To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Zapowietrzenie układu paliwowego

Goliad - 22 Październik 2011, 12:05

Więc sprawa wyglada następująco - wczoraj byłem celiną na kompie i wyskoczył błąd zwiazany ze swiecami żarowymi, czy opisane przeze mnie kilka postów wyżej objawy moga byc przyczyną awari swiec żarowych.
Jak auto jest rozgrzane to zapala odrazu, jak zimne to musze krecic z 10 razy(aczkolwiek za 1 podejciem zapali i za 2 sek zgasnie - wrażenie takie jakby się paliwo skończyło).

FUCKER - 22 Październik 2011, 17:57

Świece nie mają nic z tym wspólnego. Przy takich temp. co teraz mamy powinien odpalić nawet, jak by wszystkie świece były uszkodzone.
roked73 - 22 Październik 2011, 19:19

Witam, podepnę się do tematu, mam taki problem mianowicie po wymianie filtrów paliwa zapowietrzył się układ, po wyjęciu wstępnego filterka zassało powietrze co było słychać, filtr właściwy został zalany i nie pomogły dwa akumulatory żeby odpalić. Sprawdziłem wężyki dochodzące do filtra, ledwie paliwo wraz z powietrzem leci, jakby pompa też została zapowietrzona, nie podaje paliwa, próbowałem samostartu- nie pomaga, wcześniej nie było problemu z zapalaniem, pomocy.
FUCKER - 22 Październik 2011, 19:29

Najlepiej zaopatrzyć się w pompkę mechaniczna z malucha, dospawać do kuli przedłużkę i do ssania podłączyć wężyk paliwowy, który zasila pompę wtryskową. Pompować ręcznie, tak długo aż poleci paliwo z wylotu. Wtedy szybko wypiąć z naszej pompki i podłączyć wężyk gdzie trzeba.

Można też naszą pompkę z malucha wpiąć do przelewu pompy wtryskowej. Wtedy odpowietrzymy przewody, filtry i pompę wtryskową wspólnie.

Goliad - 23 Październik 2011, 01:23

FUCKER napisał/a:
Świece nie mają nic z tym wspólnego. Przy takich temp. co teraz mamy powinien odpalić nawet, jak by wszystkie świece były uszkodzone.

No właśnie chyba nie bardzo, ponieważ jak go trochę pożyłuję to mimo woli się trochę nagrzeje i wtedy za któryms razem odpali, dzisiaj za oknem koło 0 i musiałem ostro się namęczyc żeby zapalił, wczoraj przy 10 st odpalił na strzała. Sprawdze świece i wtedy się odezwę - wiem że ktoś juz miał takie objawy i "żarówki" były do sprawdzenia :wink:

roked73 - 23 Październik 2011, 07:18

Dzięki FUCKER za podpowiedz ale takowej pompki nie posiadam, czy mogę wtłoczyć to paliwo za pomocą butelki plastikowej którą podepnę pod w/w wężyki i wleje odp ilość paliwa tak żeby pompa została zalana i zaskoczyła?
misiek1122 - 23 Październik 2011, 16:40

roked73, musisz odpowietrzyć układ, ściąg wężyk powrotu paliwa do baku, załóż jakiś jakiś inny długi i swoimi płucami :mrgreen: zaciągaj paliwo aż do chwili gdy zobaczysz że zaciągasz już tylko paliwo i w przewodach nie ma powietrza. Dla pewności operacje możesz powtórzyć. Ja tak zawsze robię gdy wymieniam filtry itp i moim zdaniem to najlepszy sposób
koper666 - 24 Październik 2011, 06:13

Witam mi ostatnio tez odmówił posłuszeństwa mercedesik nie mogłem go rano zapalic , po długim kreceniu czasem odpalił a czasem zdarzyłem aku wyładowac i dupa . Autko zawiozłem do fachowców celem wymienienia oringów lecz sie okazało ze ciekło z krócców pomiedzy pompa a wtryskami wiec zawiozłem do pompiarzy i zrobili kosztowało mnie to 200 pln i teraz znów zapala od poł obrotu :)
roked73 - 24 Październik 2011, 12:04

Dzięki za rady, wtłoczyłem trochę paliwa w przewody, filtry i po pokręceniu zapalił, wszystko gra :lol:
Goliad - 24 Październik 2011, 21:53

koper666 napisał/a:
Witam mi ostatnio tez odmówił posłuszeństwa mercedesik nie mogłem go rano zapalic , po długim kreceniu czasem odpalił a czasem zdarzyłem aku wyładowac i dupa . Autko zawiozłem do fachowców celem wymienienia oringów lecz sie okazało ze ciekło z krócców pomiedzy pompa a wtryskami wiec zawiozłem do pompiarzy i zrobili kosztowało mnie to 200 pln i teraz znów zapala od poł obrotu :)


Mój też dzisiaj wylądował w serwisie - bo juz mnie drażniło zapalanie za 10 razem :evil:

[ Dodano: 26 Październik 2011, 20:06 ]
Dzisiaj odebrałem :mb: , zapala jak mróweczka :mrgreen: Świece były dobre, nie trzeba było wymieniac, powodem złego odpalania była nieszczelnosc w układzie paliwowym :wink: - paliwo cofało się do zbiornika i stąd te kłopoty. Dzięki wszystkim za pomoc :D

Jary - 11 Grudzień 2011, 19:58

Pytanie za 105 punktów: Skąd powietrze w układzie paliwowym :?:
Żeby wyeliminować zbędne dywagacje, to po podłączeniu przewodu zasilającego do odrębnego zbiornika nie ma powietrza w układzie - w zbiorniku 45 litrów paliwa :P

godaC - 11 Grudzień 2011, 20:13

Jary napisał/a:
Pytanie za 105 punktów: Skąd powietrze w układzie paliwowym :?:
Żeby wyeliminować zbędne dywagacje, to po podłączeniu przewodu zasilającego do odrębnego zbiornika nie ma powietrza w układzie - w zbiorniku 45 litrów paliwa :P

Tak naprawdę to z nieszczelności :P bo nic innego nie bierz pod uwagę :wink:

Jary - 11 Grudzień 2011, 20:15

godaC napisał/a:
Tak naprawdę to z nieszczelności

Tyle to wiem, ale gdzie/skąd powietrze, skoro po zdjęciu przewodu z króćca zbiornika i podłączeniu do innego, tego powietrza nie ma :P

godaC - 11 Grudzień 2011, 20:46

Jary,
to kurde rozpatrz to miejsce jeszcze raz na spokojnie :|

omaster - 22 Styczeń 2012, 20:28

posprawdzajcie oringi i u mnie sa zalozone zaworki zeby paliwo sie nei cofalo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group