To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Zapowietrzenie układu paliwowego

Marian25td - 10 Czerwiec 2008, 22:34

Wsadziłem nowY akumulotr zapalił po kilku zakreceniach ;D
sklerotyk - 5 Sierpień 2011, 20:11

witam napisze o moim problemie 2 dni temu pojeździłem samochodem, tego samego dnia wieczorem miałem gdzieś pojechać, ale niestety już nie odpalił otwieram maskę i widzę że jeden z wężyków od paliwa jest mokry i trochę chyba poluzowany(uprzedzam jestem laikiem) więc proszę o wyrozumiałość, ten wężyk który idzie od filtra do wtrysków ja mam taki gumowy więc nasuwam go do oporu, i kręcę silnikiem, po kilku razach odpalił, następnego dnia również, ale dzisiaj już nie i tylko widzę jak bąbelki z filtra uciekają czyli co znowu się zapowietrzył nigdy z tym problemu nie miałem co mam zrobić dzięki pozdro.
yarroslav - 6 Sierpień 2011, 08:37

sklerotyk, Ten gumowy wężyk to powrót paliwa z wtryskiwaczy do filtra.
Z reguły one nie posiadają żadnych zabezpieczeń bo tam praktycznie żadnego ciśnienia nie ma, ale jeśli Ci się poci to lepiej wymień.
Ja w W123 też kiedyś miałem taką sytuację, wężyk powrotu spadł i nie zauważyłem, kapnąłem się dopiero jak mi przyszło tankować i okazało się że coś mi za dużo zeżarł paliwska.
Co do zapowietrzania się układu paliwowego to najpierw wymień powrót do filtra i te między wtryskiwaczami, jak już będziesz kupował wężyk to kup go w oplocie, nie pękają tak szybko.

sklerotyk - 6 Sierpień 2011, 20:19

Witam wymieniłem ten wężyk powrotny był popękany, czy to mogło być powodem zapowietrzania dzięki.
yarroslav - 7 Sierpień 2011, 09:09

Całkiem możliwe że tak.
sklerotyk - 17 Sierpień 2011, 20:37

dokładnie tak po wymianie wężyka wszystko jest cacy dzięki panowie.
Goliad - 21 Październik 2011, 13:28

Witam.

Mam mały(duży :evil: )problem, polega on na tym,ze aby odpalic z rana moją celinkę muszę przynajmniej 10 razy zakręcic żeby zapalił.
Przy 1 zakręceniu zapala i po chwili gasnie(wciągnie ręsztę paliwa - to oczywiste), potem zakręce jeszcze kilka razy i załapie. Podpowiedzcie Panowie jak wyleczyc z tej przypadłości moją :mb: Dodam że wczoraj wymieniłem filtr paliwa, ale ciężko zapala już od kilku dni.

perzu126 - 21 Październik 2011, 13:43

Goliad, a lecą bąbelki w tym przezroczystym przewodzie? Może to wcale nie n zapowietrzenia?
Goliad - 21 Październik 2011, 14:11

Muszę sprawdzic.
Generalnie jak go dobrze rozgrzeje i przejade kilka km - to później juz normalnie zapali, ale jak postoi przez noc to już trzeba ostro kręcic żeby go zapalic

perzu126 - 21 Październik 2011, 15:37

Najprościej zacząć od wymiany tego przewodu wraz z oringami
Jary - 21 Październik 2011, 20:00

perzu126 napisał/a:
Najprościej zacząć od wymiany tego przewodu wraz z oringami


Jeszcze prościej, wymienić same oringi :wink:

K@MIL - 21 Październik 2011, 20:33

odnośnie tych oringów to miałby ktoś numery tych oringów z aso? i ile trzeba wymienić i gdzie?
chodzi mi o silnik 2,2 diesel

sazian - 21 Październik 2011, 20:37

najlepiej jak byś jeden wyjął i wybrał się do sklepu gazowniczego
kupisz identyczny kilka razy taniej ;)

FUCKER - 21 Październik 2011, 21:31

Tak jak kolega sazian napisał.

Najlepiej wziąć jeden "oring" i nie mówić do czego to jest , tylko powiedzieć, że coś takiego jest potrzebne. Bo jak ktoś słyszy, że do mercedesa to od razu cena x 5.

misiek1122 - 22 Październik 2011, 01:48

A jeśli wymiana oringów nie pomoże (a na 90% nie pomoże) to trzeba wstawić zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym i po problemie.
Przy zakładaniu zaworu warto też zamontować dodatkowy filterek (taki za 5zł :P ) wstępny przed zaworkiem, ponieważ syf zaciągany z baku dostaje się do zaworu i blokuje membranę, przez co zawór nie domyka się i paliwo dalej "ucieka" do baku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group