Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Zapowietrzenie układu paliwowego
Marian25td - 10 Czerwiec 2008, 22:34
Wsadziłem nowY akumulotr zapalił po kilku zakreceniach ;D
sklerotyk - 5 Sierpień 2011, 20:11
witam napisze o moim problemie 2 dni temu pojeździłem samochodem, tego samego dnia wieczorem miałem gdzieś pojechać, ale niestety już nie odpalił otwieram maskę i widzę że jeden z wężyków od paliwa jest mokry i trochę chyba poluzowany(uprzedzam jestem laikiem) więc proszę o wyrozumiałość, ten wężyk który idzie od filtra do wtrysków ja mam taki gumowy więc nasuwam go do oporu, i kręcę silnikiem, po kilku razach odpalił, następnego dnia również, ale dzisiaj już nie i tylko widzę jak bąbelki z filtra uciekają czyli co znowu się zapowietrzył nigdy z tym problemu nie miałem co mam zrobić dzięki pozdro.
yarroslav - 6 Sierpień 2011, 08:37
sklerotyk, Ten gumowy wężyk to powrót paliwa z wtryskiwaczy do filtra.
Z reguły one nie posiadają żadnych zabezpieczeń bo tam praktycznie żadnego ciśnienia nie ma, ale jeśli Ci się poci to lepiej wymień.
Ja w W123 też kiedyś miałem taką sytuację, wężyk powrotu spadł i nie zauważyłem, kapnąłem się dopiero jak mi przyszło tankować i okazało się że coś mi za dużo zeżarł paliwska.
Co do zapowietrzania się układu paliwowego to najpierw wymień powrót do filtra i te między wtryskiwaczami, jak już będziesz kupował wężyk to kup go w oplocie, nie pękają tak szybko.
sklerotyk - 6 Sierpień 2011, 20:19
Witam wymieniłem ten wężyk powrotny był popękany, czy to mogło być powodem zapowietrzania dzięki.
yarroslav - 7 Sierpień 2011, 09:09
Całkiem możliwe że tak.
sklerotyk - 17 Sierpień 2011, 20:37
dokładnie tak po wymianie wężyka wszystko jest cacy dzięki panowie.
Goliad - 21 Październik 2011, 13:28
Witam.
Mam mały(duży )problem, polega on na tym,ze aby odpalic z rana moją celinkę muszę przynajmniej 10 razy zakręcic żeby zapalił.
Przy 1 zakręceniu zapala i po chwili gasnie(wciągnie ręsztę paliwa - to oczywiste), potem zakręce jeszcze kilka razy i załapie. Podpowiedzcie Panowie jak wyleczyc z tej przypadłości moją Dodam że wczoraj wymieniłem filtr paliwa, ale ciężko zapala już od kilku dni.
perzu126 - 21 Październik 2011, 13:43
Goliad, a lecą bąbelki w tym przezroczystym przewodzie? Może to wcale nie n zapowietrzenia?
Goliad - 21 Październik 2011, 14:11
Muszę sprawdzic.
Generalnie jak go dobrze rozgrzeje i przejade kilka km - to później juz normalnie zapali, ale jak postoi przez noc to już trzeba ostro kręcic żeby go zapalic
perzu126 - 21 Październik 2011, 15:37
Najprościej zacząć od wymiany tego przewodu wraz z oringami
Jary - 21 Październik 2011, 20:00
perzu126 napisał/a: | Najprościej zacząć od wymiany tego przewodu wraz z oringami |
Jeszcze prościej, wymienić same oringi
K@MIL - 21 Październik 2011, 20:33
odnośnie tych oringów to miałby ktoś numery tych oringów z aso? i ile trzeba wymienić i gdzie?
chodzi mi o silnik 2,2 diesel
sazian - 21 Październik 2011, 20:37
najlepiej jak byś jeden wyjął i wybrał się do sklepu gazowniczego
kupisz identyczny kilka razy taniej
FUCKER - 21 Październik 2011, 21:31
Tak jak kolega sazian napisał.
Najlepiej wziąć jeden "oring" i nie mówić do czego to jest , tylko powiedzieć, że coś takiego jest potrzebne. Bo jak ktoś słyszy, że do mercedesa to od razu cena x 5.
misiek1122 - 22 Październik 2011, 01:48
A jeśli wymiana oringów nie pomoże (a na 90% nie pomoże) to trzeba wstawić zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym i po problemie.
Przy zakładaniu zaworu warto też zamontować dodatkowy filterek (taki za 5zł ) wstępny przed zaworkiem, ponieważ syf zaciągany z baku dostaje się do zaworu i blokuje membranę, przez co zawór nie domyka się i paliwo dalej "ucieka" do baku.
|
|
|