bąbelki powietrza pomarańczowym przewodem paliwowym. Ma ktoś jakiś pomysł czy kręcić do oporu?
wiskontii - 22 Grudzień 2013, 18:30

ssYaa, A filtr paliwa jak wkładałeś to zalałeś cały ropa :?:
ssYaa - 22 Grudzień 2013, 18:31

Tak.
wiskontii - 22 Grudzień 2013, 18:35

Raczej to wygląda jakby zaciela się iglica w pompie rozumie ze masz lukasa elektronicznego czy masz boscha rzędowego :?:
ssYaa - 22 Grudzień 2013, 18:40

Z tego co wiem to w motorach 2.0 75km były montowane pompy Boscha.
wiskontii - 22 Grudzień 2013, 19:28

ssYaa napisał/a:
Z tego co wiem to w motorach 2.0 75km były montowane pompy Boscha.

Nie pomogie nie miałem do czynienia z rzędówką niech inni się wypowiedzą pomogą

tom1245 - 22 Grudzień 2013, 23:22

ssYaa użyj plaka sam sie odpowietrzy ;)
ssYaa - 23 Grudzień 2013, 14:52

Użyłem plaka i odpalił, jak na tę chwilę odpala bez problemu na zimnym i ciepłym silniku. Chciałbym wymienić oringi, czy jakaś dobra duszyczka mogłaby mi powiedzieć które mam wymienić?


asasyn18 - 23 Grudzień 2013, 22:26

Plak jest lepszy niż samostart bo nie daje "tak ostro po garach" podczas odpalania. Co do oringów to wymień wszystkie. Jak masz już robić to zrób to jak należy. Dla ułatwienia sobie pracy zdejmij kolektor ssący, ułatwi to twoja pracę i w gruncie rzeczy nie będziesz się tak wkurwiał podczas roboty, bo dostęp jest ograniczony.
ssYaa - 23 Grudzień 2013, 23:55

Zauważyłem, że raz na jakiś czas przy odpalaniu istnieje ryzyko, że samochód przydusi się i zgaśnie. Aby temu zapobiec raz wciskam pedał gazu i wszystko jest tak jak być powinno. Jakieś pomysły co do naprawy tej usterki?
tomi382 - 24 Grudzień 2013, 04:16

Być może cofa sie paliwo. Załóż zaworek zwrotny. Ja u siebie założyłem pompkę paliwa tzw gruszkę ktora posiada taki zaworek i jest ok
ssYaa - 24 Grudzień 2013, 13:16

Okazało się, że filtr paliwa był niedokręcony, po dokręceniu wszystko jest tak jak być powinno.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group